Ik ben blij dat je hier post, en alles met ons wil delen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:20 schreef crazy987 het volgende:
Ik heb geen collega's meer momenteel
beide krom geneukt
net maar weer met de secetaresse lopen plompzakken.
is misschien net 20 man hier, ik heb nog wel even te gaan! >.<
Sorry Draakje!!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:21 schreef draculettetje het volgende:
pffffff ik duik zo mn bed maar in
had het kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je hier post, en alles met ons wil delen!
maakt niet uitquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry Draakje!!!!!!!!
Alvast truste
ow broodjes moet ik ook niet vergetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
had het kunnen verwachten![]()
ach, dan maar weer even men broodjes opeten
Sorry, melige bui... en het is vrijdag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
had het kunnen verwachten![]()
ach, dan maar weer even men broodjes opeten
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt niet normaal dit hoor, die kut collega is zohard aan het ketsen, ben de aankomende laptop voor lynda aan het verkrachten... en ruk aardig wat op fok! ... en ik moet er nog voor betalen ook!
wacht op de kut collega voor een zuigbeurt
Die is goeeddddddddddddddddd !!!!!quote:
ik heb al gegeten. Moest langs een jupiler busje lopen .....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, melige bui... en het is vrijdag.
Ik heb nog helemaal niets gegeten, zo ook maar even doen..en roken!
Ik ga maar eens eten en rokenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb al gegeten. Moest langs een jupiler busje lopen .....
ik kon nog net een stap verzetten om door te lopen
haha ik had om 12 uur ook nog geen hongerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, melige bui... en het is vrijdag.
Ik heb nog helemaal niets gegeten, zo ook maar even doen..en roken!
Lekker relaxt tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:29 schreef draculettetje het volgende:
tis wel echt vrijdag hier
quote:
barra!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]mijn vriendin is zuster in wording
smakelijk en rookzequote:
Je moeder, díe is goedkoopquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet je doen, die zijn goedkoop!
moet je even vragen om een diepgaand onderzoekquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]mijn vriendin is zuster in wording
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:14 schreef draculettetje het volgende:
gaat lekker hier
Gastquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
uhu mn broodje piemelbrie ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |