SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak je bij je lurven! Schavuit!
Jah, die egoistisch kut-pauper die iemand anders met d'r eigen zojuist beëindigde kut-leven opzadeld heeft het in ieder geval niet zwaar. Daarbij heeft iedereen (mits ziekte) zijn lot en geluk voor 99% zelf in de hand.quote:
Meddo, dan noem je ook watquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:51 schreef Meddo het volgende:
mmh, niks van meegekregen
Moet je er wel uit mogen ;') Wat dus niet mocht... "Of we behoefte hebben aan slachtofferhulp - Nee natuurlijk niet, had liever een paar frikandellen meegebracht ofzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:56 schreef Meddo het volgende:
dan loop je toch gewoon verder, hooguit een half uur naar centraal
Voor de trein springen is anders puur egoïsme. Ik zou je alsnog afmaken als het mislukt was. Als wraak voor de mensen die je er wél mee hebt. Opgeruimd staat netjes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:01 schreef De_Melkboer het volgende:
O ja, pillen lossen altijd alles op. En wat heb jij een lijdensweg dat je wat later thuis komt omdat er iemand voor de trein springt die misschien al jaren de weg kwijt is.
Knap egoistisch, niemand springt voor zijn lol voor de trein, en zeker niet om jou eens lekker te plagen. Wat lastig is voor jou, is een drama voor haar nabestaanden.
Ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:01 schreef De_Melkboer het volgende:
O ja, pillen lossen altijd alles op. En wat heb jij een lijdensweg dat je wat later thuis komt omdat er iemand voor de trein springt die misschien al jaren de weg kwijt is.
Knap egoistisch, niemand springt voor zijn lol voor de trein, en zeker niet om jou eens lekker te plagen. Wat lastig is voor jou, is een drama voor haar nabestaanden.
Get, heb je een pak relativeertjes opengetrokken ofzo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:01 schreef De_Melkboer het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:02 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Voor de trein springen is anders puur egoïsme. Ik zou je alsnog afmaken als het mislukt was. Als wraak voor de mensen die je er wél mee hebt. Opgeruimd staat netjes.
Niet verder vervolgd vanwege onzedelijke handelingen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb laatst ook de trein genomen. Maar ze hadden me gezien en toen moest ik hem teruggeven.
Hahaha, ja twee keer een suïcidale malloot meemaken. Het zou je maar gebeuren hequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:45 schreef StonedKinG het volgende:
5 dagen naar londen geweest, kom ik gisterenavond terug, 8 uur in de trein gezeten ofzo, springt er 2 KM voor mijn 1-na laatste stopsstation zo'n labiel wijf voor de trein. 1,5 uur vertraging!
En dan nog voor Winterswijk-West ook, daar wil je sowieso niet gevonden worden
Klacht : Mensen die de pillen niet weten te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |