Is al lang geweest.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoelang zal het duren voor het "helemaal niets in Amsterdam door de Arena"klinkt
Haha echt Ik heb het geluid niet zo hard staan krijg er dus weinig van mee. Die gasten moeten zich toch eigenlijk kapot schamen om zo iets te zingen.quote:
Het gerucht gaat dat hij het met beide dochters van Van Basten heeft gedaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:01 schreef kevin33 het volgende:
ff over Wormgoor, daar worden vast nog wel mededelingen over gedaan, om nou meteen te reppen over diefstal of coke, vindt ik ver gaan.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat hij het met beide dochters van Van Basten heeft gedaan.
Geen relatie met van Geel?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik wist niet of ik nu moet lachen of huilen op dat moment.quote:
Denk niet dat ze er nog iets over gaan zeggen, tenzij er te wild gespeculeerd gaat worden. Maar anders denk ik dat Ajax zich aan de afspraak houdt om geen verdere mededelingen te doen over het vertrek van Vito.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:01 schreef kevin33 het volgende:
ff over Wormgoor, daar worden vast nog wel mededelingen over gedaan, om nou meteen te reppen over diefstal of coke, vindt ik ver gaan.
Dan had ajax de afgelopen 2 seizoenen naar jouw mening er ook al mee moeten ophouden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:40 schreef Silenus het volgende:
Je zult maar het seizoen ingaan met Mols-Biseswar of Lazovic-Amrabat....
Mensen, als één van deze twee clubs boven ons gaat eindigen kunnen we er net zo goed mee ophouden.
In principe wel ja, maar nu helemaal. PSV zonder Gomes, Feyenoord blijft Feyenoord, alles minder dan een kampioenschap is schandalig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan had ajax de afgelopen 2 seizoenen naar jouw mening er ook al mee moeten ophouden?
Die Isaksson gaat in ieder geval geen twintig punten pakken dit seizoen voor PSV.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
In principe wel ja, maar nu helemaal. PSV zonder Gomes, Feyenoord blijft Feyenoord, alles minder dan een kampioenschap is schandalig.
Tegelijk? Man, zo iemand moet je een nieuw contract aanbieden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Denk wel dat jullie torenhoog favoriet zijn dit seizoen, meer dan vorig seizoen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
In principe wel ja, maar nu helemaal. PSV zonder Gomes, Feyenoord blijft Feyenoord, alles minder dan een kampioenschap is schandalig.
Als we niet meer mogen wisselen en de keeper raakt geblesseerd dan mag Huntelaar op goalquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax TV: Wereldreizigers Suarez en Silva terug uit Japan
Suarez weet met handen en voetwerk toch nog in het Nederlans te communiceren![]()
De redding van Klaas Jan trouwens![]()
Broer van abdelaouiquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:22 schreef Mindstate het volgende:
Ik hoorde dat Vito Wormgoor per direct is ontslagen bi Ajax wegens stelen van medespelers?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je dat zou doen maargoed
Als het waar is dat die aan de coke zit, is zijn kleine contractje wrs niet voldoende.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:45 schreef Jasza het volgende:
Ik snap echt niet waarom je dat zou doen maargoed
Hehe hij heeft er wel de kop voor jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als het waar is dat die aan de coke zit, is zijn kleine contractje wrs niet voldoende.
In dat geval: Wat een teringlijer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:13 schreef RayMania het volgende:
Ik las op FOK!sport dat Wormgoor een ploeggenoot had bestolen, nadat hij een rode kaart kreeg bij Jong Ajax en dus eerder in de kleedkamer was dan de rest.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:38 schreef Black-Death het volgende:
Na de wedstrijd van vanavond gezien te hebben sluit ik Feyenoord sowieso uit voor het kampioenschap (hoewel ze wel veel geblesseerden hadden) en PSV vond ik ook niet echt indrukwekkend eigenlijk..
Suarez spreekt nog slechter Nederlands dan voor de arbitragezaak.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax TV: Wereldreizigers Suarez en Silva terug uit Japan
Suarez weet met handen en voetwerk toch nog in het Nederlans te communiceren![]()
De redding van Klaas Jan trouwens![]()
Precies, hier kan je helemaal niets uit afleiden, f'noord kon echt helemaal niets en PSV hoefde totaal niet aan de bak om simpel te winnen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:41 schreef Sloggi het volgende:
[..].
Feyenoord miste 6 basisspelers, waarvan 5 belangrijke spelers. Je kun niet veel zeggen over één wedstrijdje met een half jeugdelftal.
Klopt al heeft Feyenoord zich nauwelijks verbeterd dus ik verwacht ze dit seizoen net in de top5.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, hier kan je helemaal niets uit afleiden, f'noord kon echt helemaal niets en PSV hoefde totaal niet aan de bak om simpel te winnen.
Laten we nou eerst zelf maar eens een wedstrijd winnen voor we nu alweer PSV uitvlakken he?.
We zullen zien, het zal zeker geen 1ste kandidaat voor de titel zijn nee, teveel oudere spelers die het volgens mij allemaal niet meer gaan bijbenen, Mols was echt overal te laat vandaag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt al heeft Feyenoord zich nauwelijks verbeterd dus ik verwacht ze dit seizoen net in de top5.
Denken jullie toch net meer spektakel te kunnen maken of wellicht dat PSV weer de titel pakt doordat zij minder pieken en dalen hebben? Naar mijn mening zal de titel tussen Ajax en PSV gaan dit jaar, met Ajax vooralsnog als favoriet (naar mijn mening dan).quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien, het zal zeker geen 1ste kandidaat voor de titel zijn nee, teveel oudere spelers die het volgens mij allemaal niet meer gaan bijbenen, Mols was echt overal te laat vandaag.
Maar PSV is en bijft altijd degelijk, nooit frivool, nooit leuk om te zien, maar zoals altijd ook vandaag weer precies gedoseerd om de winst te pakken.
Ik weet het nog niet, Ajax heeft echt nog geen seconde kunnen overtuigen, en PSV doet wat het al jaren doet qua spel. Gomes is weg, maar we roepen al 10 jaar dat die en die bij PSV weg is dus nu zullen ze wel instorten. Feit is dat ze altijd weer met een degelijk team op de proppen komen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denken jullie toch net meer spektakel te kunnen maken of wellicht dat PSV weer de titel pakt doordat zij minder pieken en dalen hebben? Naar mijn mening zal de titel tussen Ajax en PSV gaan dit jaar, met Ajax vooralsnog als favoriet (naar mijn mening dan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |