Wat lul je?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:42 schreef XDo het volgende:
Vakantie is voorbij, je vakantiebaan op Fok dus ook. Optyfen![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:45 schreef misteriks het volgende:
Terechte klacht TS; laat je niet opjutten door deze cyberhelden
Ach, hier in de anonimiteit van FOK! durven de puistende pubertjes dat allemaal wel te posten. Maar in het echte leven durven ze vaak niets te zeggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
Het valt me de laatste tijd op hier dat jullie je zo ergeren aan nieuwe medewerkers in winkels..
Nu kan ik dat snappen hoor, ik vind het ook irritant als ik per ongeluk aan zo'n les kassa ben gaan staan.
Maar hoe jullie daarop reageren vind ik dan wel weer achterlijk!![]()
Hebben jullie zelf nooit een baantje gehad, zijn jullie nooit ergens nieuw geweest?
Moet je eens bedenken hoe vervelend het is als jij nog niet precies weet hoe een kassa werkt, en iemand staat daar ongeduldig te wachten op je..![]()
Voorbeelden:
Vakantiekrachten :r
Jumbo medewerker kent producten niet...
Klacht: Mensen die niet het kleinste beetje geduld/begrip op kunnen brengen
Jij ook anders hoor, meneertje jordeeeeeehquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:48 schreef jordeeeh het volgende:
geboortedatum: 08-07-1991
Je bent nieuw in het leven.
een echte man zoals ik neemt z'n verantwoordelijkheid op wanneer het moetquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]Meneer de cyberheld durft wel hoor.
Weet ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij ook anders hoor, meneertje jordeeeeeeh
Doe ns normaal jijquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:54 schreef GasTurbine het volgende:
IRRITEREN JULLIE JULLIE OOK AA NDE SAMENLEVING?
Ja, vooral op een forum of niet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:54 schreef misteriks het volgende:
[..]
een echte man zoals ik neemt z'n verantwoordelijkheid op wanneer het moet
Haha tsja, ze proberen het tenminste tochquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:56 schreef -Beer- het volgende:
Leuk altijd als de medewerkers met je mee gaan zoeken als je vraagt waar iets staat. Kijken kan ik zelf ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |