abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61065293
Voorlopig was er vrijdagavond nog geen club die zich officieel heeft gemeld bij Ajax voor Huntelaar, laat staan dat er een bod is gedaan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61065359
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:08 schreef leonnekes het volgende:

[..]

Ik denk dat die juist voor meer weggaat dan Snijeder omdat ManU ook nog een spits nodig heeft en Bernatov maar liefst 42 miljoen euro kost, dus Ajax kan nu zonder blikken of blozen maar liefst 35 miljoen euro vragen voor KJH.
Ik denk dan ook niet dan Man.Utd 42 miljoen gaat betalen voor Berbatov. Net zo min als Real 35 zal betalen voor Huntelaar.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_61066070
Ik hoorde dat Vito Wormgoor per direct is ontslagen bi Ajax wegens stelen van medespelers?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:33:27 #104
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61066254
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:22 schreef Mindstate het volgende:
Ik hoorde dat Vito Wormgoor per direct is ontslagen bi Ajax wegens stelen van medespelers?
Dat zou echt zo fucking triest zijn he? Dan mag ik hopen dat ie echt nooit meer ergens speelt. Ook al issie gen topper bij Ajax ofzo, hij zal toch echt niet arm zijn voor zijn leeftijd....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61066292
Inderdaad, dat hij is ontslagen is in ieder geval zo, de redenen werden niet gegeven. Maar nu gaat dat rond, evenals cokegebruik
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:37:50 #106
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_61066325
Heel stom als het zo zou zijn, hij begon net bij de selectie af en toe mee te doen. Kans dus op nieuw contract = hoger salaris...
><(({°>
pi_61066716
Vraag tussendoor: Is nou dit jaar de play offs nog of is het helemaal weg?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61066729
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:35 schreef Mindstate het volgende:
Inderdaad, dat hij is ontslagen is in ieder geval zo, de redenen werden niet gegeven. Maar nu gaat dat rond, evenals cokegebruik
Mutu, kom er maar in!
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_61066748
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:58 schreef denthemen het volgende:
Alleen om Intertoto nog volgens mij. De VCL PleeOffs zijn iig weg.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:01:14 #110
225595 Momme
A Certain Romance
pi_61066760
Ik snap trouwens niet dat Ajax nooit serieus naar de mogelijkheid heeft gekeken om Eric Botteghin van FC Zwolle te halen. Hij heeft naar eigen zeggen een gelimiteerde afkoopsom van minder dan een miljoen in zijn contract staan en zou in potentie toch kunnen uitgroeien tot een prima verdediger. Nu lijkt het er helaas op dat Feyenoord er met hem vandoor gaat..
pi_61066810
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:01 schreef Momme het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Ajax nooit serieus naar de mogelijkheid heeft gekeken om Eric Botteghin van FC Zwolle te halen. Hij heeft naar eigen zeggen een gelimiteerde afkoopsom van minder dan een miljoen in zijn contract staan en zou in potentie toch kunnen uitgroeien tot een prima verdediger. Nu lijkt het er helaas op dat Feyenoord er met hem vandoor gaat..
In potentie is leuk maar Ajax heeft al 2 verdedigers met veel potentie namelijk Van der Wiel en Alderweireld die ook geweldig speelde. Daarachter komt weer Daly Blind dus aan talenten geen gebrek maar Ajax heeft behoefte aan een ervaren verdediger. Het liefst ook eentje met leiding capaciteiten.
pi_61066913
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:01 schreef Momme het volgende:
Dat heb ik meer bij Pieters, die nou bij PSV zit. Maar dat komt ook omdat ik Botteghin slechter ken. Alles perfect kan bijna nooit.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:15:11 #113
225595 Momme
A Certain Romance
pi_61067011
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:04 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

In potentie is leuk maar Ajax heeft al 2 verdedigers met veel potentie namelijk Van der Wiel en Alderweireld die ook geweldig speelde. Daarachter komt weer Daly Blind dus aan talenten geen gebrek maar Ajax heeft behoefte aan een ervaren verdediger. Het liefst ook eentje met leiding capaciteiten.
Daar zit wel iets in, al vind ik hem wel al iets verder in zijn ontwikkeling dan Alderweireld. Toch werd er een paar maanden geleden nog gekeken naar een aantal jonge talentvolle verdedigers (eveneens uit Brazilië) en ik begrijp daarom niet waarom hij nooit serieus in beeld lijkt te zijn geweest. Zo'n ervaren en leidinggevende verdediger die bovendien Nederlands spreekt was natuurlijk ideaal geweest, maar i.m.o. zijn er daarvan niet veel die haalbaar zijn. Dan vind ik iemand als hem toch zeker het overwegen/proberen waard. Daarnaast krijg je hem waarschijnlijk altijd nog wel voor een groot deel van de prijs verkocht wanneer hij toch niet de topper blijkt te worden waarop je gehoopt had.

[ Bericht 0% gewijzigd door Momme op 23-08-2008 17:21:49 ]
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:16:23 #114
225595 Momme
A Certain Romance
pi_61067035
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:15 schreef Momme het volgende:

[..]

Daar zit wel iets in, al vind ik hem wel al iets verder in zijn ontwikkeling dan Alderweireld. Toch werd er een paar maanden geleden nog gekeken naar een aantal jonge talentvolle verdedigers (eveneens uit Brazilië) en ik begrijp daarom niet waarom hij nooit serieus in beeld lijkt te zijn geweest. Zo'n ervaren en leidinggevende verdediger die bovendien Nederlands sprak was natuurlijk ideaal geweest, maar i.m.o. zijn er daar niet veel van die haalbaar zijn. Dan vind ik iemand als hem toch zeker het overwegen/proberen waard. Daarnaast krijg je hem waarschijnlijk altijd nog wel voor een groot deel van de prijs verkocht wanneer hij toch niet de topper blijkt te worden waarop je gehoopt had.
Pieters is inderdaad eenzelfde soort voorbeeld ja, al zal die waarschijnlijk wel iets meer hebben gekost.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:18:45 #115
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_61067073
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:22 schreef Mindstate het volgende:
Meen je niet. Zielig figuur.

Hij dus.

Had eerlijk gezegd een andere voorstelling bij de naam.
pi_61067091
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:15 schreef Momme het volgende:

[..]

Daar zit wel iets in, al vind ik hem wel al iets verder in zijn ontwikkeling dan Alderweireld. Toch werd er een paar maanden geleden nog gekeken naar een aantal jonge talentvolle verdedigers (eveneens uit Brazilië) en ik begrijp daarom niet waarom hij nooit serieus in beeld lijkt te zijn geweest. Zo'n ervaren en leidinggevende verdediger die bovendien Nederlands sprak was natuurlijk ideaal geweest, maar i.m.o. zijn er daar niet veel van die haalbaar zijn. Dan vind ik iemand als hem toch zeker het overwegen/proberen waard. Daarnaast krijg je hem waarschijnlijk altijd nog wel voor een groot deel van de prijs verkocht wanneer hij toch niet de topper blijkt te worden waarop je gehoopt had.
Ik denk dat het deels aan de ongeloofelijk kritischeid van de supporters van de afgelopen jaren ligt. Sommige mensen op de tribune's en achter de tele 2's zijn nooit tevreden. Die spelers krijgen dan bijna geen kans meer, of het moeten super spelers zijn. Botteghin zou meteen al het stempel "Die van FC Zwolle" krijgen door de "mindere" supporters.

Een deel van de fans/supporters van Ajax is blijven hangen in het "We zijn de beste club ter wereld" gevoel. Daar is het allemaal op terug te leiden denk ik. Dat ze niet snel een speler van een kleine club kopen, door een deel van de tribune.

Maar, heb bijna niet geslapen en net een jointje op, dus ik filosofeer maar wat
pi_61067160
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:58 schreef denthemen het volgende:
Alleen de nummers vijf tot en met acht gaan via play-offs strijden om een UEFA Cup-ticket.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61067306
Lee Towers zingt nu "mijn feyenoord" in de Arena
pi_61067899
Bij de JCS zie ik dat de zogenaamde 0 vakken er niet zijn in de ArenA.

Is dit tijdelijk alleen voor deze wedstrijd ?
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:16:33 #120
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_61068100
Hoelang zal het duren voor het "helemaal niets in Amsterdam door de Arena"klinkt
#FreeHat
pi_61068145
Nou als Feyenoord deze vorm vasthoudt tot 21 september maak ik me niet teveel zorgen
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:19:32 #122
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61068157
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoelang zal het duren voor het "helemaal niets in Amsterdam door de Arena"klinkt
Is al lang geweest.
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:23:54 #123
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_61068244
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Is al lang geweest.
Haha echt Ik heb het geluid niet zo hard staan krijg er dus weinig van mee. Die gasten moeten zich toch eigenlijk kapot schamen om zo iets te zingen.
#FreeHat
pi_61068327
Moest wel lachen toen hans kraaij junior in het begin zei dat het veld slecht was en het gras veel te hoog. Mooi om blessures op te wekken
pi_61068383
Morgen nog ff naar die galmbak, mijn neefje mag op dat supporters toernooi meedoen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')