En nu al behoorlijk wat posts gratis reclame. That said, gaan we niet een beetje heel erg offtopic?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Krijg je daar geen koppijn van?
En muisje heeft ineens wel een boel meer klandizi met jullie
Dit is een SC dus offtopic gaan is een beetje lastigquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
En nu al behoorlijk wat posts gratis reclame. That said, gaan we niet een beetje heel erg offtopic?
Was even abuis dacht een zonnebril op sterkte. nee voor 9,95 loont het de moeite nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is een zonnebril van 9,95 (wel met gepolariseerde glazen, dat dan wel), dus ik denk niet dat de bril die moeite waard is. Nah, 'k zoek binnenkort wel gewoon een leuke nieuwe uit, seizoen is al bijna over dus die komen straks vast wel een keer in een gunstige aanbieding.
Zonde van het geld altijd die fruitschaalquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:05 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Naar de Johan Cruijff Schaal geweest met m'n jongens. Gelukkig was de treinreis en het gezelschap erg gezellig, want o, o, o, wat een erbarmelijk slechte wedstrijd!
Wat was het geworden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:05 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Naar de Johan Cruijff Schaal geweest met m'n jongens. Gelukkig was de treinreis en het gezelschap erg gezellig, want o, o, o, wat een erbarmelijk slechte wedstrijd!
Gelukkig waren onze kaartjes gesponsord en hadden we nog geld over van ons kampioensfeestje om bier te halenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Zonde van het geld altijd die fruitschaal
Nee, deze bril heb ik al 4 jaar geloof ik en ik weet dus pas sinds woensdag dat er eigenlijk iets mis is met m'n ogen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was even abuis dacht een zonnebril op sterkte. nee voor 9,95 loont het de moeite niet
Ik moet geld toekrijgen om die wedstrijd te zienquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gelukkig waren onze kaartjes gesponsord en hadden we nog geld over van ons kampioensfeestje om bier te halen![]()
En het is 2-0 voor PSV geworden. Amusementswaarde 0. We kwamen binnen toen er al een kwartier gespeeld was (iets met een trage Burger King op CS) en zijn een kwartier voor tijd weer weg gegaan.
Die Nordin Ambrabat vond ik wel heel aardig spelen. Lijkt mij wel een aanwinst voor PSV, maar voor de rest was het qua wedstrijd inderdaad niet heel bijzonder.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gelukkig waren onze kaartjes gesponsord en hadden we nog geld over van ons kampioensfeestje om bier te halen![]()
En het is 2-0 voor PSV geworden. Amusementswaarde 0. We kwamen binnen toen er al een kwartier gespeeld was (iets met een trage Burger King op CS) en zijn een kwartier voor tijd weer weg gegaan.
Verrassend!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:35 schreef borisz het volgende:
Trouwens Mark van Bommel kreeg weer eens twee keer geel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |