Ik gooi het tapijt wel weer naar beneden, eens kijken of hij het tapijt -5mtr lang, 280 kg- door een smal trappetje met 180 graden bochten naar boven krijgt Fok!he-man!quote:
Nee, de bank moet ik nog gaan bestellen. Thx voor je tip, duidelijk is dat ik het iig NIET daar moet bestellenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:09 schreef SuspendedAnimation het volgende:
En je bank heb je zeker van seat's and sofa's
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:15 schreef the_contract_killer het volgende:
terechte klacht
best wel uniek in klaagbaak
Heb jij het niet op de bon laten zetten dat het naar de 2e verdieping moest?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:04 schreef riesjdabietsj het volgende:
Normaal gezien gebruik ik voor het uiten van mijn frustraties geen fora maar in dit specifieke geval maak ik graag een uitzondering aangezien ik me flink in de kont genomen voel!![]()
Het volgende: [pas op: lang verhaal!]
[...lang verhaal...]
*riesjdabietsj is enorm boos*!!!
Nope, heb duidelijk -tot 2x toe vermeldt- 2e verdieping. Ze werken ook nog eens met een computersysteem uit het jaar 0, dosprogrammatje waardoor ik twijfel of ze de toevoeging wel hebben kunnen invoeren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb jij het niet op de bon laten zetten dat het naar de 2e verdieping moest?
Klut dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:24 schreef riesjdabietsj het volgende:
[..]
Nope, heb duidelijk -tot 2x toe vermeldt- 2e verdieping. Ze werken ook nog eens met een computersysteem uit het jaar 0, dosprogrammatje waardoor ik twijfel of ze de toevoeging wel hebben kunnen invoeren.
True, boycotten die handel. Een pittige schriftelijke klacht kunnen ze zeker nog van me verwachten!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Goeie klacht. Idd eentje van niveau eindelijk een keer.![]()
Maarja wat doe je er nu nog aan. Hoogstens een klacht die kant op sturen, of kassa of radar of zulke wegen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:34 schreef veldmuis het volgende:
Zet even wat meer trefwoorden voor Google neer.
ermee, omgaan, epic, fail
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
je hebt wel gelijk je buren leren kennen
Nee. Vertel mij nou eens waarom je bij die toko, waar je pissige medewerkers tegenkwam, je tapijtje hebt gekocht?quote:
idd ja..pech gehad..quote:
Op korte termijn kunnen leveren, mooi tapijt, mooie prijs, uiteindelijk kunnen bestellen in Mtricht - leveren in UT.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee. Vertel mij nou eens waarom je bij die toko, waar je pissige medewerkers tegenkwam, je tapijtje hebt gekocht?
Allemaal te mooi om waar te zijn..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:55 schreef riesjdabietsj het volgende:
[..]
Op korte termijn kunnen leveren, mooi tapijt, mooie prijs, uiteindelijk kunnen bestellen in Mtricht - leveren in UT.
Het uitvoeren van de levering was op zn zachts gezegd niet netjes verlopen, maar ach, als we allemaal net zoals jou de Jomanda kunnen uithangen en in de toekomst kunnen kijken... wat zou dat het leven makkelijk maken
je moet eens weten wat simpele dos programmatjes kunnenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:24 schreef riesjdabietsj het volgende:
[..]
Nope, heb duidelijk -tot 2x toe vermeldt- 2e verdieping. Ze werken ook nog eens met een computersysteem uit het jaar 0, dosprogrammatje waardoor ik twijfel of ze de toevoeging wel hebben kunnen invoeren.
Ik weet wat simpele dos programmatjes kunnenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet eens weten wat simpele dos programmatjes kunnen
daarnaast: kutklacht je hebt het niet op de bon laten zetten..
en een mondeling iets is imho NOOIT wat waard in dat soort zaken...
Godzijdank zijn we niet van jouw humble opinion afhankelijk, maar bestaat er zoiets als een wettelijke bepaling dat mondelinge afspraken ook bindend zijn...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet eens weten wat simpele dos programmatjes kunnen
daarnaast: kutklacht je hebt het niet op de bon laten zetten..
eneen mondeling iets is imho NOOIT wat waard in dat soort zaken...
volgens mij is dat helemaal niet zo'n gebruikelijke toeving hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:03 schreef riesjdabietsj het volgende:
[..]
Ik weet wat simpele dos programmatjes kunnenEn op de bon staat dat er geleverd moet worden
![]()
Dat het schijtbedrijf carpetright niet weet dat de toevoeging bis2 de 2e verdieping is kan ik niets aan doen!
Wel als ik het er tot 2 keer toe bij vertelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij is dat helemaal niet zo'n gebruikelijke toeving hoor
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:03 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Godzijdank zijn we niet van jouw humble opinion afhankelijk, maar bestaat er zoiets als een wettelijke bepaling dat mondelinge afspraken ook bindend zijn...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:15 schreef the_contract_killer het volgende:
terechte klacht
best wel uniek in klaagbaak
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:10 schreef riesjdabietsj het volgende:
[..]
Wel als ik het er tot 2 keer toe bij vertel
dus het is NIET gebruikelijk..quote:in Amsterdam wordt een benedenwoning met huis aangeduid en hebben de bovenwoningen opvolgende Romeinse cijfers. In de stad Utrecht heeft de eerste bovenwoning vaak het toevoegsel bis, een tweede bovenwoning krijgt de aanduiding bis A. In Haarlem worden voor de beneden- en bovenwoning respectievelijk de aanduidingen zwart en rood gebruikt.
Ik houd je op de hoogtequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:02 schreef DeeCruise het volgende:
Is het overigens geen mogelijkheid om die verkoper te confronteren met het hele verhaal betreffende de gemaakte belofte? (levering 2e verd.) Kun je misschien nog de huur van die lift eruitslepen?
Wil overigens best mee gaan
Wat ben je nu dom aan het lachen?quote:
Daar ben ik nu ook achter... eens maar nooit weerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:19 schreef GioStyle het volgende:
Carpetright, bestaat dat nog?![]()
Ik snap niet waarom mensen daar iets gaan kopen.
Wat een ballentent is dat zeg!
tuurlijk johquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:17 schreef riesjdabietsj het volgende:
[..]
Wat ben je nu dom aan het lachen?![]()
In Utrecht geeft men een bovenwoning aan door de toevoeging “bis”. Dat jij -net als de gemiddelde medewerker van carpetright- een gebrekkige algemene ontwikkeling hebt daar kan ik niets aan doen...![]()
Het heette eerst Carpetlandquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:19 schreef GioStyle het volgende:
Carpetright, bestaat dat nog?![]()
Ik snap niet waarom mensen daar iets gaan kopen.
Wat een ballentent is dat zeg!
Wie heeft het over naar de rechter stappen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet dat dat wettelijk zo is.. alleen naar een rechter stappen voor het niet leveren op 2de etage?![]()
je bent er zelf bij...
vind persoonlijk ook dat ze zoiets maar moeten schappen.. idiote bepaling wat NOOIT bevestigd kan worden...
Zo zijn ze wel jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:04 schreef riesjdabietsj het volgende:
pissig het hoofdkantoor opgebeld maar ze "konden niets voor me betekenen aangezien het niet duidelijk was dat ik op de 2e verdieping woonde. DAT HEB IK TOT 2x TOE AANGEGEVEN BIJ MIJN BESTELLING! pisvlek!. Ik was (ben) om te verrekken!!
Carpetwrong dus...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:22 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Het heette eerst Carpetland
De naam is nu veranderd naar Carpetright![]()
Thank God dat ik een hardhouten vloer heb
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LOL ROFL I LOL'D
Groetjes,
veldmuis
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:10 schreef Pidgeon het volgende:
iemand die 5 dagen nodig heeft om een rol vloerbedekking naar boven te krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
ts heeft lepra![]()
![]()
quote:Het heeft uiteindelijk 4 dagen!! geduurd eer de rol boven lag
Wahahhahaa Hilarisch!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Carpetwrong dus...
Maar goed, service kan nog steeds, het kost alleen wat, en als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten dan moet je eea zelf doen (Ikea principe)
Zelfs gordijnen kunnen nog keurig opgemeten en opgehangen worden als je ze bij het juiste bedrijf bestelt...
TS had waarschijnlijk beter z'n vloerbedekking ook kunnen laten leggen, dan waren ze er niet onderuit gekomen het naar boven te brengen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |