quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:17 schreef Broekie het volgende:
Ja zeg, willen jullie niet zo enorm snel posten?
Ik kan niet wachten tot de CrossRadio Studio weer opgebouwd is en ik daar weer de goede hoofdtelefoons op m'n hoofd heb. Beyerdynamic DT 990 PRO's, erg lekkere hoofdtelefoonsquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik luister nu trouwens op gewone oordopjes, en dat zit heel raar nu ik van die in-ear-dopjes gewend ben!
(en eerlijk is eerlijk, het klinkt ook láng niet zo lekker!)
Gitaarmuziekkkk!
Ah, wat liev.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Cause if you're not really here
I don't wanna be either
Sommige winkels hebben totaal geen waarde besef wat concurrenten vragen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot de CrossRadio Studio weer opgebouwd is en ik daar weer de goede hoofdtelefoons op m'n hoofd heb. Beyerdynamic DT 990 PRO's, erg lekkere hoofdtelefoons.
[ afbeelding ]
Blijf het alleen vreemd vinden dat sommige winkels over de ¤250,- durven te vragen terwijl ze in andere winkels gewoon voor ¤149,- te koop zijn...
Bij de Malle Jan? Hoe vond je het?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Goede avond , buikje vol zit van het wokken *burp*
Was prima te doen, smaakte perfectquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Bij de Malle Jan? Hoe vond je het?
Tuurlijk, koptelefoons zijn altijd beter, maar ook iets veel duurder...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot de CrossRadio Studio weer opgebouwd is en ik daar weer de goede hoofdtelefoons op m'n hoofd heb. Beyerdynamic DT 990 PRO's, erg lekkere hoofdtelefoons.
[ afbeelding ]
Blijf het alleen vreemd vinden dat sommige winkels over de ¤250,- durven te vragen terwijl ze in andere winkels gewoon voor ¤149,- te koop zijn...
het is dat ik niet van bami hou , maar andersquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tuurlijk, koptelefoons zijn altijd beter, maar ook iets veel duurder...
En om te reageren op MAW's eet-post: ik heb vandaag voor het eerst zelf bami gemaakt en heel improviserend mn groenten ervoor gestoomd (was ze vergeten te koken) en het smaakte GOED!
Annemieke legde wel heel erg de nadruk op smerig. Iets met het riool misschien?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Ben erg benieuwd watvoor dare hiervoor tegenover staat
Niet? Ik ben dol op bami!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is dat ik niet van bami hou , maar anders
Hm... er zijn een boel smerige dingen te bedenken hoor... *vriendje kijkt regelmatig Dirty Jobs op Discovery*quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Annemieke legde wel heel erg de nadruk op smerig. Iets met het riool misschien?
Zei nog zo geen bommetjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahahahahahahaha!
Mijn vriend moet nódig naar de kapper, nog veel nodiger dan Michiel gister. En nu komt-ie onder de douche vandaan en hij had zn haren afgedroogd en niet in de spiegel gekeken... hahahaha, wát een coupe!
Owww, da's alweer best lang geleden!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zei nog zo geen bommetje
Ik vind em een beetje saai. Hoor ik veel liever het origineel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Deze versie van het nummer klinkt stukken beter
Me2, vind het origineel eerlijk gezegd ook leuker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind em een beetje saai. Hoor ik veel liever het origineel.
Album is trouwens ook leuk
Ja had ik nog meegekregen gisteren, ach vrouwen onder elkaar , het meest erge wat je kan overkomenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm, had iemand hier nog iets meegekregen van mijn *ruzie* op een ander forum? Het is gebleven bij die ene meid die dr vriendin steunde, de rest gaf allemaal mij gelijk!Dat had ik niet verwacht! Die meiden zijn toch eerlijker dan ik had gedacht
Ruzie is ondertussen min of meer opgelost
Dat piano-nummer blijft trouwens echt préttig!
Vind het eigen best zielig zo;n houding, hoe oud ben je nuquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Mijn ouders hebben een camper gekocht, ben erg benieuwd hoe t ze gaat bevallen!
En vrouwen onder elkaar... 2 jaar terug kon ik er echt een enorme kick van krijgen, om online te ruziën, erg he..? Nu kwam dat gevoel een beetje terug, maar ze hapten niet goed genoeg...
Nou, doei hoor!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Rooney
Maar ik ga er weer vandoor. Iets met zaterdagavond en stappen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Rooney
Maar ik ga er weer vandoor. Iets met zaterdagavond en stappen.
Ik blijf voor altijd kindquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het eigen best zielig zo;n houding, hoe oud ben je nu
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik blijf voor altijd kind![]()
En echt, arrogante volwassen vrouwen (zoals ik) happen het best
'k heb er nog niet echt over nagedacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Al beetje gewend aan het idee dat je een bril gaat krijgen en dragen
Die afwijking komt zoiezo door het computeren, wij zitten gewoon qua en prive teveel achter de computerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb er nog niet echt over nagedacht eigenlijk.
Daarnaast, 't is dat nu uit de meting blijkt dat ik iets scherper zie met een bril, verder merk ik er eigenlijk niets van. Tenzij ik echt moe ben, dan heb ik af en toe wat moeite met focussen, maar 'k denk dat ik juist op dat soort moment helemaal geen zin heb in een bril op m'n neus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |