Een echte vent krijgt altijd zijn kwakje eruit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:37 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Een echte vent voorkomt dat door niet teveel te zuipen![]()
Keuzes...
Als je dat vantevoren weet ja, dan wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:37 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Een echte vent voorkomt dat door niet teveel te zuipen![]()
Keuzes...
Lekker tollen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:41 schreef afcajos het volgende:
Wat overigens wel een goede combinatie is: Beginnen met bier, dan over op sterke drank en afsluiten met een joint
95% alcohol kan je in elke Colruyt krijgen (in België tochquote:
Sommige dingen moet je niet plannenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Als je dat vantevoren weet ja, dan wel.
Soms plan je een drinkavondje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je niet plannen![]()
Je kunt je ook gewoon lam zuipen, dan weet je van tevoren in elk geval dat het niks wordt
Ze hoeven niet eens bij bewustzijn te zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:09 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Soms plan je een drinkavondje.
Nee dan vrouwen, die kunnen drinken wat ze willen want ze hoeven toch alleen maar stil te liggen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze hoeven niet eens bij bewustzijn te zijn.
Dat plannen ging niet over een drinkavondjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:09 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Soms plan je een drinkavondje.
Niet gek dat het dan bij jou niet luktquote:Nee dan vrouwen, die kunnen drinken wat ze willen want ze hoeven toch alleen maar stil te liggen.
Dat komt dan door de drank.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:15 schreef nachtzuster het volgende:
Niet gek dat het dan bij jou niet lukt
Nee hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:22 schreef Valkire het volgende:
en sommige mensen hebben hun hele leven geen vriendin, en dan vragen ze zich af.... Waarom ??
toch Vodkadruppie en chris
Ik vind het niet prettig dat je op deze manier over me praat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:22 schreef Valkire het volgende:
en sommige mensen hebben hun hele leven geen vriendin, en dan vragen ze zich af.... Waarom ??
toch Vodkadruppie en chris
Dat gestuntelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:18 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat komt dan door de drank.
Probleem waar vrouwen geen last van hebben.
Zo werkt dat niet, hè.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:55 schreef Maurari het volgende:
Chriz, pm me je msn, ik ben een meisje
Nou, hierop. Lijkt mee duidelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze hoeven niet eens bij bewustzijn te zijn.
Ben jij een kloon of ben je gewoon niet al te snugger?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:03 schreef Valkire het volgende:
[..]
Nou, hierop. Lijkt mee duidelijk.
Blijkbaar niet snugger.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ben jij een kloon of ben je gewoon niet al te snugger?
\quote:
Da Fritzinator BITCH !quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:20 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
\
Ben jij altijd zo een ranzig pisventje? IK betwijfel het ten zeerste of jij, danwel jordeeehh of afcjos ooit een kutje van dichtbij hebben gezien. Jullie zijn veel te kinderachtig. Logisch dat jullie je heil bij 13 jarige meisjes zoeken.
Grow up, echt serieus
Maarja het is leuk om op itnernet te zijn wat je irl niet bent. Jammre dat als je op uitloggen klikt, je weer in de miserie zit![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:20 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
\
Ben jij altijd zo een ranzig pisventje? IK betwijfel het ten zeerste of jij, danwel jordeeehh of afcjos ooit een kutje van dichtbij hebben gezien. Jullie zijn veel te kinderachtig. Logisch dat jullie je heil bij 13 jarige meisjes zoeken.
Grow up, echt serieus
Maarja het is leuk om op itnernet te zijn wat je irl niet bent. Jammre dat als je op uitloggen klikt, je weer in de miserie zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |