abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:16:44 #1
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_61075521
Oké, hij zag er verder uit als iemand voor wie de supportersvereniging van ADO een intellectueel bolwerk is. Zijn mond hing in de kwijlstand en zijn ogen staarden zo verlopen de leegte in dat ik me afvroeg of er onlangs misschien een hersenkwab bij hem was geamputeerd. Zijn bleke, magere hoofd was kaalgeschoren. Hij was lang, langer dan ik. Ik kwam hem tegen bij de kassa van de Burger King, waar hij met een grote cola in zijn knuist op een whopper stond te wachten.

Het bomberjack dat hij droeg, maakte zijn armoedzaaiersverschijning compleet. Ik zat meewarig naar hem te kijken (een hinderlijke gewoonte die ik mezelf eens af moet leren) toen hij zijn whopper kreeg aangereikt. Hij pakte de whopper, draaide zich om, en op dat moment zag ik wat er achter op zijn jas stond: FUCK YOU, YOU FUCKING FUCK.

Als ik had geweten dat die zin een quote is uit Blue Velvet, die maffe film van David Lynch, dan had ik hem dat misschien verteld. Waarschijnlijk had hij me dan met lege ogen aangekeken en excuserend gemompeld dat er onlangs een hersenkwab bij hem was geamputeerd en dat die operatie zijn geheugen nogal had aangetast. Of hij had kwijlend zijn schouders opgehaald en was aan zijn whopper begonnen.
Maar ik wist niet dat "FUCK YOU, YOU FUCKING FUCK" een quote is uit Blue Velvet, hoewel ik die maffe film van David Lynch onlangs nog heb gezien en er bij mij geen hersenkwab is geamputeerd. Toch die film weer eens kijken.

Los van de culturele connotatie, die hem (grove schatting) nog vreemder was dan mij: is er iemand die kan uitleggen waarom mensen in een bomberjack met de tekst "FUCK YOU, YOU FUCKING FUCK" op hun rug rond gaan lopen? Wat is de waarde van zo'n boodschap in, zeg maar, het dagelijks sociaal verkeer?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_61075604
Goede OP
Ik kwam er laatst ook zo een tegen, kale kop, bomberjack en achterop zijn hoofd HELL getattoeëerd
Ga weg
pi_61075647
In Groningen lopen mensen met 110% anti-Ajax shirts rond
Hun IQ komt bij vlagen boven de 50
pi_61075687
Heb je geen pics? ik geloof er namelijk geen zak van.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:25:06 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61075727
Bagger verwijderd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:26:39 #6
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_61075764
-edit-

Joh, rot nou eens op met je oeverloze gezeik.

[ Bericht 85% gewijzigd door Biogarde op 23-08-2008 23:28:53 ]
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
pi_61075875
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:16 schreef Ringo het volgende:
Oké, hij zag er verder uit als iemand voor wie de supportersvereniging van ADO een intellectueel bolwerk is. Zijn mond hing in de kwijlstand en zijn ogen staarden zo verlopen de leegte in dat ik me afvroeg of er onlangs misschien een hersenkwab bij hem was geamputeerd. Zijn bleke, magere hoofd was kaalgeschoren. Hij was lang, langer dan ik. Ik kwam hem tegen bij de kassa van de Burger King, waar hij met een grote cola in zijn knuist op een whopper stond te wachten.

Het bomberjack dat hij droeg, maakte zijn armoedzaaiersverschijning compleet. Ik zat meewarig naar hem te kijken (een hinderlijke gewoonte die ik mezelf eens af moet leren) toen hij zijn whopper kreeg aangereikt. Hij pakte de whopper, draaide zich om, en op dat moment zag ik wat er achter op zijn jas stond: FUCK YOU, YOU FUCKING FUCK.

Als ik had geweten dat die zin een quote is uit Blue Velvet, die maffe film van David Lynch, dan had ik hem dat misschien verteld. Waarschijnlijk had hij me dan met lege ogen aangekeken en excuserend gemompeld dat er onlangs een hersenkwab bij hem was geamputeerd en dat die operatie zijn geheugen nogal had aangetast. Of hij had kwijlend zijn schouders opgehaald en was aan zijn whopper begonnen.
Maar ik wist niet dat "FUCK YOU, YOU FUCKING FUCK" een quote is uit Blue Velvet, hoewel ik die maffe film van David Lynch onlangs nog heb gezien en er bij mij geen hersenkwab is geamputeerd. Toch die film weer eens kijken.

Los van de culturele connotatie, die hem (grove schatting) nog vreemder was dan mij: is er iemand die kan uitleggen waarom mensen in een bomberjack met de tekst "FUCK YOU, YOU FUCKING FUCK" op hun rug rond gaan lopen? Wat is de waarde van zo'n boodschap in, zeg maar, het dagelijks sociaal verkeer?
Neuk jou, jij neukende neuk.

Het is een goeie vraag. Wat had je besteld eigenlijk?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:34:29 #8
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_61075968
Ze hebben er ook t-shirts en truien van.

pi_61076033
Leuk... Hebben ze ook t-shirts met "Hee ouwe lul ik neuk je dochter in d'r reet"?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:39:54 #10
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_61076129
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:31 schreef Pappie_Culo het volgende:

Neuk jou, jij neukende neuk.

Het is een goeie vraag. Wat had je besteld eigenlijk?
Een Double Hot Texas Whopper Menu Medium -- cola, twister fries en mayonaise.

Af en toe laat ik een boer en dan komt die zooi weer naar boven. Wat een vieze troep is het ook.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:41:39 #11
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_61076173
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Leuk... Hebben ze ook t-shirts met "Hee ouwe lul ik neuk je dochter in d'r reet"?
Komt die quote uit Turks Fruit? Je moet zo'n tekst wel cultureel kunnen verantwoorden hè.
pi_61076230
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:39 schreef Ringo het volgende:

[..]

Een Double Hot Texas Whopper Menu Medium -- cola, twister fries en mayonaise.

Af en toe laat ik een boer en dan komt die zooi weer naar boven. Wat een vieze troep is het ook.
herkenbaar. net als maccen. je eet wat , je drinkt wat, eet nog wat.... en dan zo'n boer waarbij de stukjes sla weerohoog klotsen gemengd met de lucht van augurk, laffe broodjes en halfslappe oranje kaas.

gadver.

Imperare sibi maximum imperium est
pi_61076309
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:43 schreef de_priester het volgende:

[..]

herkenbaar. net als maccen. je eet wat , je drinkt wat, eet nog wat.... en dan zo'n boer waarbij de stukjes sla weerohoog klotsen gemengd met de lucht van augurk, laffe broodjes en halfslappe oranje kaas.

gadver.

Lekker Zo geniet je extra lang van je eten
Ga weg
pi_61076320
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:41 schreef Ringo het volgende:

[..]

Komt die quote uit Turks Fruit? Je moet zo'n tekst wel cultureel kunnen verantwoorden hè.
Dan moet je een Islamitische vriendin nemen
pi_61076896
Zoiets zeggen ze ook in The Boondock Saints .

Deze dus
  zondag 24 augustus 2008 @ 00:19:34 #16
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_61076952
Wat ook enorm irritant is, en ik krijg er echt plaatsvervangende schaamte van, zijn van die Amsterdammers die zodra ze in het Engels gaan praten, ineens 'fucking' voor elk zelfstandig naamwoord gaan zetten.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 24 augustus 2008 @ 00:22:09 #17
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_61077002
Ik zag ook iemand met zo'n jas bij mn school, wat een kankerjas
><(({°>
pi_61077324
oud nieuws man,
2 jaar geleden liep er zo'n jongen door mijn school rond, en aan hem werd gevraagt door de directie om het shirt niet te dragen waarop hij antwoorde: die meisjes mogen hier toch ook met een hoofddoek lopen laat hun eerst die hoofddoek afdoen wie weet wat ze eronder verbergen en toen mocht hij voor altijd dat shirt aanhouden
waarom lees je dit?
pi_61077359
TS werkt bij de burgerking
pi_61077407
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:34 schreef Ringo het volgende:
Ze hebben er ook t-shirts en truien van.

[ afbeelding ]
Lol.
  zondag 24 augustus 2008 @ 01:08:06 #21
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_61077736
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:40 schreef Tiger111 het volgende:
oud nieuws man,
2 jaar geleden liep er zo'n jongen door mijn school rond, en aan hem werd gevraagt door de directie om het shirt niet te dragen waarop hij antwoorde: die meisjes mogen hier toch ook met een hoofddoek lopen laat hun eerst die hoofddoek afdoen wie weet wat ze eronder verbergen en toen mocht hij voor altijd dat shirt aanhouden
Wat een daadkrachtige directie op die school van jou. Daar win je wel een oorlog mee.
pi_61077921
Perhaps one of the most interesting words
in the English language today, is the word FUCK.
Out of all of the English words which begin with the letter F, FUCK is the only word referred to as the "F" word, it's the one magical word.
FUCK as most words in the english language,
is derived from German,
the word "fricken[?]", which means to strike.
In English, FUCK falls into many grammatical categories.

As a transitive verb, for instance.
John FUCK-ed Shirley.
As an intransitive verb, Shirley FUCKS.
It's meaning's not always sexual;
it can be used as an adjective, such as
John's doing all the FUCK-ing work.
As part of an adverb,
Shirley talks too FUCK-ing much.
As an adverb enhancing an adjective,
Shirley is FUCK-ing beautiful.
As a noun, I don't give a FUCK.
As part of a word abso-FUCKING-lutely,
or in-FUCKING-credible.
And, as almost every word in the sentence,
FUCK the FUCK-ing FUCK-ers.

As you must realize,
there aren't too many words
with the versatility of FUCK.
As in these examples describing situations
such as fraud,
I got FUCK-ed at the used car lot.
Dismay, Aw FUCK it.
Trouble, I guess I'm really FUCK-ed now.
Agression, Don't FUCK with me buddy.
Difficulty, I don't understand this FUCK-ing question.
Inquiry, Who the FUCK was that?
Dissatisfaction, I don't like what the FUCK is going on here.
Incompetence, He's a FUCK-off.
Dismissal, Why don't you go outside and play hide-and-go-FUCK yourself?

I'm sure you can think of many more examples.
With all these multi purpose applications,
how can anyone be offended when you use the word?
We say, use this unique, flexible word more often in your daily speech.
It will identify the quality of your character immediately.
Say it loudly, and proudly!
FUCK you!

Numbnuts op youtube heeft er MP van gemaakt, het is van George Carlin
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_61078083
kwam laatst eens een kneus tegen met een sik en die had een trui aan met een poppetje die een hakekruis in de prullebak gooide. wat een zielige kneus was dat ook
  zondag 24 augustus 2008 @ 03:31:53 #24
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61079351
Dat is voor mensen die graag bandshirts dragen maar niet van metal houden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_61079912
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 03:31 schreef TC03 het volgende:
Dat is voor mensen die graag bandshirts dragen maar niet van metal houden.
Er zijn vast ook 'Hardcore' bandshirts hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')