ja,dat gaat dus niet meer...ik ben klaarwakkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 06:47 schreef Knekwurst het volgende:
beter ga je wat later slapen dan
dan neem je een bakje koffie dan slaap je snellerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 06:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja,dat gaat dus niet meer...ik ben klaarwakker
ik normaal ook om half zeven,om te gaan werken...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:19 schreef Klonk het volgende:
ik sta elke dag rond half zes op, niets geen probleem
Euhmquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:03 schreef factillusion het volgende:
[..]
dan neem je een bakje koffie dan slaap je sneller
neuh, dat verneukt je ritme zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik normaal ook om half zeven,om te gaan werken...
maar niet in het weekend
drink aub die fles in 1 x leeg, je verdient het om ziek te worden na het oh zo kansloos verwijderen (gedeeltes) van m'n berichtenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Euhm
dat zou wel apart zijn eigenlijk..
Ach een baileys wil do
Ey das offtopic jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:31 schreef dgbw het volgende:
[..]
drink aub die fles in 1 x leeg, je verdient het om ziek te worden na het oh zo kansloos verwijderen (gedeeltes) van m'n berichten
Omgquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 06:46 schreef Schunckelstar het volgende:
wil ik uitslapen tot een uur of 2
Buiten gewoon een rondje lopen werkt ook goed.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:36 schreef Stormqueen het volgende:
Trouwens, als je echt nog wil slapen kun je beter ff een uurtje actief doen, val je daarna makkelijker weer in slaap is mijn ervaring
sorryquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:36 schreef draculettetje het volgende:
en dan niet het goede morgen topic openen?????
Ja, of joggen, of wandelen/fietsen met of zonder hond.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:39 schreef Stormqueen het volgende:
"ff" 5 friggin kilometer rennen!!
Ja ik ook, aangezien ik al dood ben. Moet dadelijk ook nog fietsenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga toch maar voor de koffie-oplossing
dat ga ik straks idd doen,en toevallig ook precies 5 kmquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, of joggen, of wandelen/fietsen met of zonder hond.
Jamaar, jij kiest er zelf voorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:42 schreef jpjedi het volgende:
6 dagen 6:30 omdat men in India 6 dagen per week werkt. Zondag rond uur of 8:30.
Uitslapen is sinds mijn studententijd weinig meer gebeurd buiten vakanties.
Loop nou effe een rondje van tien minutjes, ga je daarna weer liggen. Dan merk je vanzelf of je nog slaap hebt.(Je kunt slapen, of nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:43 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat ga ik straks idd doen,en toevallig ook precies 5 km(nou ja,5,6 km maar toch)
maar dat is pas rond de middag
Freak.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:44 schreef Mr-Coffee het volgende:
WTF, om 2 uur je nest uit?
Gast, dan is gelijk je dag verneukt.
Ik word zo vaak rond 7 uur, half 8 wakker in ,t weekend, nou dan gaat ik ff bakkie koffie maken, en genieten van den ochtendstond.![]()
Ja maar als je dag dan vervolgens van 12 uur smiddags ofzo tot 7 uur smorgens(als in: sommige weekenden), dan is het ook een normaal aantal uur.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:44 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik word zo vaak rond 7 uur, half 8 wakker in ,t weekend, nou dan gaat ik ff bakkie koffie maken, en genieten van den ochtendstond.![]()
er zijn zondagen bij dat ik helemaal mijn nest niet uit komquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:44 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik wou al zeggen, daar heb je toch een bijna dodelijke dosis bier voor nodigquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
er zijn zondagen bij dat ik helemaal mijn nest niet uit kom![]()
dat ik rond een uur of 8 s'avonds wakker word en dan bij mezelf denk 'oh,nou kan ik net zo goed blijven liggenwant nou heeft het ook geen zin meer om op te staan'
maar dan moet ik wel een goed feestje hebben gehad de avond ervoor
MORE EVILOR THAN SKELETOOOOOR MUWAHAHAHAHAHAHAH!!!!!quote:
het zal het laatste worden denk ik,na het lopen ga ik namelijk formule 1 kijkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Loop nou effe een rondje van tien minutjes, ga je daarna weer liggen. Dan merk je vanzelf of je nog slaap hebt.(Je kunt slapen, of niet)
Of je blijft Fok!ken
ohnoez do not scarez mequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:48 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
MORE EVILOR THAN SKELETOOOOOR MUWAHAHAHAHAHAHAH!!!!!![]()
Formule 1 = overratedquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:48 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het zal het laatste worden denk ik,na het lopen ga ik namelijk formule 1 kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |