Ja, die zijn echt gaaf, die heb ik ooit eens een voor m'n moeder gekochtquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vind die bibliotheeklampjes zo mooi, met zo'n groen kapje. Als je snapt welke ik bedoel.
Nee, chesterfield stoelen zitten niet comfortabel... (mijn moeder heeft ze...)quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bibliotheekkamers met mahoniehouten kasten, donkergroen tapijt en een chesterfield stoel
ooit, ooit...
quote:
quote:
Zonde, kan je beter houtprint op de tv laten makenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Gun mijn vent ook wat...![]()
En deze zal achter luiken zitten...
De tv dan...![]()
Scaryquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:57 schreef Oblivion het volgende:
Let op dames en heren!
De mensen van het kadaster hebben eindelijk iets gevonden wat lijkt op een eigendomsbewijs!
JOEPIE!
Huh?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zonde, kan je beter houtprint op de tv laten maken
Hoeveel inch is dat ongeveer?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]107 cm staat hier ook op verlanglijstje, ze worden steeds beter en goedkoper
heb nog 9 maanden de tijd
quote:
wacht, ik snap 'm nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:20 schreef Oblivion het volgende:
Ik hoef alleen maar te zeggen, schat ga de grootste platte tv kopen die je kan vinden...
Zal alleen de achterkant van de auto zien wegrijden...![]()
*zoef...
quote:Stroomverbruik (W)
630
Gewicht incl. standaard (kg)
94
"ow ja je mag het zelf betalen"quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:20 schreef Oblivion het volgende:
Ik hoef alleen maar te zeggen, schat ga de grootste platte tv kopen die je kan vinden...
Zal alleen de achterkant van de auto zien wegrijden...![]()
*zoef...
Maar je hebt gelijk hoor, ik heb niks met een grote tv, ik ben inderdaad een vrouw!quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wacht, ik snap 'm niet
Ah, nu wel
Nu alleen nog even het ghosting effect even weg en ik ben helemaal happyquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef bleiblei het volgende:
40 inch wordt het.
37 inch is amper in Full HD te krijgen.
We gaan het betalen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
"ow ja je mag het zelf betalen"
Dat maakt niet uit, die werk ik ook wegquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
dan de volgende crime stijlvolle boxen
je computer doorlussen naar tv scherm kan jij lekker met draadloos toestenbordje achteroverleunen naar de tvquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk hoor, ik heb niks met een grote tv, ik ben inderdaad een vrouw!
Maar omdat het toch wordt weggewerkt en mannen wel degelijk naar grote tv's staan te staren, leek me dit een mooi iets!
Ik zit er toch naast te fokken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |