"Ja het echte jammere van z'n nekernia vindik dat ik met de seks voorzichtig moet zijn."quote:
ik ben ook weer een paar kilo aangekomen sindsdien.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze zijn aangekomen Bluezz, sinds 'ons'Viel me meteen op toen ik die oude foto's weer opzocht.
Ze draagt nu ook heel veel wit, dat kleedt ook niet echt afquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze zijn aangekomen Bluezz, sinds 'ons'Viel me meteen op toen ik die oude foto's weer opzocht.
Idd, wat een woonwagen volk, ik denk dat Jonnie de nummers van de plaatselijek Chinees beter uit z'n hoofd weet dan Frans Bauer, en die Trees, steeds weer uit de hoogte doen over wijntje zus wijntje zo, terwijl thuis gewoon de Canei op tafel staat.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:38 schreef fratsman het volgende:
Was dit vanavond nou de laatste aflevering?
Ja viel mij ook op. Wellicht wilden ze wachten tot de serie was afgelopen. Geen idee...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:22 schreef Heufje het volgende:
Jammer dat op de site van de Librije niet zo veel info over het hotel staat, of kijk ik niet goed. Ik had toch het idee dat ongeveer iedere kamer anders is, dan wil je die toch ook kunnen bekijken op de site voordat je gaat reserveren. Niet dat ik plannen in die richting heb
die gedachte had ik nu ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:44 schreef golfer het volgende:
Laatste stukje stond niet op de DVD-recorden. Morgen dus maar even bekijken via ander kanaal.
Trees die naar de kapper ging met haar bontje en laarzen, echt als de hoer van Zwolle gekleed en dan zegt: ik kom hier graag na het sporten even om mijn haren te laten doen.
echt leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk hihihihiquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:01 schreef noekje het volgende:
Waarna je haar even later hoort zeggen dat ze niet het volmaakte lichaam heeft. Ja, ze is tacky maar ik vind haar écht schattig tacky.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |