quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:09 schreef Joris85 het volgende:
Hey, een chipstopic(ik ben verslaafde)
Allebei lekker, maar ik ga toch voor Lays, vind ik (zeker de laatste tijd) lekkerder.
Enige van Croky dat ik echt vele malen beter vind dan dat van Lays zijn de bolognese chips.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:18 schreef NutKees het volgende:
Lays Sensation Thai Sweet Chilli. Lekkerste chips op dit moment.
ik ook. die zijn van lay's niet te vreten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:09 schreef Joris85 het volgende:
Hey, een chipstopic(ik ben verslaafde)
Allebei lekker, maar ik ga toch voor Lays, vind ik (zeker de laatste tijd) lekkerder.
Enige van Croky dat ik echt vele malen beter vind dan dat van Lays zijn de bolognese chips.
geen ervaring meequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:41 schreef Impala-neuker het volgende:
Ik vind dat er bij Lays altijd enorm veel stukjes afgekeurde/aangebrande/verrotte stukjes chips in de zak zitten.
Op het krankzinnige af dat je echt denkt van, waar zijn die lui van Lays in godsnaam mee bezig?!
Oh ja, die 300 gramzakken (hebben ze die nog?) gingen er altijd hard in. Niemand al Pringles genoemd?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Croky Bolognese!!
Pringles = nep-chipsquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Oh ja, die 300 gramzakken (hebben ze die nog?) gingen er altijd hard in. Niemand al Pringles genoemd?
maar wel lekker.quote:
Me dunkt. Jaren niet gehad maar imo smaakt het nog goedquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Oh ja, die 300 gramzakken (hebben ze die nog?) gingen er altijd hard in. Niemand al Pringles genoemd?
Zonnatura So Crispyquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:13 schreef grizegrijn het volgende:
Bestaat er paprikachips die niet van aardappels gemaakt is? Dus van mais, of rijst, of iets anders? Ik zoek wel iets dat echt naar de paprikachips van aardappels smaakt, dus niet een of ander slap aftreksel waar ze toevallig wat paprikakruiden opgestrooid hebben.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:09 schreef Joris85 het volgende:
Croky wordt niet overal meer verkocht. Waar wel? weet ik ook zo nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:09 schreef Snow84 het volgende:
holy shit.. bestaat Croky nog?Heb het al zo lang niet meer in de schappen gezien.. of ik moet blind zijn. Maar natuurlijk is Lay's lekkerder :p
Dat is echt bagger, ik heb omdat ze in de bonus waren 2 smaken meegenomen, honey bbq en kaas/ui, maar men wat een vieze smerige gore vette rot chips.quote:
Eens! Zitten af en toe harde stukken in, die knakken echt onder je kiezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:41 schreef Impala-neuker het volgende:
Ik vind dat er bij Lays altijd enorm veel stukjes afgekeurde/aangebrande/verrotte stukjes chips in de zak zitten.
Op het krankzinnige af dat je echt denkt van, waar zijn die lui van Lays in godsnaam mee bezig?!
Maar dat was de vraag dan ook niet..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:38 schreef moonmovies het volgende:
Kettle is echt fucking ranzige overgewaardeerde overpriced kut chips.
amen.
I know, rightquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:18 schreef eleusis het volgende:
Ik ben aan het afvallen, fuck dit topicGa uit m'n AT
Naturelchips: Crokyquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Maar dat was de vraag dan ook niet..
ja zo iets ja :pquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:58 schreef eleusis het volgende:
Lay's Sensations![]()
Lay's![]()
Superchips pickles of paprika![]()
Hamka's![]()
Croky bolognese
CHIPS![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |