Nee, het was ook niet mijn droom!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:17 schreef Greys het volgende:
Ik zag hem ook! En daar werd ik niet zo blij van!
Nee? Is het niet je McSexy?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, het was ook niet mijn droom!
Zo een donker meisje...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:17 schreef Greys het volgende:
Oh enneh... mijn vent zat er net dwars doorheen te telefonerenMaar wie was er nou 12?
Ik denk dat donkere meisje met die hele valse stem.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:17 schreef Greys het volgende:
Oh enneh... mijn vent zat er net dwars doorheen te telefonerenMaar wie was er nou 12?
Niks om je voor te schamen, viel mij ook opquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:52 schreef Greys het volgende:
Mijn nekharen gingen ook overeind staan van de arrogantie van het meisje zelf eigenlijk
Bij haar zaten er ook een paar steken losquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:19 schreef rene90 het volgende:
Die vrouw met haar blote reet ook trouwens
Morgen ben je het vergetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waarom kijk ik dit eigenlijkKijk normaal zelden tv en nu heb ik vanavond al the a-team, knight rider, married with children en dit achter de kiezen
Ik kijk ook alleen de voorrondes, zodra het serieus wordt haak ik af.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik kijk het normaal ook nooit, alleen die voorrondes blijven toch best vermakelijk
PM verstuurdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:19 schreef conleche het volgende:
Waar is liquidootje, ik mis hem.
Over Herman?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:26 schreef conleche het volgende:
Commentaar van meneer C: "Jij moet naar een gesticht, jij gek."
Dat geeft hem nog niet het recht ons te verwaarlozenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij heeft een leven tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |