Om sorry te zeggen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:30 schreef lynda het volgende:
Ik heb nog steeds geen zin.. Ruzie maken via sms is wel leukzelfs martin is nog niet langs geweest..
quote:
jij doet er zolang overquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:32 schreef crazy987 het volgende:
damn gaan jullie altjid zo snel als ik even aftrekken ben
quote:
quote:
we zijn uitgeputquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:41 schreef Sgele het volgende:
Het wordt wel een stuk minder grappig ineens
Bijna weekend dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Of koffie gooien.. Nog iets meer dan een uur tot ik eindelijk mag opruimen hier..
Helpdesk bellenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik kan niet eens behoorlijk een film kijken, crashed mijn powerDVD weer!
Dude, KAPPUH NOU!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:41 schreef Sgele het volgende:
Mijn snikkeltje is een stuk slapper ineens
powerdvdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik kan niet eens behoorlijk een film kijken, crashed mijn powerDVD weer!
Ga ik doen, kijken of het mijn collega gaat opvallenquote:
Meesterlijk proggie, alleen mijn pc is al zeker 2 weken niet gereboot... dat zal het zijn denk ik hahahahquote:
hehequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga ik doen, kijken of het mijn collega gaat opvallen
Is hier geblocked, ik zie nietsquote:
jammer johquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is hier geblocked, ik zie niets
p.s James bondtdtdt is grappig man![]()
Vanavond maar even kijken dan? hahahahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jammer johvond het een grappige pedobearpick
hij is goedquote:
Wat moet dat beest in mijn drank, optyfenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wtF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |