abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:52:01 #1
3767 Herald
Come get some
pi_61038162
* Luister Fok!kers naar dit relaas, het is ook nog bijna echt gebeurd helaas. Het gaat over een jongen die wachtte op zijn eerste zoen, en derhalve opende hij in R&P het topic “wat te doen”. Dus hier het epos van een contactgestoorde klojo, ga er voor zitten want het ging een beetje als zo:
quote:
Lieve dames, ik vraag jullie om raad. Ik ben een leuke jongen en bedoel het nooit kwaad. Op de zolderkamer met posters van Britney aan de muren, spendeer ik toch wel mijn meeste uren. Maar soms kom ik buiten en kijk dan goed rond, naar lieve leuke meisjes, eerst naar hun boezem en dan naar hun kont.

Maar meisjes zien mij niet staan, maar wat heb ik hen ooit misdaan? Zijn het mijn intense blikken, die ze door hun broekjes voelen prikken? Kijk ik te begerig, kijk ik te vies? Dat gaat vanzelf, niet alsof ik er bewust voor kies!

Ik ben heel lief, serieus echt waar! Maar daar kijken meisjes helemaal niet naar. Ze gaan voor uiterlijk en dat soort zaken. Zien ze niet in dat ze de verkeerde keuze maken? Ik zou ze eeuwig trouw zijn maar wat is mijn dank? Dat ze zich door players laten pakken in een steegje waar de geur van urine hangt. Dat meisjes in die gladde praatjes trappen, dat is iets wat ik nooit zal snappen.

Kijk ik ga niet elk weekend uit, ik heb wel wat beters te doen. Zo heb ik laatst in een pentium3 een kernel gecompiled en creëerde ik een server voor weinig poen! Dat doen die versierders mij niet snel na, die moeten vast aan een soort döner kebab denken bij het woord algebra.
Ook ben ik niet iemand die veel geld gaat spenderen, aan zonnebrillen, parfum of hippe kleren. Ik had wel al heel snel een iPhone gekocht, natuurlijk gehackt hoewel dat niet mocht. Maar een touchscreen vinden meisjes lang niet zo puik, als een licht tintje en een blokkenbuik.

Kom dames spreek mij eens aan, er zal een wereld voor jullie open gaan. Gewoon een keertje niet oppervlakkig wezen, dan beseffen jullie dat ik veel liefde kan geven. Ik ben niet uit op een vluggertje op het toilet. Ik zou hèt alleen doen, met kaarsen en rozenblaadjes in een groot bed!

Dus FOK!meisjes wat moet ik doen, om jullie gedrag te laten veranderen zodat ik mee mag doen?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:52:45 #2
3767 Herald
Come get some
pi_61038182
* Hij kreeg veel reacties, zijn topic was een succes. En zo maakte hij er nog een na een dag of zes:
quote:
Hallo FOK!kers ik dacht voordat ik iemands hart verover, open ik er een topic over. Er is namelijk een meisje waarmee ik weleens praat, gewoon als vrienden je weet hoe het gaat. Ik spreek haar niet vaak IRL, maar via de computer toch dagelijks wel. Ik kan haar alles vertellen op MSN en heb het gevoel alsof ik haar al jaren ken. Ze luister aandachtig en geeft me vaak raad (hoewel ze soms na een gesprek snel naar haar vriendje gaat).

Laatst was ik uitgeweest met vrienden van mij, en natuurlijk was dat meisje daar ook bij. Ze wilde graag dansen, haar vriend wilde niet. Dus greep ze mij vast om te swingen op de beat. Wow dacht ik waarom kiest ze voor mij? Dat betekent toch iets, is haar relatie voorbij?
Koestert ze gevoelens zoals ik voor haar, dat moet haast wel ze kiest me toch niet zomaar?

Ik had al wel eerder een vermoeden dat ze me mag, want heel vaak begroette ze me met een lach. En waarom anders ga je met iemand zoveel om, niet zonder reden want dat is dom. Ik ben zo verliefd, tot over mijn oren. Ben zo gelukkig dat wij bij elkaar horen.

Het enige waar ik bang voor blijf, is haar relatie van een jaar of vijf. Zou ze hem wel aan de kant durven te zetten, dat zou ons geluk tamelijk beletten. Ach met hem heb ik geen medelijden, hij heeft zat sjans met andere meiden. Die kan zo een nieuwe krijgen, als hij haar maar niet gaat bedreigen... Nah, hij is een van die toffe peren, hij zal het vast wel accepteren.

Dus FOK!kers hoe schatten jullie mijn kansen in? In de plus of in de min?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:53:14 #3
3767 Herald
Come get some
pi_61038197
* Alle adviezen en tips hadden hem flink aangespoord en toen kwam hij met dit topic als antwoord:
quote:
Zeg FOK!kers wat doen jullie nou? Terwijl ik mijn verhaal aan jullie toevertrouw. Ik kreeg reacties als “ze wil je” en “ga ervoor”. Iemand zei zelfs nog “ze dumpt haar vriendje echt wel hoor!”. De reacties van losers die me liepen te dissen, heb ik aan een mod gevraagd snel te wissen. Maar wat blijkt nu tot mijn grote spijt, hun negatieve commentaar werd werkelijkheid.

Ik heb mijn gevoelens dus aan haar opgebiecht, en blijkt dus dat ze al jaren liegt.
Ze was namelijk niet verliefd op mij en nooit geweest. Van haar vriendje hield ze nog steeds het meest. Ze was verbaasd hoe ik haar gedrag heb geïnterpreteerd, zo bedoelde ze het namelijk niet ik begreep het verkeerd. Ik vroeg “en het dansen dan, hoe zit dat?” blijkt dat ze mij koos, omdat ik naast haar vriendje zat.

Ik voelde me vernederd, ze heeft me uitgelokt! Ik heb haar dan ook meteen op MSN geblockt. Godver waarom doet ze me dit aan? Me eerst verleiden en me dan zo voor paal laten staan. Ze zag me als broertje, gewoon als vriend. Wat deed ze me aan dit had ik niet verdiend.

Wat zijn vrouwen toch ook harteloze teven, misschien moet ik mijn zoektocht maar opgeven...
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:53:52 #4
3767 Herald
Come get some
pi_61038221
* Zijn zoektocht was echter nog lang niet voorbij, want hij maakte ons nog met dit topic blij:
quote:
Hallo FOK!dames daar ben ik weer. Kennen jullie me nog van de vorige keer? Toen was het een beetje misgelopen, maar ik ben nooit opgehouden met op beter hopen. Ik wilde eigenlijk even een pauze inlassen, maar bedacht me dat ik me misschien toch enigszins aan moet passen. Maar zoiets kan ik niet alleen, daarom schakel ik de hulp in van menigeen. Vooral van meisjes want die kunnen dat het beste, alle jongens willen me toch alleen maar pesten.

De hoofdvraag is, hier komt ie dan: Wat vinden vrouwen van?

Wat vinden vrouwen van jongens met een bril? Wat vinden vrouwen van een jongen die heel erg graag wil? Wat vinden ze van verlegen zijn, vinden ze dat erg of juist fijn? Schrikken ze als clearasil in het toiletkastje staat, vinden ze het erg als je over de nieuwste Geforce praat?
Vinden meisjes linux leuk, of kiezen ze liever voor Apple meuk? Ik ken the numbers (4 8 15 16 23 42) ook uit mijn kop, schiet ik daar iets mee op? Snapten ze die Jin flashback, zijn ze voor Sawyer of voor Jack?

Merken ze het als je nog nooit gezoend hebt, voelen zij zich dan genept? Vinden ze het leuk om een jongen, te leren hoe hij moet tongen? Vinden ze het erg als je afhoudend bent, en niet meteen in hun slipje graait als je ze één avondje kent.
Vinden ze sieraden bij een jongen kunnen? Een ring of ketting (maar dan wel een dunne). Ik heb geen rijbewijs vinden ze dat maf, wijzen ze daarop jongens af? Op mijn sokken staan looney tunes, of zien ze liever effen dan cartoons?

Dus meiden laat je horen, je weet wel hoe, of voeg me gezellig op MSN toe
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:54:23 #5
3767 Herald
Come get some
pi_61038237
* En net toen ik dacht dat hij was verdwenen, was ineens dit onderwerp in de AT verschenen:
quote:
Hallo FOK!kers en voor de dames een zoen. Ik vraag nu al weer wat te doen. Want jullie kennen mijn devies: voor handelen vraag eerst op FOK! advies!

En deze keer weet ik het zeker, zij is ècht de ware, ook al schelen we luttele jaren. Maar ik wil nog wel even bevestiging, ze is erg jong maar is al jaren aan de string. En het is zeker geen onnozel meisje, zo ging ze laatste naar een museum als schoolreisje.
Misschien heeft ze dan wel nog nooit van Mandela gehoord, en kent ze van Charles Dickens geen enkel woord. En de hoofdstad van Duitsland zal haar een worst zijn, weet het zelf ook nooit, is het nou Bonn of Berlijn? Maar wat ze mist aan droge feiten, maakt ze goed met andere kwaliteiten.

Ze is heel mooi en lacht zo vaak ze kan. In de zon glinstert haar beugeltje daar dan van. We kunnen heel goed praten met elkaar, dus dat is ook geen bezwaar. Er zijn een boel interesses die we delen, ook al zijn het veel jaren die we schelen. Ik denk dat ze wel een beetje tegen me opkijkt, vanwege mijn leeftijd en volwassenheid.
Soms schaam ik me dat ik me aangetrokken voel tot haar, ze is immers pas 14 jaar. Haar volgende verjaardag is nog 8 maanden weg, maar het is “ze is al bijna 15!” wat ik tegen mensen zeg. Dan lijkt de kloof wat minder groot, en wordt mijn hoofd niet zo rood. Want hoewel ik het met haar wel wil proberen weet ik niet of men dat gaat accepteren.

We doen regelmatig dingen met zijn tweeën, naar de kermis, bios of andere ideeën. Maar ik heb nog niemand over haar verteld, omdat mijn schaamte dan toch aanzwelt. Mijn moeke wordt zeker niet blij, als ik met zo’n jong meisje aanvrij. Niet dat we al echt aan het vrijen zijn, maar handjes vasthouden vind ik ook al fijn.

“Age is nothing but a number” zeg ik altijd maar. Mijn tante van 42 trouwde ook met iemand van 60 jaar. Maar ik ben toch heel erg in jullie mening geïnteresseerd, is het verstandig om een relatie te hebben met iemand die pas twee jaar de tampon hanteert?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:55:35 #6
3767 Herald
Come get some
pi_61038264
* Eindelijk leekt het dan koek en ei, maar toen antwoordde hij:
quote:
GODVERDOMME FOK! KRIJG DE TERING! Ik zal jullie nog eens iets vertellen over mijn ontbering Serieus ik ben nu echt heel kwaad, ik zal vertellen waar het allemaal om gaat:

Mijn minderjarige muze, voorheen alleen met Sugababes bekend, vroeg me op welke site ik mijn verhaaltjes heb neergepend. Ik heb haar toen de URL www.fok.nl geleerd, en al snel had zij zich daar geregistreerd. Ze schrok een beetje van het aantal subfora hierbinnen. Ik adviseerde haar om maar in PUB te beginnen. “Er zijn zoveel mensen en reacties” zei ze een beetje bedeesd. “Hoe zorg ik ervoor dat men ook mijn posts leest?”. Ik grapte toen “maak dan maar snel een fotoboek aan”, maar die suggestie kwam me duur te staan.

Haar fotoboek had al meer reacties in één dag, dan ik in het afgelopen twee jaar bij mijn eigen fobo zag. En weet je wie haar grootste fans waren? Juist degene met de meeste bezwaren. “Ze is pas 14, het is maar een kind” oh schrijf je daarom dat je haar roze topje wel een leuke vindt? Zitten ze me eerst flink af te keuren, zitten ze nu zelf om haar MSNadres te zeuren. Vooral degene die eerst “pedo” riepen, zitten nu de meest kleffe reacties te typen. Dit geloof je zelf toch niet! Wat zijn die FOK!kers hypocriet.

Had ik haar maar nooit op FOK! gewezen, dan had ze mijn topics ook nooit gelezen. Mijn R&P epistels waren haar niet bevallen, ze vond me een loser zonder ballen. Wat haar ook erg tegenstond was dat ik schreef over onze relatie die volgens haar niet eens bestond! “We zijn gewoon vrienden niet meer, wanneer snap je dat nou eens een keer?” Dat is zo'n beetje het laatste wat ze tegen me zei. Ze is zo anders nu, voordat ze op FOK! kwam was ze zo aardig tegen mij.

Ik zag in een ander forum posts over haar staan (dat forum over dat ene wat ik nog nooit heb gedaan): “Twee weken geleden heb ik haar op MSN voor het eerst begroet, en eergisteren pas voor het eerst in het echt ontmoet. Al snel waren we aan het zoenen, ik kende haar pas net! En voor ze het wist, lagen we op mijn bed. Ze had me fluisterend en heel lief gevraagd, wil jij degene zijn die mij nu ontmaagd? Ik merkte niets van haar leeftijd zo jong, geen huilen geen bloed toen ik bij haar binnendrong. Haar ritmisch meebewegen verraadde meteen , zij hield wel van piemels het blijft voor haar niet bij één. Op zaterdagmiddag was het een meisje nog vol onschuld, tegen zondagavond had ik haar poesje al 12 keer gevuld”

Dit gaat over mijn meisje dat ik al maanden ken, waar ik zelfs nog nooit op bezoek geweest ben. Verleid door een smeerlap die heel goed weet, hoe hij meisjes kan misbruiken op de eerste date. Ik wilde enkel een liefdevolle relatie met haar proberen, maar de FOK!kers wilde toen meteen Yvonne van Hertum alarmeren. Maar nu ze zelf hier post houden ze allemaal hun mond, zelfs in het topic waar ze meldt dat ze ook ontmaagd wil worden in haar kont.

Ik wil niets meer, ik hoef niet meer aan de vrouw. Ik ga nu op zoek naar een heel lang stuk touw...
* Sindsdien is van deze user niets meer vernomen, maar is er geen einde de wat-te-doen topics gekomen. Zijn plek werd overgenomen door andere sufkezen, maar ach dat kun je zelf ook wel in R&P gaan lezen.
pi_61038562
Okee. Dus je denk dat hij zelfmoord heeft gepleegd?
pi_61038899
Wacht ik vraag het anders: wat is je punt?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:13:16 #9
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_61045926
What the fuck
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_61046078
o.O dude, hoe oud is die gast? hij moet kennelijk leren dat 'liefde' op jonge leeftijd nog vrij weinig voorsteld =/
pi_61046610
LEUK TOPIC
:o
pi_61046944
Je hebt nog geen nieuwe baan gevonden neem ik aan?
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_61052355
ik snap het niet (waar dit topic aan refereerd), maar rijmen kun je wel
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_61054059
Het leest lekker weg, goed gerijmt
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:42:26 #15
104871 remlof
Europees federalist
pi_61055054
Mods die leuke topics niet kunnen waarderen.
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:02:38 #17
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_61056468
Croupouque.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_61056492
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 01:02 schreef cerror het volgende:
Croupouque.
idd, dit heeft TS echt zelf niet gemaakt. Dit druipt C.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_61056596
Een waar kunststukje dit.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 02:25:43 #20
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_61057632
Lekkere flows! TVP voor morgen.
Verder ben ik nog steeds op sabbatical, dus mods: maak je geen zorgen.

Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_61057884
Druk kereltje...

...

TVP
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:56:56 #22
3767 Herald
Come get some
pi_61064472
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:58 schreef Becherovka het volgende:
Mods die leuke topics niet kunnen waarderen. [ afbeelding ]
ik heb zelf gevraagd om verplaatsing, omdat mensen anders niet snappen dat het niet echt is. Ik dacht dat ik het voldoende had aangedikt, maar dat begreep niet iedereen
pi_61065432
tvp...

en hulde
If there's one thing I know, it's everything
pi_61066594
best briljant verhaal
Op maandag 27 juli 2009 13:48 schreef Boeman het volgende:
:')
Potentieel goed topic powerlite
pi_61067854
is ie echt ?dood
pi_61069411
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:03 schreef princemm het volgende:
is ie echt ?dood
Ja, daarom staat het ook in onz
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:32:46 #27
3767 Herald
Come get some
pi_61110500
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 01:04 schreef PP. het volgende:
idd, dit heeft TS echt zelf niet gemaakt.
maak je steeds een nieuw account aan zodat je de domme newbie kan blijven spelen?
pi_61113058
Held
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_61115481
Mooi topic
pi_61115556
Ik heb honger
pi_61115865
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:43 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik heb honger
pi_61116012
Ik heb de verhaaltjes gelezen, die kerel is echt een loser.
pi_61116241
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:32 schreef Herald het volgende:

[..]

maak je steeds een nieuw account aan zodat je de domme newbie kan blijven spelen?
Mag ik hieruit opmaken dat je niet ontkent wat ik beweer in die post?
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  maandag 25 augustus 2008 @ 18:49:46 #34
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_61117311
Rijmskills !
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
pi_61117356
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:49 schreef Rhythm het volgende:
Rijmskills !
WTF, nu je het zegt. Het rijmt inderdaad.
Scherp +1
  maandag 25 augustus 2008 @ 19:06:40 #36
138448 PeZu
Suspended animation
pi_61117838
te mooi om waar te zijn
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  maandag 25 augustus 2008 @ 19:57:27 #37
3767 Herald
Come get some
pi_61119292
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:08 schreef PP. het volgende:
Mag ik hieruit opmaken dat je niet ontkent wat ik beweer in die post?
pi_61156594
Geef het aan Ali B en het wordt een hit.
Aha.
  donderdag 4 september 2008 @ 13:35:17 #39
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_61374185
Herald! Held! .
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_61381221
Geniaal topic .
  donderdag 4 september 2008 @ 18:48:24 #41
158617 Hogerop
live hard, die harder
pi_61381604
Briljant gerijmd kan er niets anders van zeggen. JIj moet wel de bomb thuis zijn met sinterklaas.
Women you can't live with them, you can't herd them all into Canada
pi_61389214
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:55 schreef Herald het volgende:
* Eindelijk leekt het dan koek en ei, maar toen antwoordde hij:
[..]

* Sindsdien is van deze user niets meer vernomen, maar is er geen einde de wat-te-doen topics gekomen. Zijn plek werd overgenomen door andere sufkezen, maar ach dat kun je zelf ook wel in R&P gaan lezen.
Haha, hoe kom je erop?!
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  maandag 29 december 2008 @ 11:52:16 #43
3767 Herald
Come get some
pi_64459677
ik had 'm in KLB moeten openen
  maandag 29 december 2008 @ 20:00:42 #44
236612 XtremeNL
Internet Superheld
pi_64475249
TS is een baas. Iemand met zijn flow is geen dwaas.

Ofzo, ik kan het niet zo goed
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Naakte fotos van mijn zusje
pi_64492759
Goed topic. Sommige dingen kwamen mij bekend voor uit andere topics.
TS is een baas hij kan beter rijmen dat Sinterklaas.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')