abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61051897
Normaal gezien gebruik ik voor het uiten van mijn frustraties geen fora maar in dit specifieke geval maak ik graag een uitzondering aangezien ik me flink in de kont genomen voel!

Het volgende: [pas op: lang verhaal!]

Ik sta op het punt te verhuizen van Maastricht naar Utrecht. Uiteraard moet in het nieuwe pand e.e.a opgeknapt worden, en op de vloer wilde ik een mooie degelijke vloerbedekking hebben. Dus ik vol goede moed naar Carpetright in Maastricht.

Riesjdabietsj: Dat is een mooie vloerbedekking! Is hier bestellen en leveren in Utrecht mogelijk?
Verkoper: ja hoor, geen enkel probleem!

Dus ik die week de maten van de woning opgemeten en terug naar Carpetright Maastricht.

Riesjdabietsj: Ik zou graag 50m2 van DIE (wijst) vloerbedekking willen hebben in mijn nieuwe woning in Utrecht.
Verkoper (een andere dan de eerste): Hier bestellen en laten leveren in UT is niet mogelijk. Ik raad je aan in UT te bestellen aangezien een hoop mis kan gaan, ons weer een hoop werk kost blablabla.
Riesjdabietsj: Geen probleem, dit weekend ben ik in UT, ik ga wel langs een carpetright vestiging in UT.

Ik bel de vestiging in UT met de vraag of ze open zijn op koopzondag, krijg ik een vriendelijke dame van HR aan de lijn die me nadat ik het verhaal heb uitgelegd verteld dat ik gewoon in Mtricht moet kunnen bestellen en dat er in UT geleverd kan worden.
Ze zou contact opnemen met Mtricht en e.e.a verduidelijken. Ik kon de eerstvolgende werkdag gewoon langsgaan en mijn order doen. Nou, prima toch?!

Ik weer naar Mtricht en nadat de betreffende verkoper eerst flink geirriteerd zijn beklag doet over het feit dat hij is aangesproken door een regiomanager neemt hij met pijn en moeite de bestelling aan waarbij ik duidelijk -tot 2keer!!- aangeef op de 2e verdieping van het pand te wonen. Immers, de toevoeging van mijn huisnummer geeft dat al aan: nummer 17-bis2!. Is leveren een probleem? Geen probleem verzekerden de verkopers mij. O0 Nou prima, laat die vloer maar komen!

Judgement day:

Carpetright belt op mijn gsm, of ik even open wil doen. Ik loop naar beneden waar ik iemand van Carpetright aantref die me meteen op een norse manier duidelijk maakt dat ze NO WAY de vloerbedekking naar boven brengen (tot aan de 1e drempel-regeling?) waarna hij wegloopt richting het busje om de vloer te halen. Ze komen terug, rollen de vloerbedekking van het karretje af, en lopen terug richting het busje!

Daar ligt je vloer dan, op vrijdagmiddag half 1 in de binnenstad van Utrecht, 50m2! tussen het winkelende publiek!!

Rol met moeite naar binnen (de hal in) gesleept, pissig het hoofdkantoor opgebeld maar ze "konden niets voor me betekenen aangezien het niet duidelijk was dat ik op de 2e verdieping woonde. DAT HEB IK TOT 2x TOE AANGEGEVEN BIJ MIJN BESTELLING! pisvlek!. Ik was (ben) om te verrekken!!

Het heeft uiteindelijk 4 dagen!! geduurd eer de rol boven lag, met materiaalliften moeten werken van Boels om het kreng via de onderburen op de eerste verdieping te krijgen, en uiteindelijk met 5 man (waaronder 2 vreemden!) bovengekregen nadat ik iedere bewoner van het huis heb moeten vragen thuis te blijven om de deuren open te houden zodat we geen bochtenwerk hadden.

En nu zit ik hier op de bank met spierpijn en brandblaren te flippen op het wereldwijdeweb!

Een ding is voor mij meer dan zeker!: NOOIT meer carpetright!!!!

*riesjdabietsj is enorm boos*!!!
pi_61052066
Al die tapijtwinkels zijn poeptenten. Ik zou er ook niet vrolijk van worden moest ik daar werken.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:09:49 #3
220182 HEROINchic
is geen junkie.
pi_61052073

TS kan er gewoon niet mee omgaan.

vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:09:55 #4
214371 SuspendedAnimation
Schudden voor gebruik
pi_61052081
En je bank heb je zeker van seat's and sofa's
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:14:19 #5
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_61052212
Carpetwrond, Shit & Sofa's, Keukenconsument. Allemaal van die geweldige zaken.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_61052252
terechte klacht
best wel uniek in klaagbaak
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_61052268
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:09 schreef HEROINchic het volgende:

Ik gooi het tapijt wel weer naar beneden, eens kijken of hij het tapijt -5mtr lang, 280 kg- door een smal trappetje met 180 graden bochten naar boven krijgt Fok!he-man!
pi_61052299
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:09 schreef SuspendedAnimation het volgende:
En je bank heb je zeker van seat's and sofa's
Nee, de bank moet ik nog gaan bestellen. Thx voor je tip, duidelijk is dat ik het iig NIET daar moet bestellen
pi_61052330
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:15 schreef the_contract_killer het volgende:
terechte klacht
Ik twijfelde al of ik hier goed zat
pi_61052439
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:04 schreef riesjdabietsj het volgende:
Normaal gezien gebruik ik voor het uiten van mijn frustraties geen fora maar in dit specifieke geval maak ik graag een uitzondering aangezien ik me flink in de kont genomen voel!

Het volgende: [pas op: lang verhaal!]
[...lang verhaal...]
*riesjdabietsj is enorm boos*!!!
Heb jij het niet op de bon laten zetten dat het naar de 2e verdieping moest?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:22:53 #11
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_61052512
Goeie klacht. Idd eentje van niveau eindelijk een keer.
Maarja wat doe je er nu nog aan. Hoogstens een klacht die kant op sturen, of kassa of radar of zulke wegen.
How can I make this topic about me?
pi_61052563
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:20 schreef Juup© het volgende:

[..]

Heb jij het niet op de bon laten zetten dat het naar de 2e verdieping moest?
Nope, heb duidelijk -tot 2x toe vermeldt- 2e verdieping. Ze werken ook nog eens met een computersysteem uit het jaar 0, dosprogrammatje waardoor ik twijfel of ze de toevoeging wel hebben kunnen invoeren.
pi_61052655
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:24 schreef riesjdabietsj het volgende:

[..]

Nope, heb duidelijk -tot 2x toe vermeldt- 2e verdieping. Ze werken ook nog eens met een computersysteem uit het jaar 0, dosprogrammatje waardoor ik twijfel of ze de toevoeging wel hebben kunnen invoeren.
Klut dus.
pi_61052917
Zet even wat meer trefwoorden voor Google neer.
Carpetright, klacht, utrecht, tapijt, vloerbedekking, ermee, omgaan, epic, fail
  PR/Manusje van alles vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:35:18 #15
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_61052930
Wat een schijt bedrijf
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_61053116
je hebt wel gelijk je buren leren kennen
pi_61053175
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Goeie klacht. Idd eentje van niveau eindelijk een keer.
Maarja wat doe je er nu nog aan. Hoogstens een klacht die kant op sturen, of kassa of radar of zulke wegen.
True, boycotten die handel. Een pittige schriftelijke klacht kunnen ze zeker nog van me verwachten!
pi_61053195
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:34 schreef veldmuis het volgende:
Zet even wat meer trefwoorden voor Google neer.
ermee, omgaan, epic, fail

Carpetright klote toko!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:45:10 #19
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61053210
Net zoiets als Keukenconcurrent, ook zo'n drama
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_61053222
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
je hebt wel gelijk je buren leren kennen
das de mooie kant van het verhaal
pi_61053237
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:44 schreef riesjdabietsj het volgende:

[..]

Carpetright klote toko!
ja waarom ga je er dan heen
pi_61053308
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:46 schreef veldmuis het volgende:

[..]

ja waarom ga je er dan heen
Snap je het nu echt niet?
pi_61053332
tvp
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_61053339
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:48 schreef riesjdabietsj het volgende:

[..]

Snap je het nu echt niet?
Nee. Vertel mij nou eens waarom je bij die toko, waar je pissige medewerkers tegenkwam, je tapijtje hebt gekocht?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:53:20 #25
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_61053408
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:09 schreef HEROINchic het volgende:

idd ja..pech gehad..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_61053446
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:50 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Nee. Vertel mij nou eens waarom je bij die toko, waar je pissige medewerkers tegenkwam, je tapijtje hebt gekocht?
Op korte termijn kunnen leveren, mooi tapijt, mooie prijs, uiteindelijk kunnen bestellen in Mtricht - leveren in UT.
Het uitvoeren van de levering was op zn zachts gezegd niet netjes verlopen, maar ach, als we allemaal net zoals jou de Jomanda kunnen uithangen en in de toekomst kunnen kijken... wat zou dat het leven makkelijk maken
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:58:26 #27
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_61053533
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:55 schreef riesjdabietsj het volgende:

[..]

Op korte termijn kunnen leveren, mooi tapijt, mooie prijs, uiteindelijk kunnen bestellen in Mtricht - leveren in UT.
Het uitvoeren van de levering was op zn zachts gezegd niet netjes verlopen, maar ach, als we allemaal net zoals jou de Jomanda kunnen uithangen en in de toekomst kunnen kijken... wat zou dat het leven makkelijk maken
Allemaal te mooi om waar te zijn..
pi_61053591
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:24 schreef riesjdabietsj het volgende:

[..]

je moet eens weten wat simpele dos programmatjes kunnen
daarnaast: kutklacht je hebt het niet op de bon laten zetten..
en een mondeling iets is imho NOOIT wat waard in dat soort zaken...
pi_61053644
Is het overigens geen mogelijkheid om die verkoper te confronteren met het hele verhaal betreffende de gemaakte belofte? (levering 2e verd.) Kun je misschien nog de huur van die lift eruitslepen?

Wil overigens best mee gaan
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:02:36 #30
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_61053648
Maar wat hadden ze er aan kunnen doen dan als ze wisten dat het naar de 2e moest? Zelf kostte je het ook heel veel moeite + de medewerking van al je huisgenoten. Hoe hadden ze het moeten oplossen?
The End Times are wild
pi_61053666
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:00 schreef mschol het volgende:

[..]

en een mondeling iets is imho NOOIT wat waard in dat soort zaken...
Ik weet wat simpele dos programmatjes kunnen En op de bon staat dat er geleverd moet worden
Dat het schijtbedrijf carpetright niet weet dat de toevoeging bis2 de 2e verdieping is kan ik niets aan doen!
pi_61053674
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:00 schreef mschol het volgende:

[..]

eneen mondeling iets is imho NOOIT wat waard in dat soort zaken...
Godzijdank zijn we niet van jouw humble opinion afhankelijk, maar bestaat er zoiets als een wettelijke bepaling dat mondelinge afspraken ook bindend zijn...
pi_61053802
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:03 schreef riesjdabietsj het volgende:

[..]

Ik weet wat simpele dos programmatjes kunnen En op de bon staat dat er geleverd moet worden
Dat het schijtbedrijf carpetright niet weet dat de toevoeging bis2 de 2e verdieping is kan ik niets aan doen!
volgens mij is dat helemaal niet zo'n gebruikelijke toeving hoor
pi_61053844
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:08 schreef mschol het volgende:

[..]

volgens mij is dat helemaal niet zo'n gebruikelijke toeving hoor
Wel als ik het er tot 2 keer toe bij vertel
pi_61053871
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:03 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Godzijdank zijn we niet van jouw humble opinion afhankelijk, maar bestaat er zoiets als een wettelijke bepaling dat mondelinge afspraken ook bindend zijn...

ik weet dat dat wettelijk zo is.. alleen naar een rechter stappen voor het niet leveren op 2de etage?
je bent er zelf bij...
vind persoonlijk ook dat ze zoiets maar moeten schappen.. idiote bepaling wat NOOIT bevestigd kan worden...
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:11:56 #36
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_61053879
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:15 schreef the_contract_killer het volgende:
terechte klacht

Ik krijg alleen al jeuk van die naam, Carpetright.
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_61053903
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:10 schreef riesjdabietsj het volgende:

[..]

Wel als ik het er tot 2 keer toe bij vertel
ROFL

ow en nog iets:
quote:
in Amsterdam wordt een benedenwoning met huis aangeduid en hebben de bovenwoningen opvolgende Romeinse cijfers. In de stad Utrecht heeft de eerste bovenwoning vaak het toevoegsel bis, een tweede bovenwoning krijgt de aanduiding bis A. In Haarlem worden voor de beneden- en bovenwoning respectievelijk de aanduidingen zwart en rood gebruikt.
dus het is NIET gebruikelijk..
ik als maastrichter zou het dus NIET weten, vertel me dan maar dat het de 2de verdieping is
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:13:48 #38
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_61053940
Om TS even te plagen: (Dat is alweer een half jaar geleden) Nieuwe hoekbank + leren stoel gekocht bij Sanders Meubelen (Goeie zaak trouwens!!)
Levertijd was wat lang..13 weken..Ja zegt ie: Dat komt omdat onze banken op bestelling worden gemaakt.
OK dat kunnen we begrijpen..De avond voordat de nieuw bank kwam, netjes de oude weggedaan, bij het grofvuil.
Volgende ochtend vroeg kwamen ze aan. Ze kwamen mooi alles netjes binnen zetten, + viltjes eronder, vanwege onze houten vloer.
Zegt 1 van die mannen: "u had ook nog een leren stoel gekocht/besteld"
Wij: Ow ja dat klopt..(we waren het zelf al vergeten )
Zegt hij: "Dat wordt denk ik later in de middag dat u dat krijgt, we hebben alleen banken in de vrachtwagen zitten"
Wij: OK is prima..
M'n vader geeft ze iets te drinken mee, en weg zijn ze.
Later die middag komen ze dus aan. Wel andere mannen, maar JAWEL het is onze stoel!! et Voila!! het kan dus wel TS!! je hebt gewoon pech gehad..(ik woon alleen wel niet twee hoog..maar dan nog hadden ze het heus wel naar boven gesjouwd)
pi_61053954
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:02 schreef DeeCruise het volgende:
Is het overigens geen mogelijkheid om die verkoper te confronteren met het hele verhaal betreffende de gemaakte belofte? (levering 2e verd.) Kun je misschien nog de huur van die lift eruitslepen?

Wil overigens best mee gaan
Ik houd je op de hoogte
pi_61054043
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:12 schreef mschol het volgende:

[..]

ROFL
Wat ben je nu dom aan het lachen?

In Utrecht geeft men een bovenwoning aan door de toevoeging “bis”. Dat jij -net als de gemiddelde medewerker van carpetright- een gebrekkige algemene ontwikkeling hebt daar kan ik niets aan doen...
pi_61054083
Carpetright, bestaat dat nog?
Ik snap niet waarom mensen daar iets gaan kopen.
Wat een ballentent is dat zeg!
pi_61054131
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:19 schreef GioStyle het volgende:
Daar ben ik nu ook achter... eens maar nooit weer
pi_61054186
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:17 schreef riesjdabietsj het volgende:

[..]

Wat ben je nu dom aan het lachen?

In Utrecht geeft men een bovenwoning aan door de toevoeging “bis”. Dat jij -net als de gemiddelde medewerker van carpetright- een gebrekkige algemene ontwikkeling hebt daar kan ik niets aan doen...
tuurlijk joh
net zoals half zo niet 3kwart nederland zeker?

zoals vermeld is het NIET een standaard iets en dus overduidelijk een punt waar makkelijk fouten op worden gemaakt..

pakt een bak popcorn erbij en gaat genieten van nutteloze klachten
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:22:47 #44
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_61054187
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:19 schreef GioStyle het volgende:
Het heette eerst Carpetland
De naam is nu veranderd naar Carpetright

Thank God dat ik een hardhouten vloer heb
pi_61054485
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:11 schreef mschol het volgende:

[..]

ik weet dat dat wettelijk zo is.. alleen naar een rechter stappen voor het niet leveren op 2de etage?
je bent er zelf bij...
vind persoonlijk ook dat ze zoiets maar moeten schappen.. idiote bepaling wat NOOIT bevestigd kan worden...
Wie heeft het over naar de rechter stappen?

Het gaat om het simpele feit dat er een overeenkomst is tussen 2 partijen, in dit geval de klant en de aanbieder..
Of die nu mondeling is of schriftelijk, je hebt die overeenkomst na te komen.. Zou mooi zijn als er overal zo mee omgegaan zou worden...
Ik zou dus een klacht indienen met daarin een voorstel tot tegemoetkoming, al is het maar dat zij de huur van die lift terugbetalen..

Maar jij bent er dus wel zo een die overal met een rechter gaat dreigen?
pi_61054678
Ga naar Kassa voor de koude douche van de week!
Het mag best een beestje stinken; het mag best een beestje rauw zijn
pi_61055167
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:04 schreef riesjdabietsj het volgende:
pissig het hoofdkantoor opgebeld maar ze "konden niets voor me betekenen aangezien het niet duidelijk was dat ik op de 2e verdieping woonde. DAT HEB IK TOT 2x TOE AANGEGEVEN BIJ MIJN BESTELLING! pisvlek!. Ik was (ben) om te verrekken!!
Zo zijn ze wel ja Koppig blijven volhouden, alsof je stom bent. Het bloed stroomt dan werkelijk onder m'n nagels uit.

Ik moest een recovery CD hebben bij Acer. Aanvraagformulier netjes ingevuld en gefaxt, bel ik na twee weken omdat ze niets van zich laten horen zegt die kneus: "je aanvraag is door mijn collega afgekeurd omdat je Vista als OS hebt ingevuld en dat heeft jouw computer niet."
Ik zeg: "Dat weet ik ook wel. Ik heb XP MCE, dus ik heb XP MCE aangevinkt".
Kneus: "Mijn collega zegt Vista".
Ik: "Dan heeft je collega niet goed gekeken hé?"
Kneus: "U zegt dat, hij iets anders... we komen er toch niet meer achter".
Ik: "Jawel, want ik heb het formulier gefaxt en het origineel hier dus in mijn handen."

[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_61056176
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:05:40 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_61056519
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:22 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Het heette eerst Carpetland
De naam is nu veranderd naar Carpetright

Thank God dat ik een hardhouten vloer heb
Carpetwrong dus...

Maar goed, service kan nog steeds, het kost alleen wat, en als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten dan moet je eea zelf doen (Ikea principe)

Zelfs gordijnen kunnen nog keurig opgemeten en opgehangen worden als je ze bij het juiste bedrijf bestelt...

TS had waarschijnlijk beter z'n vloerbedekking ook kunnen laten leggen, dan waren ze er niet onderuit gekomen het naar boven te brengen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_61059667
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 01:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Carpetwrong dus...
HOE KOM JE EROP !!!IKMOEST ECHT HARDOP LACHEN

IK KEN NOG ZONNE BAK
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL ROFL I LOL'D

Groetjes,

veldmuis
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:15:40 #51
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_61061365
Kost wat maar dan heb je ook niks.
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:10:48 #52
213736 Pidgeon
Alleen voor gevorderden
pi_61062323
iemand die 5 dagen nodig heeft om een rol vloerbedekking naar boven te krijgen

ts heeft lepra
Ben ik nou zo slim of jij nou zo dom?
pi_61062863
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:10 schreef Pidgeon het volgende:
iemand die 5 dagen nodig heeft om een rol vloerbedekking naar boven te krijgen

ts heeft lepra

Pidgeon kan niet lezen en heeft nog nooit in zijn/haar bestaan vloerbedekking gezien, laat staan getilt en/of vervoert
quote:
Het heeft uiteindelijk 4 dagen!! geduurd eer de rol boven lag
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:13:45 #54
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_61071036
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 01:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Carpetwrong dus...

Maar goed, service kan nog steeds, het kost alleen wat, en als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten dan moet je eea zelf doen (Ikea principe)

Zelfs gordijnen kunnen nog keurig opgemeten en opgehangen worden als je ze bij het juiste bedrijf bestelt...

TS had waarschijnlijk beter z'n vloerbedekking ook kunnen laten leggen, dan waren ze er niet onderuit gekomen het naar boven te brengen
Wahahhahaa Hilarisch!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')