abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61135105
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:59 schreef de_priester het volgende:
ja en dat ze dan cam versies van 2x 117 mb (2 uur film) gaan omzetten naar vob omdat het dan 4.7gig is, en dan gaan ze DAT incluis par files posten.

KLOOTZAKKEN ZIJN HET.

Dat is inderdaad behoorlijk epic fail ja, en er dan ook niet even bij zetten dat het gewoon dezelfde CAM versie is, maar dan groter zodat m'n modem wat overbodige fitnesstraining krijgt... simpelweg droevig
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:18:13 #77
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_61135228
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:13 schreef Biogarde het volgende:
Dat zeg ik.

E-Books btw. Wie download dat
Ik heb de divine comedy van dante als e-book en blue ocean strategy

Daarnaast eigenlijk alle HBR's want die zijn me toch echt te duur
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
  Redactie Frontpage dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:22:37 #78
197197 Moozze
Plugged
pi_61135372
Ik ging dat ook maar een keer proberen, gingen de personages die voorheen gewoon engels met elkaar praatte ineens in het onverstaanbare frans lullen. Hoe is dat in hemelsnaam mogelijk?
pi_61143783
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:39 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een pre-chan gezien die geen iNT releases pre'd.
Ook bestaan er geen pre-chans die alle "sources" doet omdat er veel local pre-chans zijn.
Verder bestaan er geen "juiste nukes".
Er zijn "global nukes" en "local nukes".
Wat ze betekenen kan je hopelijk zelf ook wel bedenken.
en 0 seconde na pre kan gewoon niet omdat je altijd aan een beetje lag zit op IRC en dus 1~5 seconde na pre zit.
Tja jij zat toch niet op prechans? In ieder geval niet op private stuff anders had je dit bovenstaande stuk onzin niet getypt.

Er bestaan WEL pre-chans die alle sources doen. Maar dan moet je wel bij 1 van de officiele scene databases aangesloten zijn... daar ben jij dus nog nooit geweest (Failure for pretending to be a wise guy).
Er bestaan idd local en global nukes en global gaat altijd over local, ze noemen local nukes ook wel kiddie nukes
0 Sec na pre is idd iets overrated, maar het gaat om de strekking hoeveel vertraging je prechan heeft.

Ga dus nog maar ff oefenen met populair doen
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:57:43 #80
78498 classpc
I don't like change
pi_61145874
Beste mensen,

Ik zie hier in het topic het woord screener voorbij komen. Zijn dat nu van die films waar dan om de zoveel tijd een bericht in beeld komt met een dergelijke strekking als "This movie is property of *** studios" of "This movie is for award consideration only".
Of dat het beeld om de zoveel tijd zwart-wit wordt?

Mvg, je moeder
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_61146409
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:53 schreef Asgard het volgende:

[..]

Ik ken in mijn omgeving echt teveel mensen die die rotzooi downen
Vaak komen neefjes ofzo dan naar mij om te vragen of ik die film al heb, zeg ik nee er is nog geen retail kwaliteit. Zeggen ze dan:" o nee maar mijn vriend heeft hem al joh, OP DVD ZELFS ik ga het van hem lenen"

Het gaat dan natuurlijk om een versie waar zo'n nutteloos release group van een divx CAM er een dvd CAM van heeft weten te maken. Tjsah
Kut he?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_61146593
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:29 schreef TI_2008 het volgende:

[..]

Tja jij zat toch niet op prechans? In ieder geval niet op private stuff anders had je dit bovenstaande stuk onzin niet getypt.

Er bestaan WEL pre-chans die alle sources doen. Maar dan moet je wel bij 1 van de officiele scene databases aangesloten zijn... daar ben jij dus nog nooit geweest (Failure for pretending to be a wise guy).
Er bestaan idd local en global nukes en global gaat altijd over local, ze noemen local nukes ook wel kiddie nukes
0 Sec na pre is idd iets overrated, maar het gaat om de strekking hoeveel vertraging je prechan heeft.

Ga dus nog maar ff oefenen met populair doen
ik zit wel op private stuff. (NOPnet en DutchNET)
En je kan gewoon niet alle sources hebben omdat er genoeg local pre-chans zijn die niet zijn aangesloten op de grote netwerken.

En "officiële scene databases" bestaan niet anders zou iedereen:
A. hetzelfde aantal releases, nukes en unnukes hebben (En met het aantal releases maakt wel een groot verschil uit ivm hele oude releases)
B. er een standaard pakket zijn die je zou kunnen gebruiken
pi_61147158
downloaden is zielig
pi_61161239
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 19:25 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

ik zit wel op private stuff. (NOPnet en DutchNET)
En je kan gewoon niet alle sources hebben omdat er genoeg local pre-chans zijn die niet zijn aangesloten op de grote netwerken.

En "officiële scene databases" bestaan niet anders zou iedereen:
A. hetzelfde aantal releases, nukes en unnukes hebben (En met het aantal releases maakt wel een groot verschil uit ivm hele oude releases)
B. er een standaard pakket zijn die je zou kunnen gebruiken
Devrim_ is scener

En de offical scene databases bestaan wel, goed je best blijven doen en je komt er ooit wel achter! En anders vraag je het ff aan de groupowner.. iedereen die er niet bij kan zal het bestaan er van ontkennen, dat is zo grappig.

Ga je ons ook nog vertellen wat je functie is binnen het raderwerk? Ben je:
siteopp (vermeld ff space incl speed)
racer (geef please naam raceteam)
ripper (graag rip-source vermelden incl group)
nuker (noem de prechan)

Denk dat er behalve ik wel meer derde partijen zijn die daar wel in geinteresseerd zijn!
pi_61168254
Dat ik op private stuff zit betekent niet dat ik een scener ben
pi_61168511
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 10:52 schreef TI_2008 het volgende:

[..]

Devrim_ is scener

En de offical scene databases bestaan wel, goed je best blijven doen en je komt er ooit wel achter! En anders vraag je het ff aan de groupowner.. iedereen die er niet bij kan zal het bestaan er van ontkennen, dat is zo grappig.

Ga je ons ook nog vertellen wat je functie is binnen het raderwerk? Ben je:
siteopp (vermeld ff space incl speed)
racer (geef please naam raceteam)
ripper (graag rip-source vermelden incl group)
nuker (noem de prechan)

Denk dat er behalve ik wel meer derde partijen zijn die daar wel in geinteresseerd zijn!
wat doe jij dan?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_61168826
ben laatst opgelicht na aanmelding bij deze download service :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61168925
OH NOES, NIET OVER DE SUPER PRIVE SCENE DIE NIEMAND KAN VINDEN PRATEN HÔR.

Jezus, jullie doen alsof het een geheim genootschap is

How royal sadness...
pi_61169213
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:25 schreef DJ_Ryow het volgende:
ben laatst opgelicht na aanmelding bij deze download service :

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben de eindusers dan geen recht om te weten waarom ze dingen kunnen downloaden? Er is noggeens 1 naam genoemd hier
  woensdag 27 augustus 2008 @ 17:13:55 #90
3767 Herald
Come get some
pi_61170173
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:25 schreef DJ_Ryow het volgende:
SPOILER
The first rule of The Scene is you don't talk about The Scene
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_61170605
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:38 schreef zquing het volgende:

[..]

hebben de eindusers dan geen recht om te weten waarom ze dingen kunnen downloaden? Er is noggeens 1 naam genoemd hier
Is dat niet iets wat Sceners juist NIET willen aangezien ze P2P haten en er niks mee te maken willen hebben
pi_61170766
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:33 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Is dat niet iets wat Sceners juist NIET willen aangezien ze P2P haten en er niks mee te maken willen hebben
Maakt dat ze minder eindgebruiker? De scene kan zoveel willen, releases komen toch wel op P2P
pi_61172588
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:13 schreef Herald het volgende:

[..]

Gelukkig is er hier niemand 'scene', dus hoeven we ons ook niet aan hun 'regels' te houden
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_61186312
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:13 schreef Herald het volgende:

[..]

My first rule is: I talk about whatever I like to talk about and screw everybody else

En wat denk je verder dan, dat ik hier nieuwe dingen vertel die ze bij Brein nog niet wisten?
pi_61186339
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:40 schreef zquing het volgende:

[..]

Maakt dat ze minder eindgebruiker? De scene kan zoveel willen, releases komen toch wel op P2P
Het zijn nog altijd de eigen 'sceners' die doorlekken richting hacked ftp's / p2p / torrent en zulks!
pi_61186434
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:49 schreef Asgard het volgende:
Hoe lomp is dat
En de mensen die dat dan downloaden

Kopen ze allemaal grote Full HD of HD Ready lcd/plasma schermen en gaan ze lekker cam releases downloaden en kijken. Doordat al die klootzakken die shitzooi downen gaan al die klote groepen ermee door.
Vandaag weer, start ik ff FTD op. Zie ik tig keer Prince Caspian >> cam.

(Voor die ene lamlul die alles nog koopt, cam release is dus een film die pas in de bios uit is die dan met een camera ofzo word opgenomen >> heel slechte beeld- en geluidskwaliteit).

tis toch een kut film
pi_61186824
CAM
  Moderator vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:37:55 #98
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_61219735
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 18:57 schreef classpc het volgende:
Beste mensen,

Ik zie hier in het topic het woord screener voorbij komen. Zijn dat nu van die films waar dan om de zoveel tijd een bericht in beeld komt met een dergelijke strekking als "This movie is property of *** studios" of "This movie is for award consideration only".
Of dat het beeld om de zoveel tijd zwart-wit wordt?

Mvg, je moeder
Ja, dat zijn die films ja. Echter, het woord screener komt daar niet vandaan. Screeners zijn gewoon versies van een film die worden verspreid onder recensenten e.d. zodat zij alvast een stuk kunnen schrijven over de betreffende film. Op het moment dat zo'n screener als bron wordt gebruikt om een release van te maken wordt ie ook getagged als DVDSCR.

Die screeners bevatten inderdaad vaak dergelijke boodschappen als die jij beschrijft, of zwart/wit beelden e.d. Toch zijn screeners vaak van goede kwaliteit. Op het moment dat er 5x in zo'n film voorbij komt van "this movie is property...blablabla" vind ik dat niet zo erg. Zwart/wit beelden vind ik dan wel weer jammer.

Ik leech zelf ook niets anders dan retail dvds, tenzij het een hele goeie film is, dan wil ik nog wel een custom subbed meenemen.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')