abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61071581
De reden is toch duidelijk, hij jatte niks en deed niks met geweld, hij heeft 3 weken gezeten en zn 'vrienden' profiteerden van wat ie deed. Kleinschalig dealertje dus.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:59:12 #122
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_61072276
Verbazingwekkend hoeveel mensen hier een glazen bol schijnen te hebben
Waiting for This is it!
pi_61072463
Mensen met een lichamelijke of geestelijke ziekte worden ook vaker verbannen zonder dat ze crimineel zijn.
Genieten is toegestaan!!!
pi_61073356
TS was het regelnichtje van wat pilletjes, lijntjes en ander snoepgoed voor de vriendjes en vriendinnenetjes van zijn groep. Iedereen blij met hem en nu laten ze hem barsten.

Als het zo iets is dan zouden ze hem idd moeten steunen en niet laten barsten.
TS heeft dus gewoon keihard gelijk.

PS: als je over een paar weken genoeg ervaring hebt met rondjes maken en zeepjes rapen, dan moet je het ook maar es uitproberen op die cocksuckers van een ex-maten!
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  Moderator zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:56:24 #125
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_61073675
DOie.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_61077408
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 05:26 schreef b4ssfreak het volgende:
Hahahahahaha wauw... als ik moet afgaan op de originaliteit van de scheldwoorden die op dit forum worden gebruikt ben ik blij dat ik door jullie niet als vriend beschouwd word. Damn wat een schande. Ik was lekker een filmpje gaan kijken, en nu kijk ik uit nieuwsgierigheid nog effe terug en zie ik dat iemand zich om 3 uur in de fucking nacht heeft bezighouden met het afbreken van iemand die hij helemaal niet kent. Shit man, ik heb gewoon mn zegje gedaan, als jij je beter voelt door je eigen expertise psycho-analyses uit te voeren om 3 uur 's nachts ga je vooral je gang meneer 'kaazkop' en 'schuitje'. Maar ik vraag me af wie je meer voor lul zet. Puisten heb ik nooit gehad en scooters heb ik altijd geen gezicht gevonden.

Het feit dat iedereen hier alleen al denkt dat ik ''een zielig negertje" ben stelt me om eerlijk te zijn al teleur. Jezus kristus, ik ben gewoon blank maar who gives a fuck? Zijn jullie zo bevooroordeeld?

Wat is de kick in iemand uitschijten?? Voel je je dan groot achter je schermpje, groter dan normaal omdat je anders je bek niet open durft te trekken? En om op al jullie vraagjes te antwoorden, jullie leven allemaal met je kop in prison break, de douches zijn relaxt apart en niemand laat zn zeep vallen. fucking hell, trieste boel hier.

ik dacht dat een forum een plek was waar je effe je zegje of verhaal kon doen. Blijkbaar als je verhaal niet in de beperkte grenzen van de geest van de doorsnee mens past die op deze site komt dan krijg je scheldwoorden met het woord 'anus' erin naar je hoofd geslingerd.

nog veel plezier in de speeltuin babieees
THIS
IS
FOK!!
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_61079418
Hehehe hello iedereen. Net gezien wat er allemaal nog bij is gekomen sinds gisterenavond. Mijn verontschuldigingen om jullie alleemaal over een kam te scheren. En iedereen wil het blijkbaar weten dus ik ben in het buitenland gepakt met 175 gram coke heb wat tijd gezeten en ben vrij op borg. Tot ik weer moet verschijnen. Anyway, ik zag hier ook nog wat fijne normale zinnige reply's dacht ik dus, tnx daarvoor. toedeloe
When we do right,
no one remembers.
Once we do wrong,
no one forgets.
pi_61079464
Fuck it all and no regrets,
I hit the lights on these dark sets.
I need a voice to let myself
To let myself go free.
Fuck it all and fuckin' no regrets,
I hit the lights on these dark sets.
Medallion noose, I hang myself.
Saint Anger 'round my neck
pi_61079494
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 03:42 schreef b4ssfreak het volgende:
Hehehe hello iedereen. Net gezien wat er allemaal nog bij is gekomen sinds gisterenavond. Mijn verontschuldigingen om jullie alleemaal over een kam te scheren. En iedereen wil het blijkbaar weten dus ik ben in het buitenland gepakt met 175 gram coke heb wat tijd gezeten en ben vrij op borg. Tot ik weer moet verschijnen. Anyway, ik zag hier ook nog wat fijne normale zinnige reply's dacht ik dus, tnx daarvoor. toedeloe
Welk buitenland?
  zondag 24 augustus 2008 @ 10:27:11 #130
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_61080710
Hee b4ssfreak, je bent alweer wat vrolijker, zie ik. Gebruik voortaan maar de legale coke:P En kop op.
Waiting for This is it!
  zondag 24 augustus 2008 @ 11:52:14 #131
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_61081847
quote:
Dus je smokkelt zelf de handel?

Epic failure, ik wist niet dat er tegenwoordig nog steeds domme criminelen zijn.

Je bent gebruikt als een loverboy slachtoffer
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  zondag 24 augustus 2008 @ 11:53:57 #132
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_61081883
quote:
toch jammer dat je niet naar singepoore ging dan.

maar ot: sterkte
Imperare sibi maximum imperium est
pi_61098974
ik sta achter de ts
als je meegeniet van iemands leven, moet je hem niet laten vallen als hij even vast gezeten heeft.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')