Vreemdgaan is niet ziek, alleen dom en achterbaks.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:28 schreef Karammel het volgende:
Wat weet je het weer heerlijk gekleurd te brengen. Mensen die vreemdgaan niet opbiechten gelijk als ziekelijk afdoen.
Opbiechten is lang niet altijd de beste oplossing. In sommige gevallen is het veel beter om het stil te houden. Alleen heb ik niet het idee dat jij dat ooit zal begrijpen gezien je gekleurde OP. Zo makkelijk om er zo over te denken.
Dat dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:45 schreef Lakai het volgende:
Topic-bash!
Zulke polls zijn bullshit!
Het niet opbiechten staat duidelijk negatief in beeld, dus iedereen zal overtuigd zijn dat zij het niet doen. Maar in de werkelijkheid als de situatie daar is, gedragen mensen zich anders dan dat ze zeggen.
daarom dus eigenlijk:quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:45 schreef Lakai het volgende:
Topic-bash!
Zulke polls zijn bullshit!
Het niet opbiechten staat duidelijk negatief in beeld, dus iedereen zal overtuigd zijn dat zij het niet doen. Maar in de werkelijkheid als de situatie daar is, gedragen mensen zich anders dan dat ze zeggen.
je komt nooit de deur uit?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:18 schreef Angst het volgende:
maar voorals nog heb ik godzijdank die behoefte nog nooit gehad.
nooit de behoefte om zoiets uittevoerenquote:
En je eigen probleem het probleem van iemand anders maken onder het mom van eerlijkheid is een goed idee, want ...? Ik vraag me af wat je er mee opschiet je en vooral wat de partner er aan heeft. Als er een onderliggend probleem in de relatie is bespreek dat dan en hou het vreemdgaan er buiten (denk dat er weinig mensen zijn die graag horen dat ze bedrogen zijn). Als het een domme fout was, waarom zou de ander dat dan moeten horen? Hoe maakt dat de relatie beter? En voordat mensen hierop gaan hakken, met domme fout bedoel ik dat het een eenmalig iets is. Als het vaker gebeurt dan is er een structureel probleem en dan komen we bij optie 1, over het structurele probleem praten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:54 schreef RobRobert het volgende:
[..]
Vreemdgaan is niet ziek, alleen dom en achterbaks.
Vreemdgaan en er vervolgens de rest van je leven (relatie) er over liegen is WEL ziek
Wanneer is het überhaupt nodig dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:20 schreef Salvad0R het volgende:
Ik ga niet vreemd als het nergens voor nodig is.
Als mijn vriendin niet aan mijn behoeften voldoet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wanneer is het überhaupt nodig dan?
Ah, ben je er zo een...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als mijn vriendin niet aan mijn behoeften voldoet.
Ik ben er niet zomaar één.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah, ben je er zo een...![]()
Dan maak je het toch uit? Of je praat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |