Dyndquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:41 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Weet je, ik heb eigenlijk wel symphatie voor Fortuna. Vroeger toen ik nog voetbalde, kwam Körver een clinic bij ons op de club geven. Ik won het eindspel en mocht toen net als andere jongens naar Sittard toe om in het stadion te trainen en te eten en voor een rondleiding je weet wel. Ik heb gescoord in dat stadionquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:45 schreef GasTurbine het volgende:
Trouwens: Excelsior 5 - 1 Fortuna Sittard
2 eigen doelpunten van Fortunezen_!_!_!_!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:41 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb ook sympathie voor Fortuna, alleen vandaag nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Weet je, ik heb eigenlijk wel symphatie voor Fortuna. Vroeger toen ik nog voetbalde, kwam Körver een clinic bij ons op de club geven. Ik won het eindspel en mocht toen net als andere jongens naar Sittard toe om in het stadion te trainen en te eten en voor een rondleiding je weet wel. Ik heb gescoord in dat stadionSindsdien toch wel symphatie voor die club, maar ja de laatste tijd gaat het niet zo goed meer met hun.
Zijn we ook. NEXT!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:02 schreef reetveter het volgende:
Hoi, iemand zegt hier dat jullie sukkels zijn. Wat willen jullie daar tegen doen, levenloze vrienden van meHOMOTOPIC
Wiequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:02 schreef reetveter het volgende:
Hoi, iemand zegt hier dat jullie sukkels zijn. Wat willen jullie daar tegen doen, levenloze vrienden van meHOMOTOPIC
Is gewoon zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |