En niemand die het is opgevallenquote:
Ik dacht dat ie wel alles gespeeld had, dus 11 uit 15 dan denk ik. Al betere cijfers dan bij Lisse in feite, waar hij er 14 maakte op een wedstrijd of 25.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:35 schreef borisz het volgende:
11 maal uit 15 wedstrijden ? Hij heeft ze niet alle 15 gespeeld volgens mij. Dat moet ik nog even uitzoeken.
Ik dacht dat hij nog wat gemist had. Maar dat is niet zo. Volgens VI heeft hij alles gespeeld.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie wel alles gespeeld had, dus 11 uit 15 dan denk ik. Al betere cijfers dan bij Lisse in feite, waar hij er 14 maakte op een wedstrijd of 25.
ADO wil je op het moment toch echt voor je verdriet nu even niet naartoe, dus dat lijkt me geen handige move voor hem... Utrecht is natuurlijk een heel mooie club, maar mogelijk al een stapje te hoog voor hem; een club als Sparta lijkt me dan iets beter.... wat minder de kans op degradatie, maar wel een niveau hoger en een goede leer-schoolquote:Op woensdag 26 november 2008 17:10 schreef methodmich het volgende:
ADO Den Haag en FC Utrecht zouden volgens VI dus al interesse hebben en enkele keren scouts naar Telstar gestuurd hebben. Zou het wel een zeer bijzonder geslaagde comeback maken!
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik denk dat de stap naar een stabiele JL-club verstandiger is. Een club als Excelsior of Zwolle. Ik ben zeker gecharmeerd van hem, maar vind hem in de JL er nou niet echt boven uit steken. Soms loopt ie er door zijn traagheid echt verloren bij.
Eredivisie zal een drama worden ben ik bang, daar wordt je na 2 wedstrijden al afgeschreven.
Toch nog niet helemaal; het zal de 2e periode-titel worden dan. in seizoen '78 / '79 is ook een titel binnengehaaldquote:Op woensdag 26 november 2008 17:28 schreef borisz het volgende:
Hopelijk maakt hij iig dit seizoen af en gaat hij als het moet voor de hoofdprijs weg.
Eerst vrijdag de eerste periode titel ooit voor telstar binnen halen.
quote:Telstar wil contract revelatie Plet openbreken
31 december 2008
Telstar hoopt Glynor Plet langer aan zich te binden. De eerstedivisionist wil volgens het Haarlems Dagblad het tot media 2010 doorlopende contract met de spits openbreken en verlegen. Beide partijen zouden al in gesprek zijn met elkaar.
Plet is dit seizoen een van de verrassingen in de Jupiler League. De aanvaller, die afgelopen zomer overkwam van amateurclub FC Lisse, wordt met regelmaat bekeken door scouts van Eredivisieclubs. Telstar verwacht geen tussentijds vertrek. "Ik denk niet dat Plet in januari tussentijds verhuisd naar een andere club. Al weet je dat nooit helemaal zeker", aldus Winnie Haatrecht, zaakwaarnemer van Plet, in de regionale krant.
Plet scoorde in 21 wedstrijden al veertien keer. Daarmee staat de Amsterdammer tweede op de topscorerslijst van de eerste divisie.
Dat hoop ik dan maar, anders loopt ie zomers voor gratis weer de deur uit...quote:
Dat zal deze zomer zeker niet gebeuren; hij heeft een contract tot medio 2010, dus hierna nog een seizoen.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar, anders loopt ie zomers voor gratis weer de deur uit...
Telstar is dan weliswaar geen rijke club, maar wel een van de weinige clubs met een sluitende begrotingquote:Maar ja, met de financiele situatie van Telstar kan je ook weinig lange contracten onderhouden.
Dat is waar, maar mochten ze hem voor een leuk bedrag verkopen aan het eind van het seizoen kan je meer vangen iig.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar, anders loopt ie zomers voor gratis weer de deur uit...
Maar ja, met de financiele situatie van Telstar kan je ook weinig lange contracten onderhouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |