quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:05 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat doen ze met die telefoon eigenlijk?
Yep.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Rudy is zeker weer van externe locatie
Helaas wel (vanaf het strand, dacht ik) en volgende week ook vanaf locatie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Rudy is zeker weer van externe locatie
Die zijn weer ouderwets de Freaknacht aan het voorbereiden. Ben benieuwd met wat voor nieuwe dingen Gerard aan komt zetten vannacht. Misschien wel weer een nieuwe commercialquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:05 schreef Sirolf het volgende:
Gerard en Michiel vergapen zich na de uitzending aan alle knopjes en schuifjes.
[ link | afbeelding ]
Vandaag paar keer gehoord op mijn mp3-speler. Geweldige plaatquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:07 schreef Timo20 het volgende:
ff Goose - British Mode opgezet. Heerlijk begin van het weekend![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vandaag paar keer gehoord op mijn mp3-speler. Geweldige plaat
Kijk anders eens op je Last.FM wat je veel draait.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
heb dus sinds vorige week m`n iPod. Ben nog op zoek naar meer toffe muziek voor erop. Heb tot nu toe de cd`s van The Ting Tings, NNEKA en British Sea Power erop staan. Tips? ook qua losse liedjes?
Nieuwe van de Verve is ook niet kud en uiteraard de nieuwe van The Chemical Brothers.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
heb dus sinds vorige week m`n iPod. Ben nog op zoek naar meer toffe muziek voor erop. Heb tot nu toe de cd`s van The Ting Tings, NNEKA en British Sea Power erop staan. Tips? ook qua losse liedjes?
Hmmmmm... das een goeiequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk anders eens op je Last.FM wat je veel draait.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe van de Verve is ook niet kud en uiteraard de nieuwe van The Chemical Brothers.Ik pak meestal nummers die te horen zijn geweest bij 3voor12 en MoveYourAss.
Midnight Madness heet die plaatquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]hoe heet die van The Chemical Brothers nog eens?
heb ook net de cd van The Last Shadow Puppets binnen gehaald
Nope, helaasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
nergens een playlist van vandaag te vinden voor MYA
Komende 2 weken ook nog vanaf locatie, locatie uitzendingen zijn NIET leuk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:28 schreef Marc63 het volgende:
Zo te horen mis ik nog niets aan MYA door Studio Sportzomer te kijken.
quote:
Was een leuke uitzending van Studio Sportzomer!quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was een leuke uitzending van Studio Sportzomer!![]()
borisz vond het vreemd om mij in een sport-topic tegen te komen hier op FOK!...
goed vertieft door upc hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
jij in een sport topic, dat is wel nieuw ja voor mijquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
borisz vond het vreemd om mij in een sport-topic tegen te komen hier op FOK!...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |