quote:Op zondag 4 januari 2009 15:53 schreef Vono het volgende:
[..]
deze heeft iedereen wel tegenwoordig in zijn collectie.
Thanksquote:Op zondag 4 januari 2009 15:01 schreef booo het volgende:
[..]
Ohhhhhh, wat supervet!
Waarvandaan, hoeveel?
die zijn erg gaaf!quote:Op woensdag 10 december 2008 09:10 schreef N1ck het volgende:
Eind november was ik jarig geweest en ik kreeg deze patas nog op de deurmat gister![]()
[ afbeelding ]
Hmm ik moet gelijk aan de schoenen die die clown van mac donalds altijd draagt denken als ik die schoenen zie. Maarja smaken verschillen natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:16 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
Heb me de blaren op de voeten gelopen, maar inmiddels zitten ze als pantoffeltjes
http://www.drmartens-schoenen.nl/product_info.php?products_id=850SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr. Martens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zoek nog steeds die met die vlindersquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:13 schreef Poem het volgende:
[..]
http://www.drmartens-schoenen.nl/product_info.php?products_id=850
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef Imperatore het volgende:
Waarom draagt echt de helft van Nederland van die gekleurde kleuterschoenen? Sorry als ik hier mensen mee voor de schenen schop, maar ik vind het er gewoon niet uitzien.
Ja, of deze dingen:quote:
Sorry voor de poster hoor. Maar ik vind het nogal een hoog Sesamstraat-gehalte hebben.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:10 schreef N1ck het volgende:
Eind november was ik jarig geweest en ik kreeg deze patas nog op de deurmat gister![]()
[ afbeelding ]
Ik ben blij met mijn sneakers en ieder zijn eigen ding he.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ja, of deze dingen:
[..]
Sorry voor de poster hoor. Maar ik vind het nogal een hoog Sesamstraat-gehalte hebben.
Zeker. Ik respecteer ieders keuze. Begrijpen doe ik het niet. Ik zie dat je net zo oud bent als ik, dat maakt dat ik nog minder goed begrijp. Als toffe, hippe gozers van 16 hier in lopen, a la, maar als je 25 bent? Mag ik zo vrij zijn om te vragen of je ze ook naar je werk aan trekt? En zo ja, dan vraag ik me af wat voor een werk je dan doet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn sneakers en ieder zijn eigen ding he.
Volkomen mee eens. Sorry voor de mensen met die kleurpotlood-dozen aan hun voeten, maar ik vind het ook echt niet mooi.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef Imperatore het volgende:
Waarom draagt echt de helft van Nederland van die gekleurde kleuterschoenen? Sorry als ik hier mensen mee voor de schenen schop, maar ik vind het er gewoon niet uitzien.
Ik verzamel sneakers.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:21 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Zeker. Ik respecteer ieders keuze. Begrijpen doe ik het niet. Ik zie dat je net zo oud bent als ik, dat maakt dat ik nog minder goed begrijp. Als toffe, hippe gozers van 16 hier in lopen, a la, maar als je 25 bent? Mag ik zo vrij zijn om te vragen of je ze ook naar je werk aan trekt? En zo ja, dan vraag ik me af wat voor een werk je dan doet.
Sorry dat ik op een forum een kleine discussie op gang heb geholpen. What was I thinking?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef Rekkie het volgende:
Sinds wanneer is dit de "begrijp het schoenenkeuze-topic"??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |