Je zou nog versteld staan van de verschillen!quote:Op maandag 6 april 2009 01:39 schreef LoggedIn het volgende:
nee man
Sowieso twijlfel ik nogsteeds wat het nut is van verhuizen binnen Europa..
Yep, hier hetzelfde. Zou ontzettend graag willen wonen en studeren in USA, maar mijn financiën gaan dat niet trekken. Community College wel, maar een university daarna niet!quote:Op maandag 6 april 2009 07:35 schreef SlamD het volgende:
Ik ben benieuwd naar wonen in the USA. Weinig kans erop denk ik, maar het trekt wel.
Als je dan toch voor dat soort landen kiest, ben ik heel benieuwd waarom je dan voor Wit-Rusland kiest? Waarom niet Rusland zelf, of Polen, of...? Wit-Rusland staat bekend als laatste dictatuur in Europa heb ik gelezen.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:05 schreef HugoChavez het volgende:
Amerika lijkt me echt een rotland.Als ik daar zou aanspoelen, zou ik waarschijnlijk terugzwemmen.
![]()
Ik zou wel graag in WitRusland of zo willen wonen. Mooie meiden, geen criminaliteit, rustig, uitstekende gezondheidszorg en oudedagsvoorzieningen.Geen doorgeschoten feminisme.
![]()
Prachtige natuur.
Alleen eten is wat minder geloof ik daar, oost-europeanen kunnen nu eenmaal niet koken.En de koffie in dat land is ook uitermate slecht. De vodka echter stroomt er dan weer rijkelijk.
![]()
Maar ja, hoe kom je dat land in?Visumeisen zijn zo'n beetje een garantie dat geen toerist er binnenkomt.
Engeland op 1?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:56 schreef Dingess het volgende:
Engeland, Duitsland, Amerika, Italie, Spanje, Brazilie, Canada.
"Wat?!?! Ik vind Engeland niet leuk dus jij ook niet!"quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:05 schreef misteriks het volgende:
[..]
Engeland op 1?Voor elke reden kan ik je 10 tegenargumenten geven
Verder vind ik enkel Canada intressant in jouw lijstje. Voor Spanje en Italie krijg je in verhouding veel te weinig voordeel in return. Lekker weertje , mooie natuur en zo, maar op vele vlakken geen verbetering tgo onze regio.
En Brazilië dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:05 schreef misteriks het volgende:
[..]
Verder vind ik enkel Canada intressant in jouw lijstje. Voor Spanje en Italie krijg je in verhouding veel te weinig voordeel in return. Lekker weertje , mooie natuur en zo, maar op vele vlakken geen verbetering tgo onze regio.
Mooie natuur en goed weer maken voor mij veel goed, toch geen onbelangrijk standpunt!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:05 schreef misteriks het volgende:
[..]
tja, ik wou me registreren als Individual, maar je was me al voorquote:Op maandag 27 april 2009 16:42 schreef Individual het volgende:
[..]
"Wat?!?! Ik vind Engeland niet leuk dus jij ook niet!"![]()
Die twee landen lijken eigenlijk maar weinig op elkaar, of gaat het jou puur om de fraaie natuur?quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:42 schreef massachusetts_avenue het volgende:
In welk land ik wel zou willen wonen?
Zweden
Zwitserland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |