ja,dat gaat dus niet meer...ik ben klaarwakkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 06:47 schreef Knekwurst het volgende:
beter ga je wat later slapen dan
dan neem je een bakje koffie dan slaap je snellerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 06:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja,dat gaat dus niet meer...ik ben klaarwakker
ik normaal ook om half zeven,om te gaan werken...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:19 schreef Klonk het volgende:
ik sta elke dag rond half zes op, niets geen probleem
Euhmquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:03 schreef factillusion het volgende:
[..]
dan neem je een bakje koffie dan slaap je sneller
neuh, dat verneukt je ritme zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik normaal ook om half zeven,om te gaan werken...
maar niet in het weekend
drink aub die fles in 1 x leeg, je verdient het om ziek te worden na het oh zo kansloos verwijderen (gedeeltes) van m'n berichtenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Euhm
dat zou wel apart zijn eigenlijk..
Ach een baileys wil do
Ey das offtopic jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:31 schreef dgbw het volgende:
[..]
drink aub die fles in 1 x leeg, je verdient het om ziek te worden na het oh zo kansloos verwijderen (gedeeltes) van m'n berichten
Omgquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 06:46 schreef Schunckelstar het volgende:
wil ik uitslapen tot een uur of 2
Buiten gewoon een rondje lopen werkt ook goed.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:36 schreef Stormqueen het volgende:
Trouwens, als je echt nog wil slapen kun je beter ff een uurtje actief doen, val je daarna makkelijker weer in slaap is mijn ervaring
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |