Ja duh, dat vond ik ook te jong!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
vind je het erg als ik dit echt te jong vindsorry hoor maar dat kan echt niet
Spijkers, de multi understudy/alternate en ensemblequote:Op zondag 24 augustus 2008 21:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Richard, als in Richard Groenendijk?
Heeft die een man???
Wat ik dan wel weer heel leuk vond was dat Gino (Remember him? "Mijn" italiaanse limburgse prinsje?) probeerde de Godenzoon te versieren en de Godenzoon maar in mijn oor bleef fluisteren "Blijf tussen ons instaan! Please!!" en Gino kei- en keihard een blauwtje liep. Serves his ego rightquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja duh, dat vond ik ook te jong!
Daarom heb ik hem ook met geen vinger aangeraakt
Gefeliciteerd Agassiquote:
Hihi thanx, zo goed ben ik nou ook weer niet, maar fanatiek, dat zeer zeker welquote:
goed zo over een paar jaar is ie er nogquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja duh, dat vond ik ook te jong!
Daarom heb ik hem ook met geen vinger aangeraakt
gelijk al aan het zuigenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hihi thanx, zo goed ben ik nou ook weer niet, maar fanatiek, dat zeer zeker welWhoei wat een leuke dubbelpartij was de finale zeg. En 1 van onze tegenstanders was zoo leuk, hij heeft me een uitnodiging gestuurd om vrienden te worden via hyves
zou hij homo zijn? *duimt *duimt
Dan lukt het je nooooooit meerquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
goed zo over een paar jaar is ie er nogHaar gedaan etc dus tijd om uit te gaan
Als ik vanavond niet iemand krijg
Ik duim met je mee. Enne... het is een 2p slaapbank hequote:Op zondag 24 augustus 2008 21:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hihi thanx, zo goed ben ik nou ook weer niet, maar fanatiek, dat zeer zeker welWhoei wat een leuke dubbelpartij was de finale zeg. En 1 van onze tegenstanders was zoo leuk, hij heeft me een uitnodiging gestuurd om vrienden te worden via hyves
Misschien moet je z'n hyves naam ff doorgevenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien moet je z'n hyves naam ff doorgevenKunnen we allemaal onze gaydar op em loslaten...
(eigenlijk ben ik gewoon nieuwsgierig)
Jamaar, jamaaar, in het echt is het zo'n stoere, maar ook lieve, beetje verlegen jongen! daar zijn ook wel homo's van te vinden hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:16 schreef Ang3l het volgende:
De foto schreeuwt ook HETERO in mijn oor.
Hmm het zou me niks verbazen als ie toch homo blijkt te zijn...quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jamaar, jamaaar, in het echt is het zo'n stoere, maar ook lieve, beetje verlegen jongen! daar zijn ook wel homo's van te vinden hoormaar hij niet dus, nou ja, we zouden sowieso nog een keertje tennissen, ik zie wel
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:16 schreef Ang3l het volgende:
De foto schreeuwt ook HETERO in mijn oor.
mooie manier om de spoorwerkzaamheden te ontvluchtenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:41 schreef MisterO het volgende:
Maargoeddd, ik kan niet wachten tot komend weekend!Eerst vrijdag feesten in Winterswijk bij de dorpsfeesten, dat zal wel gezellig worden, hoop ik
en dan zaterdag door naar Eindhoven! ik heb een grote tas nodigggg! Ang3l, moet ik nog een slaapzak mee ofzo?
oordopjes wel natuurlijk,quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:41 schreef MisterO het volgende:
Maargoeddd, ik kan niet wachten tot komend weekend!Eerst vrijdag feesten in Winterswijk bij de dorpsfeesten, dat zal wel gezellig worden, hoop ik
en dan zaterdag door naar Eindhoven! ik heb een grote tas nodigggg! Ang3l, moet ik nog een slaapzak mee ofzo?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mooie manier om de spoorwerkzaamheden te ontvluchten
Weet niet hoelaat enzo je wilt gaan. Maar ik kan je eventueel in Arnhem ophalen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:41 schreef MisterO het volgende:
Oeh, goed aanbodquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Weet niet hoelaat enzo je wilt gaan. Maar ik kan je eventueel in Arnhem ophalen.
Pascal, passie, piskill, gaskal, passievrucht, pasknal, dikke pascal of pascal 1, Kies maar uit.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
wat een geheugen heb jij zeg. heb ik zelf nog niet eens aan gedacht
![]()
heb je er ook zin in stroek? ik moet nog ff de echte voornamen van iedereen kennen, anders ben ik daar zaterdag en noem ik iedereen bij zn username.. dat gaat een beetje lastig bij sommige bijv. hierissieweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |