Als ik jou was zou ik toch eens met Zmokes gaan pratenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]![]()
die had jij naar lynda gestuurd. Ik had die andere dildo's nog in mijn poepertje
To much info!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
pff ik kan zelfs mijn snikkel niet meer vinden
doe dat, ik houd je niet tegenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik ga nu eerst eens met Zmokes ketsen;)
hij zat nog in mn vriendinquote:
pffffquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe dat, maar houd wat ruimte voor mij
Jullie laten die gozer ook nooit met rust he?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe ik, ik houd Zmokes stevig vast, en roep steeds "sorry martin"!
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tinus swaffelde me nog, en spoot mijn oor helemaal vol
nee kloptquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:48 schreef lynda het volgende:
Jullie hebben echt niets te doen hè :p ik heb een nieuwe kassa! Wat een kutding![]()
alvast de nieuwe quote.. Jullie hebben elkaar zitten swaffelen he etc bla bla
Nee, ben al 2 dvd's verder... meer heb ik er hier niet liggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:48 schreef lynda het volgende:
Jullie hebben echt niets te doen hè :p ik heb een nieuwe kassa! Wat een kutding![]()
alvast de nieuwe quote.. Jullie hebben elkaar zitten swaffelen he etc bla bla
Ja dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
hehe, komen weer nieuwe
begon al saai te worden met alleen droxz
ah gadervammeeequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
hehe, komen weer nieuwe kleine kindjes
begon al saai te worden met alleen droxz onder de douche
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:46 schreef crazy987 het volgende:
[..]
pffff
zolang jullie hem maar voor mij overlaten
zit je op het werk ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel.
Zo maar weer even rukken
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel.
Zo maar weer even rukken
Man, wat download jij voor crapquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Aha, ik zoek hier even op mijn pc... kom ik 19 dvd's tegen van sasiatian girl got fucked by multiple boys and girls
Zo maar even 1 aanzetten!
Ik laat jullie wel even alleenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik handkar op het werk ?
man, kom(!!!) op zeg ik moet toch wat!
eerder dan wie ?quote:
Neeeeeeeee!!!!!!!! dat gaat echt te ver!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Man, ik doe het zelfs met dieren!
Het ligt aan jullie naam, dat zal het zijnquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Neeeeeeeee!!!!!!!! dat mag alleen ik !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |