Ik ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:46 schreef Markeerstift het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar !
Zal wel niet idd, is meestal met zulke topics.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Die zien we nooit meer terug, aangezien de reacties niet zijn wat ze had gehoopt
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:26 schreef Waaghals het volgende:
vrouwen zijn ook echt niet te vertrouwen he
Nu wordt het zeker een kansloos topic als we de 'alle-vrouwen-zijn-kuthoeren-post' er weer ingooien.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:26 schreef Waaghals het volgende:
vrouwen zijn ook echt niet te vertrouwen he
En zo komt er nooit een deel 2quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:16 schreef Emel het volgende:
Normaal weer reageren, jongens. Topic is wat opgeschoond.
Alleen weten we niet hoe het nu is afgelopen (of gaat aflopen)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:36 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Het verhaal is toch wel duidelijk zo?
Die hou ik erin!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:07 schreef mgerben het volgende:
Opbiechten is een slecht idee.
Het lijkt een goed idee om van je schuldgevoel af te komen.
Het is echter een uitstekende methode om je relatie om zeep te helpen.
Je vriend zal 3000% zeker niet geroerd zijn door je geweldige eerlijkheid maar zal gaan jengelen over vertrouwen, en vervolgens moet jij eindeloos door het stof om zijn vertrouwen te herwinnen - en je relatie (als die al in stand blijft) is nooit meer dezelfde.
En wees eerlijk: Het boeit je voor geen centimeter of je eerlijk naar je vriend bent of niet.
Het enige dat je wilt, is van het rottige schuldgevoel af.
In die zin is opbiechten eigenlijk behoorlijk egoïstisch.
Bekijk het eens zo:
- Jij bent in de beste positie om te beoordelen of jullie relatie gevaar loopt. Zoals je zelf al aangeeft was deze actie geen bedreiging voor je relatie.
- Je vriend kan die inschatting echter niet maken, en zal dus foute conclusies trekken. Dus het is te verdedigen om hem niet iets te vertellen waar hij niets mee kan.
- Probeer een andere methode te vinden om met je schuldgevoel om te gaan.
- Wat is er nou helemaal gebeurd... Je bent ietsje tever gegaan, maar je bent niet met hem naar bed geweest, je hebt geen geheime afspraakjes achter je vriend's rug.... Vergelijk het met één keer op zondagnacht door rood rijden (is fout), of vijf jaar rijden zonder rijbewijs (brengt anderen in gevaar).
Geef jezelf de kans om deze ervaring te verwerken zonder meteen je relatie af te schieten.
je hebt plannen?quote:
En pijpen is naar goed Amerikaans gebruik geen sex bij jullie!?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:48 schreef SHE het volgende:
Sex is weer een heel ander verhaal; dat wil ik wel weten. Ik heb namelijk het recht op bescherming ( ziekten e.d. )
Dan had ik liever een verwoeste relatie waar ik zelf voor had gekozen, dan dat ik een vriendin hebt die anderen oraal loopt te bevredigen en mij daarvan niet op de hoogte stelt. Als zij vreemd gaat, dan is ze te min voor me en kan ze haar biezen pakken, vooral in het door de TS beschreven geval!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:48 schreef SHE het volgende:
Mooi is dat, op Fok! zijn echt alleen perfecte mensen te vinden
Ik ben het helemaal eens met Roquefort; ik vind vertellen zelfs een beetje gemeen. Als je gevoelens voor hem oprecht zijn, bespaar hem dan de klap.
En maak het voor jezelf goed door een toegewijde, lieve vriendin te zijn.
( en leer van je stommiteiten )
Omgekeerd zou ik zelfs boos worden als mijn lief met zulk non nieuws zou lastig vallen. Onze relatie zou verwoest zijn, ik zou onzeker worden en er zou een vertrouwensissue ontstaan die wellicht niet helemaal terecht zou zijn.
Gelukkig hebben wij hier in huis de afspraak dat we dit soort dingen niet opblazen. Geflirt en geklooi is voor eenieder een prive-zaak.
Sex is weer een heel ander verhaal; dat wil ik wel weten. Ik heb namelijk het recht op bescherming ( ziekten e.d. )
Dat is tegenwoordig toch net zoiets als iemand een hand geven?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En pijpen is naar goed Amerikaans gebruik geen sex bij jullie!?
Niet pijpen? Dan ook geen baan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig toch net zoiets als iemand een hand geven?
Tuurlijk is dat wat gechargeerd, maar ik vind intercourse wel een ander verhaal. Dat brengt ook wat praktische risico's met zich mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En pijpen is naar goed Amerikaans gebruik geen sex bij jullie!?
He... jammer, anders was ik de eerste Fok!ker geweest die naar Utrecht zou gaan in de hoop géén sex met SHE te mogen hebben!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wat gechargeerd, maar ik vind intercourse wel een ander verhaal. Dat brengt ook wat praktische risico's met zich mee.
Sjah, misschien een beetje gechargeerde reacties... Blijft toch Fok! he!quote:Maar goed, ik weet wel dat dit een what if verhaal is. Bij ons zou zoiets ondenkbaar zijn.
Wij hebben een relatie met elkaar waarin eerlijkheid voorop staat. Als mijn lief iemand wil zoenen dan vraagt hij dat gewoon.
De kans dat ons zoiets overkomt is vrijwel nihil en ik weet ook vrij zeker dat we allebei de ballen zouden hebben dat gewoon te vertellen. Er valt bij ons niets te verliezen, alleen maar te winnen.
Toch denk ik dat je niet altijd zo zwart-wit moet kijken naar ervaringen zoals geschetst in de OP. En ik vind het al helemaal gestoord dat er mensen zijn die haar voor slet/hoer en nog meer fraais uitmaken.
Grow up. ( ook een idee voor TS trouwens )
Zoenen is wat anders dan pijpen. Ik zou het toch wel graag willen weten als mijn vriendin het nodig acht een andere piemel in haar mond te nemen dan de mijne.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wat gechargeerd, maar ik vind intercourse wel een ander verhaal. Dat brengt ook wat praktische risico's met zich mee.
Maar goed, ik weet wel dat dit een what if verhaal is. Bij ons zou zoiets ondenkbaar zijn.
Wij hebben een relatie met elkaar waarin eerlijkheid voorop staat. Als mijn lief iemand wil zoenen dan vraagt hij dat gewoon.
De kans dat ons zoiets overkomt is vrijwel nihil en ik weet ook vrij zeker dat we allebei de ballen zouden hebben dat gewoon te vertellen. Er valt bij ons niets te verliezen, alleen maar te winnen.
Toch denk ik dat je niet altijd zo zwart-wit moet kijken naar ervaringen zoals geschetst in de OP. En ik vind het al helemaal gestoord dat er mensen zijn die haar voor slet/hoer en nog meer fraais uitmaken.
Grow up. ( ook een idee voor TS trouwens )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |