Dat mens woont in Den Haag..en ik zie haar vaker..Gek mens hoor..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:56 schreef thloreg het volgende:
Nu ook bij Pop Stars op SBS6 waar een boze negerin haar spijkerbroek laat vallen en haar vieze zwarte kont aan heel Nederland toont.
Klacht? Zoals altijd laten negerts zich kennen als ze worden afgewezen of kritiek krijgen op hun gedrag om vervolgens door het lint te gaan dan wel obscene racistische gebaren te maken jegens anderen. Het zijn net Marokkanen soms alleen zonder kameel.
Als je de reclames had gevolgd, wist je dat het zou komen..vandaar dat TS het weet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:05 schreef Smash-it het volgende:
Ik snap het niet. Ik lees dit topic en daarna zap ik er naar toe en dat doet ze d'r broek opeens naar beneden. Loopt mijn tv achter of hoe zit het?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:56 schreef thloreg het volgende:
Nu ook bij Pop Stars.........
Ze deed het zo'n 1000x.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:05 schreef Smash-it het volgende:
Ik snap het niet. Ik lees dit topic en daarna zap ik er naar toe en dat doet ze d'r broek opeens naar beneden. Loopt mijn tv achter of hoe zit het?
poteto potatoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:00 schreef Sk00p het volgende:
Ow ja..ze is niet Antiliaans..Ze komt uit Angola..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |