Heb ik de hele intro gemist! Domme alvleesklieronsteking! Stomme galblaas!quote:
Tijd dat ik ook m'n motorrijbewijs ga halenquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dit is pas een meeting![]()
http://www.motor-forum.nl(...)eptember-2008-1.html
Verbaasd me dat je nog niet voor een tank het leger in bent gegaanquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tijd dat ik ook m'n motorrijbewijs ga halen
Ik haal mijn voldoening uit het kwetsen en sarren van mensen! Ieder zn ding hè!quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Je moet ergens je voldoening uit halen he
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik haal mijn voldoening uit het kwetsen en sarren van mensen! Ieder zn ding hè!
Ik durf het ook niet! Ik word zenuwachtig en verlegen als ik prive met een meiske ga praten!quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Durf ik niet
Dadelijk blok je me weer
Ja precies, op m'n bek gaan, weinig trek in. Dusch: voorlopig lekker in m'n autootje blijven crossenquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hard rechtuit kan iedereen, en je went zo snel aan snelheidDus beter zo hard mogelijk de bocht om
en dan een keer op je bek gaan
![]()
Ha, ik ben dus niet de enige!quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik durf het ook niet! Ik word zenuwachtig en verlegen als ik prive met een meiske ga praten!
Je bent niet eens zeldzaam!quote:
quote:
?quote:Storingen
Er zijn op dit moment geen storingen.
Nadine, ze zei van 3e jaar Pedagogiek dus ik zo ken je mike, zij zo ja.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:14 schreef Mikkie het volgende:
Whehe... hoe weet je dat ineens dan?Wie was het?
En hebben jullie nog lekker geroddeld dan
Dan kun je toch zo'n formuliertje invullen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:21 schreef LastRequest het volgende:
Yasha dat is een Hi storing daa rhoor ik mensen al dagen over haha..
En ik had echt bijna een uur vertraging op een traject van een uur
Jaaa klopt ja. Ik wist helemaal niet dat die ook mentor was dit jaarquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nadine, ze zei van 3e jaar Pedagogiek dus ik zo ken je mike, zij zo ja.
En nee niet geroddeld, zo belangrijk ben je ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |