Allemaal leuk en aardig die gasten die willen bijverdienen in de schoolvakantie, maar wat een uien lopen daar tussen zeg
Klacht #1:Bij de LeenBakker, vloerbedekking gekocht, we hadden 4,60 meter nodig, dus we roepen zo'n gozer erbij, je kon al meteen zien dat hij wat jong was, maar vooruit...
Naja, alleen de manier hoe hij dat aanpakte was al hilarisch, maar voorruit..na 20minuten mochten we eindelijk meenemen, leggen het neer...blijkt het te kort te zijn
Na zelf het stuk hebben opgemeten komen we op 4,20 meter uit
En het bleek ook nog eens schuin afgesneden te zijn
Klacht #2:Meteen door naar de Gamma, wat dingen gepakt maar we konden de siliconenkit maar niet vinden, afijn... ik spreek zo een gozer aan en vraag ik waar ik het kan vinden, na 5 minuten vertellen wat het precies is, loopt ie gozer de hele Gamma door om te kijken waar het lig, ja, dat had ik ook kunnen doen
Uiteindelijk moest hij het vragen aan een collega en die vertelde meteen netjes: '4e pad, en dan aan de rechterkant, hoog'
Nu begreep ik dat er op z'n rug stond:
GAMMA
In opleiding
Klacht #3:Met een volgeladen bus langs de lokale snackbar waar we bijna vaste klant zijn
Het was er al drukker dan normaal, maar daar let je eerste instantie niet op, waar me wel opviel dat er 3 medewerkers waren, en ze stonden alle 3 in de keuken
Terwijl er zeker 5 mensen aan het wachten waren voordat ze geholpen werden, uiteindelijk kwam er een gozer uit die keuken en nam 1 bestelling op, verdween in de keuken en kwam pas veel later weer terug, nu waren het er 7 die aan het wachten waren
Uiteindelijk kwamen ze alle 3 uit de keuken en namen eindelijk alle bestellingen op, ik bestelde een broodje kroket (Had ik wel verdiend na 10minuten wachten

).
Na nog eens een kwartier had ik eindelijk me broodje kroket, dus ik stap in de auto, neem een bijt...was gewoon koud aan de binnenkant
Dus ik loop weer terug en vertel hem dat mn kroket niet te vreten is, waarop hij zegt: 'Sorry, ik gooi er een nieuwe in...'
Naja, dacht ik...vooruit...
Na nog eens 10minuten had ik dan eindelijk me broodje kroket
Totaal tijd: 35 minuten
En ja, het waren allemaal jonge gozers en er liep niemand anders rond die daar langer werkte had ik het idee
Klacht: Vakantiekrachten die er letterlijk niks van bakken
Klacht #2: Bedrijven die een snackbar overlaten aan 3 vakantiekrachten
Tegenklacht: Mensen die werken