Ja, maar de Doeks uut Hasselt zijn dan weer wel tof!quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:31 schreef HeatWave het volgende:
De overheid moet idd eens nokken met die achterlijke ludieke meuk, zoals dat "het nieuwe rijden"geneuzel.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja, maar de Doeks uut Hasselt zijn dan weer wel tof!![]()
Daar is nu een marokkaanse versie van: De doekjes van Hassan!quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Het is WEcycle, paupers
Nee dat is een reclamegrapje, het echte woord is *drumroll*quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Het is WEcycle, paupers
Ehm, neequote:Op zondag 24 augustus 2008 13:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
tip 1quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:05 schreef IHVK het volgende:
Ik versta ook niet wat ze zeggen bij dat nieuwe rijden gedoe, maar volgens mij rijinstructeur was het iets met versnellingen.
Oh, toch bedankt dat je me daar even op wijstquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:06 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee dat is een reclamegrapje, het echte woord is *drumroll*
Recycle.
Neequote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:39 schreef speknek het volgende:
Jullie hebben echt geen humor, deze reclame is meisterlijk.
Let vooral ook op die domme lopende wasmachines.
Met mijn bromfiets schakel ik ook meestal bij 12000 toeren ofzoquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
tip 1
Schakel zo vroeg mogelijk op naar een hogere versnelling. Tussen de 2.000 en 2.500 toeren. Dit geldt voor zowel benzine-, diesel- als LPG-auto's.
Ik kom niet eens onder de 2500 toeren
Nee, dit is gewoon zo'n reclame dat ook een 'hype' wilde starten met dat 'WEcycle', net als dat goeiemoggel enzo, alleen is deze gewoon misluktquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:39 schreef speknek het volgende:
Jullie hebben echt geen humor, deze reclame is meisterlijk.
Let vooral ook op die domme lopende wasmachines.
Elke reclame wil een hype starten, dat is het doel van reclame. Maar voor de rest zie ik de link tussen Tokkies die spontaan in een higbrow musical schieten bij de gedachte aan wecycle en een bedrijf die zich aanpast aan mislukte smsjes niet zo. Maar ik zal mezelf wel niet krampachtig serieus genoeg nemen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Nee, dit is gewoon zo'n reclame dat ook een 'hype' wilde starten met dat 'WEcycle', net als dat goeiemoggel enzo, alleen is deze gewoon mislukt
Wat een onzin. Een TwinSpark blok begint net een beetje te trekken bij 2000 toeren. Gewoon doortrekken tot 6000quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
tip 1
Schakel zo vroeg mogelijk op naar een hogere versnelling. Tussen de 2.000 en 2.500 toeren. Dit geldt voor zowel benzine-, diesel- als LPG-auto's.
Ik kom niet eens onder de 2500 toeren
Zinloze kick, maar ik wil je even aan je eigen post herinnerenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:04 schreef superworm het volgende:
Er zijn ook voorbeelden van hele goede reclames. Die van Fortis bijvoorbeeld, 'het leven is een curve'; die zet je echt tot denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |