Doe ik ook heul niet manquote:
ik leef met je meequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:53 schreef Chanell het volgende:
Wat dacht je van nog geen slaap te hebben gehad?
Zó verkouden ben ik nog nooit geweest, en over 2uurtjes staat er ook een mannetje in zijn bedje te trappelen om eruit gehaald te worden.
Dit gaat een zwaaaare dag worden.
Pff, en dan dacht ik dat ik het klote had.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:53 schreef Chanell het volgende:
Zó verkouden ben ik nog nooit geweest, en over 2uurtjes staat er ook een mannetje in zijn bedje te trappelen om eruit gehaald te worden.
"Nou, aangezien jij van papa al deze leuke instrumenten hebt gekregen, mag hij er ook de hele dag met jou mee spelen."quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:58 schreef Chanell het volgende:
Krijsen doet ie gelukkig niet, maar z'n vader is zo lief geweest om een trommel en gitaar voor hem te kopen waar een geluid uit komt dat lijkt op nagels-over-het-bord.
Oef.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
"Nou, aangezien jij van papa al deze leuke instrumenten hebt gekregen, mag hij er ook de hele dag met jou mee spelen."
En dan ga jij relaxen
Ah succes danquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:11 schreef Chanell het volgende:
HA!
Dat was ook mijn eerste thought, maar Papalief heeft al afspraken vast staan die niet gecanceld kunnen worden.
Bummer.
Maar morgen ben ik ook nog wel ziek, dat maakt ie het dan maar goed.
ojee.
kater?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:28 schreef Chanell het volgende:
en een emmer thee a.u.b.
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:53 schreef Chanell het volgende:
oh jaquote:
hoe hou je het volquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:31 schreef fratsman het volgende:
Ik rolde om 02.00 uit de kroeg en werd om 08.00 al weer wakker. Op zaterdag werkt mijn biologische klok van doordeweeks nog.Ik slaap alleen op zondag uit.
Zaterdag? Ik weet niet meer wanneer het zaterdag of woensdag is. Al 3 aan het bikkelen in de UB tot sluit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 06:47 schreef Stolas het volgende:
Zaterdag? Ik weet niet meer wanneer het zaterdag of woensdag is. Al 3 maanden vakantie.
Universiteit.
potverdomme wat ben jij een ruige ventquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:30 schreef Turquaz52 het volgende:
Jong houd je moel. huilie
Ik stond vanmorgen om 7 uur op, zwaare slaap, weer in slaap gevallen wakker geworden om 8:30, 9 uur moet ik werken en dat is zo'n 10km+/- verderop
Dus fiets gepakt jweets.
Fietsen fietsen fietsen.. kom ik er aan, gesloten
1 uur daar gewacht in regen en kou zonder jas!!
Kijk, dat noem ik DieHard.. en niet zo'n wimpie als jij..
En ohw ja, baas belde af, en fietste weer lekker na huis
zo hoort het eigenlijk ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:56 schreef fs180 het volgende:
ik ben net wakker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |