abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61036397
Ik had dus enkele maanden geleden het idee eens te gaan kijken hoeveel mijn studieschuld nu eigenlijk is. Dit is natuurlijk eigenlijk geen probleem, want ik ga er wel van uit dat ik een diploma ga halen, dus die schuld zal hopelijk ook omgezet worden in een gift.
Maar, zou dit niet lukken is het toch leuk te weten hoeveel je dan terug moet betalen.

Ik dus naar de site van ib-groep, ik inloggen,: heb je digid nodig.
Dat aanvragen duurt een paar weken, ik dus nu maar weer eens proberen in te loggen: FOUTMELDING! Je hebt geen sms-zooi aanstaan. Weer aanvragen dus....

Klacht: 6 keer iets aan moeten vragen alvorens te kijken hoeveel schuld je wel niet hebt
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_61036420
OMG SMERIGE PARASIET

EEN BEETJE TEREN OP DE CENTEN VAN DE HARDWERKENDE BURGER !!!! :R:RrR

GA JE SCHAMEN JIJ!!! ONZE OPA'S EN OMA'S HEBBEN DIT LAND OPGEBOUWD EN JIJ ZIT JE DRUK TE MAKEN OM EEN PAAR KNAKEN DIE VAN ONZE BELASTING BETAALD WORDT :RR;r

Smerige vieze student die je bent :!(!!!!!!

En natuurlijk elke dag in de kroeg hangen om Mênnus te gaan tanken en dan ammel vrouwkes lastig te vallen en overlast te veroorzaken op straat enzo

En dan de volgende dag je roes uitslapen tussen je eigen kots!!!!!
pi_61036495
Wees blij dat je 't niet kunt checken.. Ik moet nog 2 jaar studeren, zonder stufi, en ik schrik nu al als ik 'm zie.
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_61036516
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:50 schreef De_Ananas het volgende:
OMG SMERIGE PARASIET

EEN BEETJE TEREN OP DE CENTEN VAN DE HARDWERKENDE BURGER !!!! :R:RrR

GA JE SCHAMEN JIJ!!! ONZE OPA'S EN OMA'S HEBBEN DIT LAND OPGEBOUWD EN JIJ ZIT JE DRUK TE MAKEN OM EEN PAAR KNAKEN DIE VAN ONZE BELASTING BETAALD WORDT :RR;r

Smerige vieze student die je bent :!(!!!!!!

En natuurlijk elke dag in de kroeg hangen om Mênnus te gaan tanken en dan ammel vrouwkes lastig te vallen en overlast te veroorzaken op straat enzo

En dan de volgende dag je roes uitslapen tussen je eigen kots!!!!!
En daarna het dubbele aan belasting betalen van jou. Wie is er hier de parasiet?
pi_61036543
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:53 schreef Unity het volgende:
Wees blij dat je 't niet kunt checken.. Ik moet nog 2 jaar studeren, zonder stufi, en ik schrik nu al als ik 'm zie.
Och, ik krijg elk jaar een overzichtje. Betaal al zo'n 10 jaar 45,50 (of zo) per maand terug. En dat blijf ik ook nog wel even doen. Mis je na 3 maand al niet meer.
pi_61036690
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:53 schreef Unity het volgende:
Dat is waar Het gaat zeker hard, maar ik zou wel willen weten hóe hard.

Plus, De_Ananas, wat dacht je ervan dat ik na mijn studie wellicht ga werken, om vervolgens een 40-45 jaar lang belasting te gaan betalen? Om daarmee mede jou uitkering te betalen?
pi_61036720
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:54 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Och, ik krijg elk jaar een overzichtje. Betaal al zo'n 10 jaar 45,50 (of zo) per maand terug. En dat blijf ik ook nog wel even doen. Mis je na 3 maand al niet meer.
Ik dacht dat het altijd binnen 10 jaar terugbetaald hoorde te worden? aangezien ze het bedrag wat je als schuld hebt gewoon door 10 jaar laten betalen...

Ach, hoe dan ook, na 15 jaar ben je er vanaf langer hoef je nooit terug te betalen
pi_61036727
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:01 schreef vdvorst het volgende:

[..]

Dat is waar Het gaat zeker hard, maar ik zou wel willen weten hóe hard.

Plus, De_Ananas, wat dacht je ervan dat ik na mijn studie wellicht ga werken, om vervolgens een 40-45 jaar lang belasting te gaan betalen? Om daarmee mede jou uitkering te betalen?
OMG JE GAAT OOK NOG MET DE VUT DAN VIEZE PARASIET :Rr;;RR;R

IK KOTS OP JOUW SOORT !!!!!
pi_61036776
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:02 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

OMG JE GAAT OOK NOG MET DE VUT DAN VIEZE PARASIET :Rr;;RR;R

IK KOTS OP JOUW SOORT !!!!!
25+45 = 70 jaar, dat is dus geen vut,

Nu jij weer, rekenwonder!
pi_61036808
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:04 schreef vdvorst het volgende:

[..]

25+45 = 70 jaar, dat is dus geen vut,

Nu jij weer, rekenwonder!
EN MAAR NEERKIJKEN OP DE NORMALE BURGER :RR:R:R;
pi_61036862
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:05 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Nee hoor, op het moment ben ik namelijk de luie student, die verder geen (of: bijna geen) belasting betaalt!
Loonstrookje ziet er heilig uit: belasting betaald in 2007: 0

Je zou trouwens blij moeten zijn met studenten, aangezien deze lang en veel belasting gaan betalen Kijk maar neer op de werklozen ofzo? Wat maakt mij het
pi_61036954
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:01 schreef vdvorst het volgende:

[..]

Ik dacht dat het altijd binnen 10 jaar terugbetaald hoorde te worden? aangezien ze het bedrag wat je als schuld hebt gewoon door 10 jaar laten betalen...

Ach, hoe dan ook, na 15 jaar ben je er vanaf langer hoef je nooit terug te betalen
Nee, ze kijken naar je loon op het moment dat je begint met terug betalen. Toen was ik koerier met 1700 gulden bruto. Toen vonden ze dat 100 gulden netto goed was. Dat ik ondertussen het dubbele getal en een andere geldsoort verdien vinden ze blijkbaar niet belangrijk
pi_61037026
Ah, op die manier. Dan is dat bedrag ook niet zo'n probleem meer tov. het begin

Hoe dan ook, het blijft natuurlijk geld wat je moet terugbetalen, wat je voor genoeg andere dingen kunt gebruiken...!
Toch vind ik +10 jaar om terug te betalen lang, heel lang voor een studie. Het is toch geen hypotheek
pi_61037055
Uhm, je had al lang DIGID moeten hebben sufkut .

Dat heb je nodig voor een berg gemeentezaken, inclusief belasting opgaaf etc.etc.
pi_61037080
Oh, heb ik ook al even, is trouwens pas vanaf je 18e dus, en raad eens hoe oud ik ben? Precies, 18!
pi_61037141
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:13 schreef vdvorst het volgende:
Ah, op die manier. Dan is dat bedrag ook niet zo'n probleem meer tov. het begin

Hoe dan ook, het blijft natuurlijk geld wat je moet terugbetalen, wat je voor genoeg andere dingen kunt gebruiken...!
Toch vind ik +10 jaar om terug te betalen lang, heel lang voor een studie. Het is toch geen hypotheek
Met de enorm lage rente die er op zit, is het net zo makkelijk om het gewoon langzaam af te betalen
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:20:28 #17
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_61037173
De IB-Groep is dan ook een van de minst duidelijke kredietverstrekkers van het land! Ze zouden toch eenvoudig maandelijks (of zelfs maar jaarlijks) een afschriftje kunnen sturen met je totale schuld?
censuur :O
pi_61037182
Welke studie doe je?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_61037250
FSM te Eindhoven.

Dat doet er echter weinig toe tot hoe hoog je schuld is Volgens mij zijn de opleidingen van HBO qua kosten ongeveer identiek. Het gaat meer om de studiefinanciering etc. die je ontvangt, lijkt me
pi_61037297
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:16 schreef vdvorst het volgende:
Oh, heb ik ook al even, is trouwens pas vanaf je 18e dus, en raad eens hoe oud ik ben? Precies, 18!
Er staan in je OP anders dat je nog een DIGID aan moest vragen .
pi_61037442
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:25 schreef slindenau het volgende:

[..]

Er staan in je OP anders dat je nog een DIGID aan moest vragen .
Moest ook, al was dat niet enkele maanden geleden, maar een jaar....
Was nogal lang geleden dat ik dat voor het eerst wou kijken. Maar om het even makkelijk te houden...
pi_61037529
Ik heb net ook even gekeken (ik weet mijn digid wel )

Ik ben vanaf ongeveer 1-8-99 aan het terug betalen. Ik heb nu ongeveer 4821,12 terug betaald. Als ik nog 6 jaar doorga, zit ik op de 15 jaar, de rest wordt kwijtgescholden. Helaas met 44,64 per maand betaal ik dan 3214,08 en wat ik nog moet terug betalen ligt op 2843,03. Over iets meer dan 5 jaar heb ik 44,64 per maand meer beschikbaar
pi_61037639
De_Ananas
pi_61037675
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:23 schreef vdvorst het volgende:
FSM te Eindhoven.

Dat doet er echter weinig toe tot hoe hoog je schuld is Volgens mij zijn de opleidingen van HBO qua kosten ongeveer identiek. Het gaat meer om de studiefinanciering etc. die je ontvangt, lijkt me
Ik had gewoon zin om een zinloze vraag tussendoor te stellen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:39:21 #25
162596 Dennehy
Kan niet dood
pi_61037735
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:05 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Mongool.
Putting the laughter back in slaughter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties