TS koopt steevast kleding zonder te passen. (teveel gedoe) En komt er steevast thuis achter dat het niet past. Zei nog tegen mezelf wat goed dat je het gevraagd hebt, dan kun je de andere blouse die je aan de overkant gekocht hebt gelijkt terug brengen. (was 12! maten te grootquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
TS heeft shirt niet gepast in de winkel
Dit dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
Ze gaven ook geen tegoed bonquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:04 schreef retuow82 het volgende:
Vraag om een tegoedbon en blijf voor bij de kassa staan. Zodra er iemand aankomt die iets wil kopen vraag je aan hem/haar of hij/zij jou jou wil helpen door de tegoedbon over te kopen omdat de winkelier niet vriendelijk genoeg is om je te helpen.
Veelal hoef je die vraag niet eens te stellen of de winkelier grist die bon al uit je handen om je zo snel mogelijk geld terug te geven.
Ik begon nu al bijna moeilijk te doen. Werd zelfs een beetje boos van zequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:06 schreef ColtZ40 het volgende:
Morgen als het druk is terug gaan en een heel moeilijk doen met veel herrie! Ik denk dat je je geld dan wel terug krijgt.
Of een ander kledingstuk naar keuze neem ik aan? Dan vraag je of je het kledingstuk mag afrekenen van de klant achter je omdat die stugge mensen achter de kassa je niet willen helpen... Daarna geld terugvragen van die klant en je bent weer op wegquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:07 schreef vaseline het volgende:
[..]
Ze gaven ook geen tegoed bonHet was ofwel oude shirt mee, ofwel doorzichtige shirt mee en opzouten
Stond dit ergens aangeven dat er niet geruild/geld teruggeven werd want anders zijn ze namelijk verplicht je minimaal een tegoedbon te geven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:07 schreef vaseline het volgende:
[..]
Ze gaven ook geen tegoed bonHet was ofwel oude shirt mee, ofwel doorzichtige shirt mee en opzouten
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:01 schreef vaseline het volgende:
(zei gaven overigens wel netjes geld terug zonder gezeur). [/sub]
Er hing wel een briefje dat er niet geruild kon worden. Maar TS dacht: "dat is hetzelfde als garderobe is eigen verantwoordelijkheid"quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:11 schreef dutch-love het volgende:
[..]
Stond dit ergens aangeven dat er niet geruild/geld teruggeven werd want anders zijn ze namelijk verplicht je minimaal een tegoedbon te geven.
Nee hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:11 schreef dutch-love het volgende:
[..]
Stond dit ergens aangeven dat er niet geruild/geld teruggeven werd want anders zijn ze namelijk verplicht je minimaal een tegoedbon te geven.
elke aankoop mag je binnen 8 dagen annuleren! (wettelijk geregeld)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor
Ruilen is een service, geen verplichting
Het was de "Fashion Outlet Store"quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef Yi-Long het volgende:
Wat is de naam van de winkel dan, dan weet heel fok! dat ze daar niet op service kunnen rekenen.
Ik vind dat een winkel gewoon geld moet teruggeven waneer de klant ontevreden is en het product nog in prima staat is. Zoiets heeft 'service' en 'klantvriendelijkheid'. In Nederland inderdaad vaak erg ver te zoeken.
uhm nee, dat geld alleen voor de wet koop op afstand, dus voor internetaankopenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
elke aankoop mag je binnen 8 dagen annuleren! (wettelijk geregeld)
Dat dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
uhm nee, dat geld alleen voor de wet koop op afstand, dus voor internetaankopen
Dat is wet koop op afstandquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Even extra groot, bold en onderstreept in de OP zetten uiteraardquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:16 schreef vaseline het volgende:
[..]
Het was de "Fashion Outlet Store"in Leiden. (Op de Breestraat vlak naast de V&D)
'service'. Is iets heel vreemds en zeldzaams hier in NL, maar toch...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:19 schreef Gunner het volgende:
Ruilen of geld terug is geen recht, maar coulance van de winkelier.
Daarom: onterechte klacht
Ik voelde dat ik boos werd, daar had ik geen zin in voor die 5 euro.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:13 schreef Rosbief het volgende:
Internetheld pur sang![]()
Je hebt je serieus zo makkelijk af laten schepen door die wijven?
Het hoofdkantoor bellen, nou daar worden ze bang van_!
Je had gewoon met de harde vuist op de toonbank moeten slaan en die knaken terug eisen!
Blijkbaar komt TS bij de verkeerde zakenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
'service'. Is iets heel vreemds en zeldzaams hier in NL, maar toch...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:22 schreef vaseline het volgende:
[..]
Ik voelde dat ik boos werd, daar had ik geen zin in voor die 5 euro.
5 euro is dat idd niet waard, had je maar moeten passen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:22 schreef vaseline het volgende:
[..]
Als ik niet terug was gegaan had ik nu nog steeds geen passende blousequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
5 euro is dat idd niet waard, had je maar moeten passen.
* Leandra was er niet eens voor teruggegaan![]()
Zelfs voor koop-op-afstand geldt niet dat je 'elke' aankoop mag annuleren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Net alsof je chickies kan scoren in een blouse van 5 euroquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:38 schreef vaseline het volgende:
[..]
Als ik niet terug was gegaan had ik nu nog steeds geen passende blouse![]()
TS is nog een vent ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof je chickies kan scoren in een blouse van 5 euro [ afbeelding ]
Gelul. Alleen webshop dingen. NIET in echte winkels.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Of je denkt gewoon na voor je wat koopt en past je kleding voor je de winkel uit gaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef Yi-Long het volgende:
Wat is de naam van de winkel dan, dan weet heel fok! dat ze daar niet op service kunnen rekenen.
Ik vind dat een winkel gewoon geld moet teruggeven waneer de klant ontevreden is en het product nog in prima staat is. Zoiets heeft 'service' en 'klantvriendelijkheid'. In Nederland inderdaad vaak erg ver te zoeken.
Net alsof ik afhankelijk ben van dure shirts om af en toe een meisje me bed in te pratenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof je chickies kan scoren in een blouse van 5 euro [ afbeelding ]
Ik smeer altijd een beetje vasaline op de randjes, dan kan ik mijn pens net door het deurtje laten glibberenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
TS is te dik voor een pashokje
Erover klagen op Internet is wel een recht. Die fashion outlet store in Leiden had beter het geld terug kunnen geven. Kijk dat is wat zij nu kopen voor de service en klantvriendelijkheid die ze leveren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:00 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gelul. Alleen webshop dingen. NIET in echte winkels.
@TS: Retour-recht is een VOORrecht, geen RECHT. Outlets hebben meestal geen retourmogelijkheden, hangt op grote posters daarzo.
No shit Sherlockquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:43 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Zelfs voor koop-op-afstand geldt niet dat je 'elke' aankoop mag annuleren.
Kört samengevat: ies geloel.
En voor TS: Het klinkt een beetje als een kutwinkel omdat je zo slecht helpen, maar ze doens niets fout.
Koop=koop, en als het product deugdelijk is dan hoeft de winkel verder niets voor je te doen.
Ik vindt het gewoon te irritant om een heel verkleedpartijtje te gaan houden omdat ik een shirt koopquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:17 schreef Asgard het volgende:
Ts is echt te dom.
Kleren niet passen voor je het koopt
PWND
"Wie een topic opent moet replies verwachten". Ofzoiets.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:10 schreef vaseline het volgende:
[..]
No shit Sherlock![]()
Heb je dit zelf opgezocht, of gespiekt in de OP?
nouja dit dus en,quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:19 schreef Gunner het volgende:
afgeprijste artikelen mag je vrijwel nooit ruilen, dus ze bewezen je al een dienst door dat wel te laten doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:22 schreef vaseline het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:19 schreef Gunner het volgende:
Overhemdenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:36 schreef TC03 het volgende:
Mensen die een 'blouse' kopen...Overhemden zijn het!
Dat jij een vieze flikker bent die graag in vrouwen kleding loopt is niet ons probleemquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:34 schreef Heathen. het volgende:
Nee blousen zijn er ook voor mannen. Dat jij de Nederlandse taal niet machtig bent is niet ons probleem.
UPDATE!!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:49 schreef Beelzebufo het volgende:
overhemd vs. Bloes/blouse
[ afbeelding ]
Overhemd
[ afbeelding ]
Blouse
verder studiemateriaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |