Zit je net naar het begin van een film te kijken die net is gestart, komt die flikker van een Gerard Joling met een voorhamer er tussendoor janken met zijn stink poepstars! Ga weg met je stomme flikkersmoel, ik wil gewoon mijn film kijken! Of het al niet irritant genoeg is dat je om het kwartier wordt geirriteerd met allemaal kutreclame, komt die Jolig er ook nog even tussendoor met zijn rotkop. Ga handtasjes verkopen ofzo.
En of dat nog niet genoeg is, als de film dan eenmaal weer begonnen is, komt die flikker nog een dikke tien seconden uit het SBS 6 logo hangen met een bord dat je dus vooral moet gaan kijken naar dat kutprogramma. En maar stom lachen met die uitgestreken zeiksmoel van hem. Dit soort reclame-uitingen zorgen er dus voor dat ik zo snel mogelijk naar mijn afstandsbediening grijp en van kanaal verander.
Waar slaat dit op? Is dit een poging om zoveel mogelijk kijkers te irriteren ofzo? Ik kan me met geen mogelijkheid voorstellen dat er iemand is die dat soort hinderlijke onderbrekingen op prijs stelt. Gelukkig begint dat kutprogramma vandaag of morgen (niet dat ik ga kijken, no fucking way), dan zijn we tenminste van die achterlijke reclame-uitingen van dat stuk poot verlost.
Hopelijk gaat deze vorm van irritatiereclame niet ook nog voor andere belachelijke programma's gebruikt worden. Maar ik ben er bang voor.
Klacht 1: Gerard Joling
Klacht 2: SBS 6
Klacht 3: poepstars
KLacht 4: reclame in het algemeen