ik wou het doen voor de marathonquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga ff kijken of er vannacht nog OS-sporten zijn die de moeite waard zijn om daarvoor uit bed te komen
Uiteraard net op tijd.... Over snelheid gesprokenquote:
ik vind het gewoon leuk om de marathon te kijkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alleen Camile Maasse komt morgen in actie voor Nederland op de marathon, maar dat vind ik een beetje overdreven om daarvoor uit bed te komen.
quote:
quote:
ik vind het zo'n lang stukquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:07 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind het gewoon leuk om de marathon te kijken
Zomaar studio sportzomer kijken..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb nog geen zin om naar bed te gaan, maar ik weet ook niet wat ik nog moet doen
Dat begint toch pas uur of elf of zo, dan ga ik al naar bedquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zomaar studio sportzomer kijken..
ze verwachten veel safety car situatiesquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat hou ik ook nooit vol
Maase is een heldquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:07 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind het gewoon leuk om de marathon te kijken
Dan zal ik 'm iig aanzettenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze verwachten veel safety car situaties![]()
Half 11quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat begint toch pas uur of elf of zo, dan ga ik al naar bed
is goed. Zodra ik ga eten (lunchen) zal ik het je nog wel meedelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan zal ik 'm iig aanzetten![]()
Herinner me morgen nog ff
Mooi, straks een Force India.. aan kop... Hoewel die meestal de veroorzaker zijn van de safety carquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze verwachten veel safety car situaties![]()
Moet je ook niet weggaan hèquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik weg gaat het over bier en tieten, nou ja zeg
F1 of Afsluitingsceremonie?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is goed. Zodra ik ga eten (lunchen) zal ik het je nog wel meedelen
de race start om 14:00 uur CET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |