THISquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 05:26 schreef b4ssfreak het volgende:
Hahahahahaha wauw... als ik moet afgaan op de originaliteit van de scheldwoorden die op dit forum worden gebruikt ben ik blij dat ik door jullie niet als vriend beschouwd word. Damn wat een schande. Ik was lekker een filmpje gaan kijken, en nu kijk ik uit nieuwsgierigheid nog effe terug en zie ik dat iemand zich om 3 uur in de fucking nacht heeft bezighouden met het afbreken van iemand die hij helemaal niet kent. Shit man, ik heb gewoon mn zegje gedaan, als jij je beter voelt door je eigen expertise psycho-analyses uit te voeren om 3 uur 's nachts ga je vooral je gang meneer 'kaazkop' en 'schuitje'. Maar ik vraag me af wie je meer voor lul zet. Puisten heb ik nooit gehad en scooters heb ik altijd geen gezicht gevonden.
Het feit dat iedereen hier alleen al denkt dat ik ''een zielig negertje" ben stelt me om eerlijk te zijn al teleur. Jezus kristus, ik ben gewoon blank maar who gives a fuck? Zijn jullie zo bevooroordeeld?
Wat is de kick in iemand uitschijten?? Voel je je dan groot achter je schermpje, groter dan normaal omdat je anders je bek niet open durft te trekken? En om op al jullie vraagjes te antwoorden, jullie leven allemaal met je kop in prison break, de douches zijn relaxt apart en niemand laat zn zeep vallen. fucking hell, trieste boel hier.
ik dacht dat een forum een plek was waar je effe je zegje of verhaal kon doen. Blijkbaar als je verhaal niet in de beperkte grenzen van de geest van de doorsnee mens past die op deze site komt dan krijg je scheldwoorden met het woord 'anus' erin naar je hoofd geslingerd.
nog veel plezier in de speeltuin babieees
Welk buitenland?quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:42 schreef b4ssfreak het volgende:
Hehehe hello iedereen. Net gezien wat er allemaal nog bij is gekomen sinds gisterenavond. Mijn verontschuldigingen om jullie alleemaal over een kam te scheren. En iedereen wil het blijkbaar weten dus ik ben in het buitenland gepakt met 175 gram coke heb wat tijd gezeten en ben vrij op borg. Tot ik weer moet verschijnen. Anyway, ik zag hier ook nog wat fijne normale zinnige reply's dacht ik dus, tnx daarvoor. toedeloe
Dus je smokkelt zelf de handel?quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:42 schreef b4ssfreak het volgende:
Hehehe hello iedereen. Net gezien wat er allemaal nog bij is gekomen sinds gisterenavond. Mijn verontschuldigingen om jullie alleemaal over een kam te scheren. En iedereen wil het blijkbaar weten dus ik ben in het buitenland gepakt met 175 gram coke heb wat tijd gezeten en ben vrij op borg. Tot ik weer moet verschijnen. Anyway, ik zag hier ook nog wat fijne normale zinnige reply's dacht ik dus, tnx daarvoor. toedeloe
toch jammer dat je niet naar singepoore ging dan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:42 schreef b4ssfreak het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |