Als die muppet van Emmen die bal niet had aangeraakt had ie er zelfs 2 mee gepakt. Was wel een heel treurig eigen doelpunt om te zienquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:09 schreef borisz het volgende:
7 goals uit 8 wedstrijden dit seizoen.. Hij pakt meestal wel zijn goal mee.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:39 schreef borisz het volgende:
Eerste dit seizoen ligt erin. Hopelijk volgen er nog een stuk op 20.
Toch wel knap. Afgedankt door FC Den Bosch, terug naar de amateurs en dan via Telstar in de Eredivisie belanden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:51 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Lijkt me een heel verstandige keus van hem
Dan lijkt hij op meerdere spitsen van FCDBquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toch wel knap. Afgedankt door FC Den Bosch, terug naar de amateurs en dan via Telstar in de Eredivisie belanden.
Hij speelde erg sterk...vooral zn 2e treffer vond ik erg indrukwekkend. De rust en beheersing die eruit straalde was erg sterkquote:
Dat viel mij ook al op...terwijl hij toch lekker speelde de keren dat hij erin stond...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:47 schreef borisz het volgende:
Begon in de basis en degradeerde langzaam als tribuneklant. Aan de Almelo'ers Hoe bevalt die?
hij oogt wel altijd traag inderdaad, maarja, zolang je die ballen het netje in werkt doe je het toch goed als spits lijkt mequote:Op donderdag 6 januari 2011 02:33 schreef PKRChamp het volgende:
Is helaas een beetje traag, maar ik vind hem sowieso technischer als Dost.
10 goalsquote:
Plet is van nature niet zo'n vrolijke kerel volgens mij.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |