quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:50 schreef afcajos het volgende:
TS is te pauper om ticket naar Duitsland te kopen om tokio hotel te zien
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:05 schreef McFearless het volgende:
Waar luister je dan naar TS en welke bands willen niet komen? Kortom, karige OP, jij lui zwijn.
Atreyu en meer van dat soort metal/rock en ja ik ben te pauper om naar het buitenland te gaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:05 schreef McFearless het volgende:
Waar luister je dan naar TS en welke bands willen niet komen? Kortom, karige OP, jij lui zwijn.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:03 schreef TC03 het volgende:
Moet je ook geen obscure Nigeriaanse indiemetal luisteren.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:10 schreef Ivopedia het volgende:
Atreyu en meer van dat soort metal/rock en ja ik ben te pauper om naar het buitenland te gaan
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:44 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Muziek moet je ook luisteren, niet zien.
Mooi dat deze bands Nederland niet komen bevuilen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:10 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Atreyu en meer van dat soort metal/rock en ja ik ben te pauper om naar het buitenland te gaan
waren vorig jaar ofzo nog hier, gezien bij andre band, stelt niet zoveel voorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:10 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Je moet gewoon van Frans Bauer gaan houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:41 schreef Ivopedia het volgende:
Bands waar je maar geen genoeg van krijgt maar die niet naar Nederland komen en ze dus niet live kan zien.
Klacht: Goede muziek niet live kunnen zien
Dan ga je toch naar Duitsland of Belgie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:41 schreef Ivopedia het volgende:
Bands waar je maar geen genoeg van krijgt maar die niet naar Nederland komen en ze dus niet live kan zien.
Klacht: Goede muziek niet live kunnen zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |