Geef eens antwoord op je eigen vragenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:06 schreef nicoco het volgende:
Heb jij ook een aziatische vriendin? Ja? Wat valt je op, waar heb je aan moeten wennen? Waar erger je je aan?
Mijn schatje is Taiwanese
KillJoy = Gary Glitter!?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Killjoy het volgende:
IK
Thaise lieverd
[ afbeelding ]
Wennen: Haar thais horen spreken tegen haar vrienden en familie
Ergeren: Eigenlijk nergens aan
Rosbief, dan heb je een vent gehad, niet een vrouw, Muppet
quote:
hebben alle Taiwanesen meer tandvlees dan tand? Is dat raseigen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Killjoy het volgende:
IK
Thaise lieverd
[ afbeelding ]
haha stakkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:11 schreef Rosbief het volgende:
Dat ze lelijke dikke zwarte tepels hebben en harig zijn.
En zo sta je opeens op het internetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Killjoy het volgende:
IK
Thaise lieverd
*photo*
Welke kleefpasta gebruikt ze? In ieder geval geen Kukident, d'r gebit valt er bijna uit manquote:
Neeh dude. Het verschilt per exemplaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:32 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
hebben alle Taiwanesen meer tandvlees dan tand? Is dat raseigen?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:11 schreef Rosbief het volgende:
Dat ze lelijke dikke zwarte tepels hebben en harig zijn.
klinkt goed!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:36 schreef Rnej het volgende:
half filipijns half indonesisch, maar 100% nederlands qua vriendenkring en gewoontes, spreekt filipijns met r ma en kan filipijns koken, maar voor de rest is alleen t kleurtje anders......
Hoe oud is die? 12?quote:
Dat wist ik dan weer niet, pics?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:43 schreef henkzijlstra het volgende:
en ze zien er raar uit als ze op hun hurken zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |