Ah zonde.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef Rekkof het volgende:
[ afbeelding ]
onderweggewoon voor de casual voor erbij. gelukkig niet de volle laag ervoor hoeven betalen
65 shippedquote:Op zondag 18 januari 2009 03:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Schitterend, voor hoeveel heb je ze op de kop kunnen tikken dan?
Ik wil ze ook!
Waar? Hoe duur? Vertel het me.quote:
Die zwarte Jordans zijn niet in pack uitgekomen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:01 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ah zonde.
Moest je deze niet in een zg. gierige dubbelpack kopen (twee paar jordans afnemen, anders krijg je er geen mee)?
Ik zag van de week ook die wit/rode.. Moest twe paar jordans kopen ander kreeg ik em niet mee.
Ik wou bijna zeggen fluit maar naar je 300,- of zelfs 150,- Hoop dat je failliet gaat..
Komen niet uit een pack. Heb ze van de baai van 1 of andere seller uit Taiwan. Waren redelijk aan de prijs, maar goed stukje jeugdsentiment is ook wat waard.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:01 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ah zonde.
Moest je deze niet in een zg. gierige dubbelpack kopen (twee paar jordans afnemen, anders krijg je er geen mee)?
Ik zag van de week ook die wit/rode.. Moest twe paar jordans kopen ander kreeg ik em niet mee.
Ik wou bijna zeggen fluit maar naar je 300,- of zelfs 150,- Hoop dat je failliet gaat..
Volgens mij zijn het Floris van Bommelsquote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef R-m-a het volgende:
[..]
Waar? Hoe duur? Vertel het me.
Koningschoenen!
En en en... wie kan mij meer vertellen over de schoenen hierboven!![]()
Die is coolquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Waaaaaah die wil ik die wil ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aanwinst vandaag:
[ afbeelding ]
Vond ze zo schattig
mooi!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:11 schreef joko90 het volgende:
Mijn nieuwe sneakers![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, waar gehaald ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:11 schreef joko90 het volgende:
Mijn nieuwe sneakers![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |