Het was de "Fashion Outlet Store"quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef Yi-Long het volgende:
Wat is de naam van de winkel dan, dan weet heel fok! dat ze daar niet op service kunnen rekenen.
Ik vind dat een winkel gewoon geld moet teruggeven waneer de klant ontevreden is en het product nog in prima staat is. Zoiets heeft 'service' en 'klantvriendelijkheid'. In Nederland inderdaad vaak erg ver te zoeken.
uhm nee, dat geld alleen voor de wet koop op afstand, dus voor internetaankopenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
elke aankoop mag je binnen 8 dagen annuleren! (wettelijk geregeld)
Dat dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
uhm nee, dat geld alleen voor de wet koop op afstand, dus voor internetaankopen
Dat is wet koop op afstandquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
elke aankoop mag je binnen 8 dagen annuleren! (wettelijk geregeld)
Even extra groot, bold en onderstreept in de OP zetten uiteraardquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:16 schreef vaseline het volgende:
[..]
Het was de "Fashion Outlet Store"in Leiden. (Op de Breestraat vlak naast de V&D)
'service'. Is iets heel vreemds en zeldzaams hier in NL, maar toch...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:19 schreef Gunner het volgende:
Ruilen of geld terug is geen recht, maar coulance van de winkelier.
Daarom: onterechte klacht
Ik voelde dat ik boos werd, daar had ik geen zin in voor die 5 euro.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:13 schreef Rosbief het volgende:
Internetheld pur sang![]()
Je hebt je serieus zo makkelijk af laten schepen door die wijven?
Het hoofdkantoor bellen, nou daar worden ze bang van_!
Je had gewoon met de harde vuist op de toonbank moeten slaan en die knaken terug eisen!
Blijkbaar komt TS bij de verkeerde zakenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
'service'. Is iets heel vreemds en zeldzaams hier in NL, maar toch...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:22 schreef vaseline het volgende:
[..]
Ik voelde dat ik boos werd, daar had ik geen zin in voor die 5 euro.
5 euro is dat idd niet waard, had je maar moeten passen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:22 schreef vaseline het volgende:
[..]
Ik voelde dat ik boos werd, daar had ik geen zin in voor die 5 euro.
Als ik niet terug was gegaan had ik nu nog steeds geen passende blousequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
5 euro is dat idd niet waard, had je maar moeten passen.
* Leandra was er niet eens voor teruggegaan![]()
Zelfs voor koop-op-afstand geldt niet dat je 'elke' aankoop mag annuleren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
elke aankoop mag je binnen 8 dagen annuleren! (wettelijk geregeld)
Net alsof je chickies kan scoren in een blouse van 5 euroquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:38 schreef vaseline het volgende:
[..]
Als ik niet terug was gegaan had ik nu nog steeds geen passende blouse![]()
TS is nog een vent ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof je chickies kan scoren in een blouse van 5 euro [ afbeelding ]
Gelul. Alleen webshop dingen. NIET in echte winkels.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
elke aankoop mag je binnen 8 dagen annuleren! (wettelijk geregeld)
Of je denkt gewoon na voor je wat koopt en past je kleding voor je de winkel uit gaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef Yi-Long het volgende:
Wat is de naam van de winkel dan, dan weet heel fok! dat ze daar niet op service kunnen rekenen.
Ik vind dat een winkel gewoon geld moet teruggeven waneer de klant ontevreden is en het product nog in prima staat is. Zoiets heeft 'service' en 'klantvriendelijkheid'. In Nederland inderdaad vaak erg ver te zoeken.
Net alsof ik afhankelijk ben van dure shirts om af en toe een meisje me bed in te pratenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof je chickies kan scoren in een blouse van 5 euro [ afbeelding ]
Ik smeer altijd een beetje vasaline op de randjes, dan kan ik mijn pens net door het deurtje laten glibberenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
TS is te dik voor een pashokje
Erover klagen op Internet is wel een recht. Die fashion outlet store in Leiden had beter het geld terug kunnen geven. Kijk dat is wat zij nu kopen voor de service en klantvriendelijkheid die ze leveren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:00 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gelul. Alleen webshop dingen. NIET in echte winkels.
@TS: Retour-recht is een VOORrecht, geen RECHT. Outlets hebben meestal geen retourmogelijkheden, hangt op grote posters daarzo.
No shit Sherlockquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:43 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Zelfs voor koop-op-afstand geldt niet dat je 'elke' aankoop mag annuleren.
Kört samengevat: ies geloel.
En voor TS: Het klinkt een beetje als een kutwinkel omdat je zo slecht helpen, maar ze doens niets fout.
Koop=koop, en als het product deugdelijk is dan hoeft de winkel verder niets voor je te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |