quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:19 schreef DuTank het volgende:
Tapijt halen bij de LeenBakker, pauper
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:43 schreef ach het volgende:
Vloerbedekking omgZeker voor in je woonwagen?
Algemeen woord, next?..quote:Vloerbedekking is een verzamelnaam voor materialen om de vloer mee te bedekken.
Vloerbedekking kan van natuurlijke materialen of kunststof gemaakt zijn. Het kan zacht of hard zijn, en de kleur of ontwerp speelt een belangrijke rol bij de inrichting van een kamer, zoals:
* Deurmat
* Vloerkleed
* Kurk
* Laminaat
* Linoleum
* Loper
* Parket
* Siergrind
* Tapijt
* Tapijttegels
* Vilt
* Zeil
nou heb ik hongerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:56 schreef HPoi het volgende:
Broodje kroket.
Meestal wel ja, al worden luie vakantiekrachten op mijn bijbaantje gewoon keihard ontslagenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:46 schreef Schunckelstar het volgende:
vakantiekrachten zijn vaak ook zo lui als de pest
vind je et gek met de idioot lage lonen die worden betaald?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:46 schreef Schunckelstar het volgende:
vakantiekrachten zijn vaak ook zo lui als de pest
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:38 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Ts wilde het hondehok stofferen.
* Deurmat Deurmat van 4,60 m.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus op zich niet zo'n slechte dissaaaaa, je weet het zelf. Want de overgebleven mogelijkheden is voor je woonwagen.
[ Bericht 5% gewijzigd door DuTank op 23-08-2008 17:30:14 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Het is: prEmièrequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:43 schreef DuTank het volgende:
Ik ben niet achterlijk en weet dat het geen schaakstuk is, maar zo'n ding voor bij een primière
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:43 schreef DuTank het volgende:
Dus op zich niet zo'n slechte dissaaaaa, je weet het zelf. Want de overgebleven mogelijkheden is voor je woonwagen.
Maar da's wel beter dan drie keer een topic openen over een soortgelijke klacht, vind ik....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:29 schreef Gluckskafer het volgende:
Mensen die topics openen met 3 klachten tegelijk.
Het wordt er zo niet overzichtelijk op!!!!!!
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
* Deurmat Deurmat van 4,60 m.Right..
* Vloerkleed
* Kurk Niet af te snijden
* Laminaat Niet af te snijden
* Linoleum
* Loper is een schaakstuk
* Parket niet af te snijden
* Siergrind niet af te snijden
* Tapijt
* Tapijttegels niet van toepassing
* Vilt
* ZeilMag jij me toch eens vertellen wat er zo 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus op zich niet zo'n slechte dissaaaaa, je weet het zelf. Want de overgebleven mogelijkheden is voor je woonwagen.' is aan zeil in de keuken?
[ Bericht 2% gewijzigd door RicoRabbit op 23-08-2008 18:46:49 ]
Pauper.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:41 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Mag jij me toch eens vertellen wat er zo '' is aan zeil in de keuken?
Ja, 'pauper!' roepen kunnen we allemaal, nu nog een beetje onderbouwen dan kom je er misschien welquote:
Wat voor een hond heeft die dan? Een tekkel van 4 meter 60?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:38 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Ts wilde het hondehok stofferen.
Mag dat beest niet rondlopen dan ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat voor een hond heeft die dan? Een tekkel van 4 meter 60?
Ken je die belg die een verhuiswagen van 30 meter vroeg omdat hij zijn tuinslang wou meeverhuizen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:38 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Mag dat beest niet rondlopen dan ?
En iets meer dan 2*2 is ook niet zo groot.
Zeil voor in de keuken is wel erg goedkoop he. Tenzij je in de ghetto woont ofzo, want daar hebben ze meestal gewoon beton. Bij ons is heel de benedenverdieping met parket bedekt. Ook in de keuken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:09 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Ja, 'pauper!' roepen kunnen we allemaal, nu nog een beetje onderbouwen dan kom je er misschien wel![]()
Vanaf nu ontopic
Parket in de keuken? Wtf? Tegels for the pwn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zeil voor in de keuken is wel erg goedkoop he. Tenzij je in de ghetto woont ofzo, want daar hebben ze meestal gewoon beton. Bij ons is heel de benedenverdieping met parket bedekt. Ook in de keuken.
Parket in de keukenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zeil voor in de keuken is wel erg goedkoop he. Tenzij je in de ghetto woont ofzo, want daar hebben ze meestal gewoon beton. Bij ons is heel de benedenverdieping met parket bedekt. Ook in de keuken.
Dat zegt het alquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ken je die belg die een verhuiswagen van 30 meter vroeg omdat hij zijn tuinslang wou meeverhuizen?
Daarvoor zou moeten zien hoe het huis is ingedeeld. De keuken is namelijk geen aparte kamer hier. Beneden is het een soort U, dus het loopt helemaal door. Dan is een ander soort ondergrond kk lelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:13 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Parket in de keuken
Gadverdamme
Eensquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daarvoor zou moeten zien hoe het huis is ingedeeld. De keuken is namelijk geen aparte kamer hier. Beneden is het een soort U, dus het loopt helemaal door. Dan is een ander soort ondergrond kk lelijk
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:52 schreef wolferl het volgende:
Hier bij de Febo werkte (met de nadruk op werkte) ik zo'n vakantie sulletje.
Die vaste medewerkers zaten hem constant op te naaien.
Je moet die kroketten in de gaten houden, help die meneer nou, vervang die pindasaus nou, kijk nou uit war je loopt, je gebruikt de verkeerde knop, nee he heb je dit als schoonmaakmiddel gebruikt.
![]()
Zegt die gozer tegen mij: 'ik heb je al zeker 3 weken niet meer gezien'
Nee ik ga niet elke dag frituur vreten, hoefde die rotkop van hem ook niet te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |