Of deze?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O die toch.
Toen ik pas op Fok! kwam dacht ik dat het dezewas. bleek hartstikke fout!
TALITHA!!!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe eens in de herhaling dan? Ik ben lui vandaag.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga vanavond Chinees eten en als ze vragen: "Sambal bij???" dan antwoord ik:"Nee doe maar een hockeybal"
Oe lekker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:37 schreef APK het volgende:
Karen en ik hebben trouwens een nacht in een luxe resort gewonnen in Thailand.
http://www.thedewakohchang.com/accommodation.html?menu=deluxe
Hier is Deissy's 2 in 1 schriksmiley wel op z'n plaats eigenlijk.quote:
Op het voucher staat: Valid from july 1st 2008 to june 30th 2008.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:51 schreef Gert het volgende:
Oe lekker.![]()
En valt die nacht ook in de periode dat jullie daar zijn?
Gefeliciteerd ermee!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:56 schreef APK het volgende:
[..]
Op het voucher staat: Valid from july 1st 2008 to june 30th 2008.![]()
Maar dat is Thais, komt wel goed heeft men ons verzekerd.
Plug kapot? Kabel kapot getrokken? of erger?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:10 schreef blomst het volgende:mijn koptelefoon stuk
![]()
struikelde over de draad.
Tis niet echt jouw dag vandaag he?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:10 schreef blomst het volgende:mijn koptelefoon stuk
![]()
Nu krijg je vast flaporen. Door de druk van je koptelefoon bleven je oren nog aan je hoofd staan, maar morgen als je opstaat heb je flaporen, let maar op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:10 schreef blomst het volgende:mijn koptelefoon stuk
![]()
usb aansluiting kapot denk ik, knakte helemaa dubbelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Plug kapot? Kabel kapot getrokken? of erger?
wie zegt dat ik de koptelefoon op had?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu krijg je vast flaporen. Door de druk van je koptelefoon bleven je oren nog aan je hoofd staan, maar morgen als je opstaat heb je flaporen, let maar op.
Zat je nu nog steeds naar de fontein te luisteren?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef blomst het volgende:
[..]
usb aansluiting kapot denk ik, knakte helemaa dubbel
Oh!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef blomst het volgende:
[..]
wie zegt dat ik de koptelefoon op had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |