Je begint met een zacht duwtje, en dat duwtje wordt steeds harder naarmate het langer duurt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:14 schreef NFSU2 het volgende:
Mijn grootste irritatie: dat mens wat voor je in de rij bij de kassa staat en de boodschappen weer terug in het karretje doet met één (1) hand omdat in de andere hand de portemonee stevig vastgehouden moet worden want die past niet in het handtasje en ook heerlijk in het pad blijft staan zodat jij er niet door kan en je eigen boodschappen niet in kar of tas kan doen.
Waarom zo sloom?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:17 schreef MouzurX het volgende:
Waarom zo gehaast ?
Ga huilen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Topic nr. 1218320
Damn...dat is handig zo'n tellertje. Betaald dat een beetje om als teller te fungeren hier op het forum?quote:
Doen wij wel gewoon hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:17 schreef Topspin het volgende:
Ik erger me wanneer de rekken niet bijgevuld worden, dan heb je een product nodig en dan is het rek leeg. Heb nog nooit gevraagd aan personeel of ze ff naar het magazijn willen lopen, volgens mij doen ze dat ook niet zomaar.
Welke supermarkt is dat?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:21 schreef Bolster het volgende:
[..]
Doen wij wel gewoon hoorService! Maarja een glimlach aan de kassa krijg je van mij ook niet
Ik peins er niet over.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:50 schreef Topspin het volgende:
Rustig de tijd nemen dus
AH 1800 te Geldrop, Eindhovense Weg. Dat verwacht ik zelf ook bij een kassa. Als je een goed gesprek wil dan moet je maar naar de hangouderen gaan die toch overal rondlopenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:23 schreef Topspin het volgende:
[..]
Welke supermarkt is dat?
Ik verlang ook geen glimlach aan de kassa, afrekenen en klaar.
Inderdaad, sommige mensen beginnen complete gesprekken aan te knopen en dan zie je de rij steeds langer worden en dan de cassiere die niet goed durft te zeggen dat het niet gewenst is zo'n gesprek. Blijven ze tegen een muur praten en hun hele levensverhaal vertellen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:55 schreef Bolster het volgende:
[..]
AH 1800 te Geldrop, Eindhovense Weg. Dat verwacht ik zelf ook bij een kassa. Als je een goed gesprek wil dan moet je maar naar de hangouderen gaan die toch overal rondlopen
Grapjas....ik ga niet auto's slopen met een honkbalknuppel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:50 schreef Topspin het volgende:
TS komt ook over alsof hij ongeduldig is als hij naar de supermarkt gaat, je moet geduldig zijn en niet jagen want dan ga je je vanzelf ergeren daar. Rustig de tijd nemen dus en sowieso kalmeren want het komt over als de film Falling down alsof hij een tijdbom is die op ontploffen staat.
Dat laatste stukje is echt verwarrendquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:57 schreef Topspin het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige mensen beginnen complete gesprekken aan te knopen en dan zie je de rij steeds langer worden en dan de cassiere die niet goed durft te zeggen dat het niet gewenst is zo'n gesprek. Blijven ze tegen een muur praten en hun hele levensverhaal vertellen.
3 mensen in de rij en kassa erbij zoals bij de Lidl houden ze zich ook niet altijd aan, maar dan fok ik me alleen op als ik haast heb. Liever zonder haast naar de supermarkt zodat ik niet 1 uur moet bijkomen daarna. Liever AH dan Lidl want assortiment bij de Lidl is erg beperkt maar daar erger ik me niet aan omdat de Lidl geen winkel is die een groot assortiment heeft dus dan weet ik dat van te voren en kan ik nog altijd kiezen voor de AH.
3 mensen in de rij en kassa erbij hangt boven de kassa bij de Lidl in koeienletters op borden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:05 schreef Bolster het volgende:
[..]
Dat laatste stukje is echt verwarrend. Ligt maar aan wie er achter de kassa zit hoor. Bij 'leuke grapjes' krijg je bij mij al meteen een
-gezicht. En als je een heel gesprek houdt dan is het: En een fijne dag nog!
Inderdaad. Maar dat doen ze denk ik met opzet zodat je meer koopt tijdens het zoeken van het product dat je nodig hebt. Ook dat verschillende filialen van de AH niet dezelfde indeling hanteren kan me storen. Onsamenhangend komt het over maar dat doen ze met opzet. Verwarring scheppen en dan mensen tot kopen aanzetten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind het zo irritant dat ze telkens weer hun spullen op een andere plaats leggen. Weet je net waar je iets kunt vinden, leggen ze het de week erna weer ergens anders zodat je weer de halve winkel moet doorzoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |