Neuk jou, jij neukende neuk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:16 schreef Ringo het volgende:
Oké, hij zag er verder uit als iemand voor wie de supportersvereniging van ADO een intellectueel bolwerk is. Zijn mond hing in de kwijlstand en zijn ogen staarden zo verlopen de leegte in dat ik me afvroeg of er onlangs misschien een hersenkwab bij hem was geamputeerd. Zijn bleke, magere hoofd was kaalgeschoren. Hij was lang, langer dan ik. Ik kwam hem tegen bij de kassa van de Burger King, waar hij met een grote cola in zijn knuist op een whopper stond te wachten.
Het bomberjack dat hij droeg, maakte zijn armoedzaaiersverschijning compleet. Ik zat meewarig naar hem te kijken (een hinderlijke gewoonte die ik mezelf eens af moet leren) toen hij zijn whopper kreeg aangereikt. Hij pakte de whopper, draaide zich om, en op dat moment zag ik wat er achter op zijn jas stond: FUCK YOU, YOU FUCKING FUCK.
Als ik had geweten dat die zin een quote is uit Blue Velvet, die maffe film van David Lynch, dan had ik hem dat misschien verteld. Waarschijnlijk had hij me dan met lege ogen aangekeken en excuserend gemompeld dat er onlangs een hersenkwab bij hem was geamputeerd en dat die operatie zijn geheugen nogal had aangetast. Of hij had kwijlend zijn schouders opgehaald en was aan zijn whopper begonnen.
Maar ik wist niet dat "FUCK YOU, YOU FUCKING FUCK" een quote is uit Blue Velvet, hoewel ik die maffe film van David Lynch onlangs nog heb gezien en er bij mij geen hersenkwab is geamputeerd. Toch die film weer eens kijken.
Los van de culturele connotatie, die hem (grove schatting) nog vreemder was dan mij: is er iemand die kan uitleggen waarom mensen in een bomberjack met de tekst "FUCK YOU, YOU FUCKING FUCK" op hun rug rond gaan lopen? Wat is de waarde van zo'n boodschap in, zeg maar, het dagelijks sociaal verkeer?
Een Double Hot Texas Whopper Menu Medium -- cola, twister fries en mayonaise.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
Neuk jou, jij neukende neuk.
Het is een goeie vraag. Wat had je besteld eigenlijk?
Komt die quote uit Turks Fruit? Je moet zo'n tekst wel cultureel kunnen verantwoorden hè.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Leuk... Hebben ze ook t-shirts met "Hee ouwe lul ik neuk je dochter in d'r reet"?
herkenbaar. net als maccen. je eet wat , je drinkt wat, eet nog wat.... en dan zo'n boer waarbij de stukjes sla weerohoog klotsen gemengd met de lucht van augurk, laffe broodjes en halfslappe oranje kaas.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een Double Hot Texas Whopper Menu Medium -- cola, twister fries en mayonaise.Af en toe laat ik een boer en dan komt die zooi weer naar boven. Wat een vieze troep is het ook.
Lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:43 schreef de_priester het volgende:
[..]
herkenbaar. net als maccen. je eet wat , je drinkt wat, eet nog wat.... en dan zo'n boer waarbij de stukjes sla weerohoog klotsen gemengd met de lucht van augurk, laffe broodjes en halfslappe oranje kaas.
gadver.
Dan moet je een Islamitische vriendin nemenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Komt die quote uit Turks Fruit? Je moet zo'n tekst wel cultureel kunnen verantwoorden hè.
Lol.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:34 schreef Ringo het volgende:
Ze hebben er ook t-shirts en truien van.
[ afbeelding ]
Wat een daadkrachtige directie op die school van jou. Daar win je wel een oorlog mee.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:40 schreef Tiger111 het volgende:
oud nieuws man,
2 jaar geleden liep er zo'n jongen door mijn school rond, en aan hem werd gevraagt door de directie om het shirt niet te dragen waarop hij antwoorde: die meisjes mogen hier toch ook met een hoofddoek lopen laat hun eerst die hoofddoek afdoen wie weet wat ze eronder verbergen en toen mocht hij voor altijd dat shirt aanhouden![]()
Er zijn vast ook 'Hardcore' bandshirts hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:31 schreef TC03 het volgende:
Dat is voor mensen die graag bandshirts dragen maar niet van metal houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |