Ja duh, dat vond ik ook te jong!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
vind je het erg als ik dit echt te jong vindsorry hoor maar dat kan echt niet
Spijkers, de multi understudy/alternate en ensemblequote:Op zondag 24 augustus 2008 21:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Richard, als in Richard Groenendijk?
Heeft die een man???
Wat ik dan wel weer heel leuk vond was dat Gino (Remember him? "Mijn" italiaanse limburgse prinsje?) probeerde de Godenzoon te versieren en de Godenzoon maar in mijn oor bleef fluisteren "Blijf tussen ons instaan! Please!!" en Gino kei- en keihard een blauwtje liep. Serves his ego rightquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja duh, dat vond ik ook te jong!
Daarom heb ik hem ook met geen vinger aangeraakt
Gefeliciteerd Agassiquote:
Hihi thanx, zo goed ben ik nou ook weer niet, maar fanatiek, dat zeer zeker welquote:
goed zo over een paar jaar is ie er nogquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja duh, dat vond ik ook te jong!
Daarom heb ik hem ook met geen vinger aangeraakt
gelijk al aan het zuigenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hihi thanx, zo goed ben ik nou ook weer niet, maar fanatiek, dat zeer zeker welWhoei wat een leuke dubbelpartij was de finale zeg. En 1 van onze tegenstanders was zoo leuk, hij heeft me een uitnodiging gestuurd om vrienden te worden via hyves
zou hij homo zijn? *duimt *duimt
Dan lukt het je nooooooit meerquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
goed zo over een paar jaar is ie er nogHaar gedaan etc dus tijd om uit te gaan
Als ik vanavond niet iemand krijg
Ik duim met je mee. Enne... het is een 2p slaapbank hequote:Op zondag 24 augustus 2008 21:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hihi thanx, zo goed ben ik nou ook weer niet, maar fanatiek, dat zeer zeker welWhoei wat een leuke dubbelpartij was de finale zeg. En 1 van onze tegenstanders was zoo leuk, hij heeft me een uitnodiging gestuurd om vrienden te worden via hyves
Misschien moet je z'n hyves naam ff doorgevenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien moet je z'n hyves naam ff doorgevenKunnen we allemaal onze gaydar op em loslaten...
(eigenlijk ben ik gewoon nieuwsgierig)
Jamaar, jamaaar, in het echt is het zo'n stoere, maar ook lieve, beetje verlegen jongen! daar zijn ook wel homo's van te vinden hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:16 schreef Ang3l het volgende:
De foto schreeuwt ook HETERO in mijn oor.
Hmm het zou me niks verbazen als ie toch homo blijkt te zijn...quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jamaar, jamaaar, in het echt is het zo'n stoere, maar ook lieve, beetje verlegen jongen! daar zijn ook wel homo's van te vinden hoormaar hij niet dus, nou ja, we zouden sowieso nog een keertje tennissen, ik zie wel
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:16 schreef Ang3l het volgende:
De foto schreeuwt ook HETERO in mijn oor.
mooie manier om de spoorwerkzaamheden te ontvluchtenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:41 schreef MisterO het volgende:
Maargoeddd, ik kan niet wachten tot komend weekend!Eerst vrijdag feesten in Winterswijk bij de dorpsfeesten, dat zal wel gezellig worden, hoop ik
en dan zaterdag door naar Eindhoven! ik heb een grote tas nodigggg! Ang3l, moet ik nog een slaapzak mee ofzo?
oordopjes wel natuurlijk,quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:41 schreef MisterO het volgende:
Maargoeddd, ik kan niet wachten tot komend weekend!Eerst vrijdag feesten in Winterswijk bij de dorpsfeesten, dat zal wel gezellig worden, hoop ik
en dan zaterdag door naar Eindhoven! ik heb een grote tas nodigggg! Ang3l, moet ik nog een slaapzak mee ofzo?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mooie manier om de spoorwerkzaamheden te ontvluchten
Weet niet hoelaat enzo je wilt gaan. Maar ik kan je eventueel in Arnhem ophalen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:41 schreef MisterO het volgende:
Oeh, goed aanbodquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Weet niet hoelaat enzo je wilt gaan. Maar ik kan je eventueel in Arnhem ophalen.
Pascal, passie, piskill, gaskal, passievrucht, pasknal, dikke pascal of pascal 1, Kies maar uit.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
wat een geheugen heb jij zeg. heb ik zelf nog niet eens aan gedacht
![]()
heb je er ook zin in stroek? ik moet nog ff de echte voornamen van iedereen kennen, anders ben ik daar zaterdag en noem ik iedereen bij zn username.. dat gaat een beetje lastig bij sommige bijv. hierissieweer
Is best joh, lijkt me gezellig, komen we beiden niet helemaal zo bleu aan. Alhoewel jij denk meer mensen RL kent.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oeh, goed aanbodIk zal even met mn vriendinnetje overleggen hoe laat zij weggaat uit Winterswijk terug naar Assen, dan vertrek ik ook. Ik laat het je zo snel mogelijk weten
Ja kunnen we doen als we wat gedronken hebbenquote:
DAT WAS IK NIET, DAT WAREN DE BUREN!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oordopjes wel natuurlijk,
tenminste....
Ik weet niet hoe luidruchtig Nuno is, maar Ang3l...
Als iedereen z enou ff hier neergooid, dan kan ik vast lerenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
heb je er ook zin in stroek? ik moet nog ff de echte voornamen van iedereen kennen, anders ben ik daar zaterdag en noem ik iedereen bij zn username.. dat gaat een beetje lastig bij sommige bijv. hierissieweer
Jap, hoe spreek ik jouw naam uit?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als iedereen z enou ff hier neergooid, dan kan ik vast leren
Gewoon, als Angelquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, hoe spreek ik jouw naam uit?
ik kijk er echt wel naar uitquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Stiephan of stefan?quote:
ik mis nog Paskwal in het lijstjequote:Op zondag 24 augustus 2008 22:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Pascal, passie, piskill, gaskal, passievrucht, pasknal, dikke pascal of pascal 1, Kies maar uit.
Die is in onbruik geraaktquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mis nog Paskwal in het lijstje
Maar dan moet jij wel een aantal uren eerder afreizen dan je van plan wasquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is best joh, lijkt me gezellig, komen we beiden niet helemaal zo bleu aan. Alhoewel jij denk meer mensen RL kent.
ow... Als ik maar niet hoef te etenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan moet jij wel een aantal uren eerder afreizen dan je van plan was
Stefan, maar dan de duitse schrijfwijzequote:
Het gaat echt ZO enorm tegenvallen!quote:
Vanuit Arnhem is snels/gemakkelijkst via Nijmgen naar s Hertogenbosch en daar weer overstappen naar Eindhoven gok ikquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:54 schreef hierissieweer het volgende:
Trouwens, als je winterswijk, arnhem, utrecht, eindhoven moet. Is het misschien net zo makkelijk om in Ede uit te stappen.
Winterswijk is sowieso overstappen in arnhem, dus schiet niet op.
Ow, das ook een beetje burgelijk. Had wel wat exotisch verwachtquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stefan, maar dan de duitse schrijfwijze
Nou ja, dan zetten we het toch op een zuipen om de ellende weg te spoelenquote:
Dat zal. Maar dan kan ik in arnhem de a50 pakken? (of ligt die daar in zijn geheel niet?)quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vanuit Arnhem is snels/gemakkelijkst via Nijmgen naar s Hertogenbosch en daar weer overstappen naar Eindhoven gok ik
en ja die trein stopt ook in Schubbenkutterveen, maar wellicht huppel ik al eerder in Eindhoven rond
Ik vind Pascual wel leukquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Pascal, passie, piskill, gaskal, passievrucht, pasknal, dikke pascal of pascal 1, Kies maar uit.
BB Koning vond van nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stefan, maar dan de duitse schrijfwijze
Jeetje dat wordt vroeg op de avond zoenenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kunnen we doen als we wat gedronken hebben
ik zeg ook niet dat ik je zelf gehoord heb, maar hebben we het laatst niet over geluiden gehad.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DAT WAS IK NIET, DAT WAREN DE BUREN!!!!!!!!!!!!!!!!
In Arnhem A12 naar Grijsoord daar A50 tot aan Oss en dan A50 volgen tot in Eindhovenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat zal. Maar dan kan ik in arnhem de a50 pakken? (of ligt die daar in zijn geheel niet?)
Ik ben wel het soort doos, dat eerst naar utrecht rijd om vervolgens daar verder te gaan.
Ik vraag wel of Nuno een hand op m'n mond legtquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ik je zelf gehoord heb, maar hebben we het laatst niet over geluiden gehad.
You can be as loud as the hell you want when youre making love
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |