quote:
Mensen die het hebben over 'commercieel'.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:32 schreef Mr-Coffee het volgende:
Commerciele kuthoer die onmiddelijk afgeschoten moet worden.
Precies mijn gedachte! In het Engels vind ik haar zwak..de kracht is eruit omdat ze het zelf niet eens lijkt te geloven in die taal. In het Spaans is ze gewoon veel sterker. Haar oudere liedjes zijn veel melodieuzer en hebben niet van die rare stem-overslagen die ze met de 'cross-over' ineens echt begon te gebruiken. Daarvoor veel sporadischer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:29 schreef Countess het volgende:
Ik was fan van haar Spaanstalige muziek, van voor de tijd dat ze ´veramerikaanst´ werd.![]()
´No creo´, `Ojos Así´ en ´Nó` vond ik goeie nummers.
Maar sinds ik haar op Live earth heb gezien, vind ik haar echt teleurstellend. Wat ze zong was gewoon vals!![]()
Dat buikdansen ben ik echt beu en ik vind `Hips don´t lie´ ook een verschrikking.
Ik ben er voor dat ze weer met authentieke songs komt, liefst in Spaans, en zonder herhaalde (buikdans)fratsen!
En met donkere haartinten vind ik haar een mooi meisje, met peroxideblond niet![]()
[ afbeelding ]
?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:24 schreef Countess het volgende:
Ik zou dat nooit zeggen, maar ik vind het wel zonde dat ze over is gegaan op Engelse nummers en peroxidehaar.
Gewoon omdat ze van zichzelf mooi is, en haar Spaanse cancions klinken het authentiekst.
Is dit niet lekker dan? Check dat sneetje tussen haar borstjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:33 schreef msnk het volgende:
Shakira...
[ afbeelding ]
...
Oké, normaal is ze wel lekkerWanneer ze niet kapot is
Nee, ik bedoel de Spaanse cancións, de liedjes die ze voorheen schreef.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:45 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
?
je bedoelt: chansons?
En dat zijn franstalige liedjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |