En daarna het dubbele aan belasting betalen van jou. Wie is er hier de parasiet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:50 schreef De_Ananas het volgende:
OMG SMERIGE PARASIET
EEN BEETJE TEREN OP DE CENTEN VAN DE HARDWERKENDE BURGER![]()
![]()
![]()
!!!!
:R:RrR
GA JE SCHAMEN JIJ!!! ONZE OPA'S EN OMA'S HEBBEN DIT LAND OPGEBOUWD EN JIJ ZIT JE DRUK TE MAKEN OM EEN PAAR KNAKEN DIE VAN ONZE BELASTING BETAALD WORDT :RR;r![]()
Smerige vieze student die je bent :!(!!!!!!
En natuurlijk elke dag in de kroeg hangen om Mênnus te gaan tanken en dan ammel vrouwkes lastig te vallen en overlast te veroorzaken op straat enzo![]()
En dan de volgende dag je roes uitslapen tussen je eigen kots!!!!!
Och, ik krijg elk jaar een overzichtje. Betaal al zo'n 10 jaar 45,50 (of zo) per maand terug. En dat blijf ik ook nog wel even doen. Mis je na 3 maand al niet meer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:53 schreef Unity het volgende:
Wees blij dat je 't niet kunt checken.. Ik moet nog 2 jaar studeren, zonder stufi, en ik schrik nu al als ik 'm zie.
Dat is waarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:53 schreef Unity het volgende:
Wees blij dat je 't niet kunt checken.. Ik moet nog 2 jaar studeren, zonder stufi, en ik schrik nu al als ik 'm zie.
Ik dacht dat het altijd binnen 10 jaar terugbetaald hoorde te worden? aangezien ze het bedrag wat je als schuld hebt gewoon door 10 jaar laten betalen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, ik krijg elk jaar een overzichtje. Betaal al zo'n 10 jaar 45,50 (of zo) per maand terug. En dat blijf ik ook nog wel even doen. Mis je na 3 maand al niet meer.
OMG JE GAAT OOK NOG MET DE VUT DAN VIEZE PARASIET :Rr;;RR;Rquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:01 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dat is waarHet gaat zeker hard, maar ik zou wel willen weten hóe hard.
Plus, De_Ananas, wat dacht je ervan dat ik na mijn studie wellicht ga werken, om vervolgens een 40-45 jaar lang belasting te gaan betalen? Om daarmee mede jou uitkering te betalen?
25+45 = 70 jaar, dat is dus geen vut,quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
OMG JE GAAT OOK NOG MET DE VUT DAN VIEZE PARASIET :Rr;;RR;R
IK KOTS OP JOUW SOORT![]()
![]()
![]()
!!!!!
EN MAAR NEERKIJKEN OP DE NORMALE BURGERquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:04 schreef vdvorst het volgende:
[..]
25+45 = 70 jaar, dat is dus geen vut,
Nu jij weer, rekenwonder!
Nee hoor, op het moment ben ik namelijk de luie student, die verder geen (of: bijna geen) belasting betaalt!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
EN MAAR NEERKIJKEN OP DE NORMALE BURGER:RR:R:R;
Nee, ze kijken naar je loon op het moment dat je begint met terug betalen. Toen was ik koerier met 1700 gulden bruto. Toen vonden ze dat 100 gulden netto goed was. Dat ik ondertussen het dubbele getal en een andere geldsoort verdien vinden ze blijkbaar niet belangrijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:01 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik dacht dat het altijd binnen 10 jaar terugbetaald hoorde te worden? aangezien ze het bedrag wat je als schuld hebt gewoon door 10 jaar laten betalen...
Ach, hoe dan ook, na 15 jaar ben je er vanaflanger hoef je nooit terug te betalen
Met de enorm lage rente die er op zit, is het net zo makkelijk om het gewoon langzaam af te betalenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:13 schreef vdvorst het volgende:
Ah, op die manier. Dan is dat bedrag ook niet zo'n probleem meer tov. het begin
Hoe dan ook, het blijft natuurlijk geld wat je moet terugbetalen, wat je voor genoeg andere dingen kunt gebruiken...!
Toch vind ik +10 jaar om terug te betalen lang, heel lang voor een studie. Het is toch geen hypotheek
Er staan in je OP anders dat je nog een DIGID aan moest vragenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:16 schreef vdvorst het volgende:
Oh, heb ik ook al even, is trouwens pas vanaf je 18e dus, en raad eens hoe oud ik ben? Precies, 18!
Moest ook, al was dat niet enkele maanden geleden, maar een jaar....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:25 schreef slindenau het volgende:
[..]
Er staan in je OP anders dat je nog een DIGID aan moest vragen.
Ik had gewoon zin om een zinloze vraag tussendoor te stellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:23 schreef vdvorst het volgende:
FSM te Eindhoven.
Dat doet er echter weinig toe tot hoe hoog je schuld isVolgens mij zijn de opleidingen van HBO qua kosten ongeveer identiek. Het gaat meer om de studiefinanciering etc. die je ontvangt, lijkt me
Mongool.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
EN MAAR NEERKIJKEN OP DE NORMALE BURGER:RR:R:R;
Wat is het leven toch mooiquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:50 schreef De_Ananas het volgende:
OMG SMERIGE PARASIET
EEN BEETJE TEREN OP DE CENTEN VAN DE HARDWERKENDE BURGER![]()
![]()
![]()
!!!!
:R:RrR
GA JE SCHAMEN JIJ!!! ONZE OPA'S EN OMA'S HEBBEN DIT LAND OPGEBOUWD EN JIJ ZIT JE DRUK TE MAKEN OM EEN PAAR KNAKEN DIE VAN ONZE BELASTING BETAALD WORDT :RR;r![]()
Smerige vieze student die je bent :!(!!!!!!
En natuurlijk elke dag in de kroeg hangen om Mênnus te gaan tanken en dan ammel vrouwkes lastig te vallen en overlast te veroorzaken op straat enzo![]()
En dan de volgende dag je roes uitslapen tussen je eigen kots!!!!!
Hoe kom je daar op?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:54 schreef GioStyle het volgende:
[..]
In ieder geval niet iets wat met economie te maken heeft, gok ik.
Ha ha?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:31 schreef Gluckskafer het volgende:
Digi D?
Dat is toch zoeen rapper????
Wat haha?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |