Ligt niet aan jou hoor, maar ik zit liever in één chatquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Aardig hoor. Ik las het wel. Ik schreef alleen maar waar o.a. mensen zaten.
Ben al weg, het is hier elke vrijdag hetzelfde.
Ja, groundhogdayquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Aardig hoor. Ik las het wel. Ik schreef alleen maar waar o.a. mensen zaten.
Ben al weg, het is hier elke vrijdag hetzelfde.
http://92.48.87.11:8040quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:59 schreef Kinga het volgende:
Wat was die winamp url ook weer voor die radio?
peter heeft aandelen in nowlivequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:04 schreef Kinga het volgende:
Thanks mensen. Waarom staat er eigenlijk www.nowlive.eu?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:04 schreef Kinga het volgende:
Thanks mensen. Waarom staat er eigenlijk www.nowlive.eu?
Die zitten allemaal op die kut chatquote:
Ik ben hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:11 schreef blomst het volgende:
waar is iedereen ?
bel dan maar even, we willen je ook wel eens chagerijnig horen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die zitten allemaal op die kut chat
en ja... ben een beetje chagrijnig![]()
Hoekandanou?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die zitten allemaal op die kut chat
en ja... ben een beetje chagrijnig![]()
Doe je mee?quote:
Ach gos!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik was ondertussen even heen en weer met mijn kroost naar de kinderdisco. Eigenlijk vind ik het dikke onzin, maar hè, de rest van de klas enzo. Dus die verboden vrucht maar eens toegestaan.
Nu zitten ze beide met dikke ogen van het huilen op de bank![]()
Ze vonden het heel stom en heel hard en ze werden allebei duizelig van de discolampen
![]()
Voorlopig genezen.
quote:
Ik vind het zo geweldig, deze leeftijd. Oudste helemaal strak in de gelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ach gos!![]()
Ik zit op de bank met de ouste popstars te kijken. Boehoe en hij is de kloon van Smits. Mijn God, hij zeurt en bekritiseert elke noot die hij hoort.
Ja, Heidi, vertelvertelquote:
Je baart mietjes!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind het zo geweldig, deze leeftijd. Oudste helemaal strak in de gelEn dan binnen 5 minuten weer buiten. Maar lekker toch dat kritische... Hij lijkt op zijn moeder??
Komt niet veel goeds uit vandaag, moet oppassenquote:
Joh!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt niet veel goeds uit vandaag, moet oppassen
gooi het op tafelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom moet je dan oppassen? Is wel eens lekker toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Make mequote:
Wat is er mis met vrouwen?quote:
Nietsquote:
Ach ja joh....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nietsalleen vrouwen die ouwe koeien gebruiken
niet te veel smileys gebruikenquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
niet te veel smileys gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |